معرفی سه نرم افزار جامع سئو در اپل استور

trrxreza

New Member
همانطور که میدانید در سالهای اخیر سئو یا همان بهینه سازی از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است . در اين پست اختصاصی و جذاب براي سايت بزرگ و پرطرفدار مجید آنلاین اپ ها و برنامه هایی رو به شما معرفي کنيم که با آنها قادر خواهيد بود تا وضعيت سئوي سايت خود را با تلفن همراه iphone خود رصد کنيد و براي اينکار فقط نياز به يک اپل ایدی داريد که خودتون به صورت رايگان ميتوانيد بسازيد. همانطور که ميدانيد در سالهاي اخبر بحث سئو بسيار داغ شده و افراد و شرکت هاي بزرگي به اين موضوع علاقمند شده اند زيرا بازار فروش شما رو درگون خواهد کرد. جايگاه شما در جست و جوي گوگل ارتباط مستقيم با درآمد شما دارد و با افزايش رتبه ميتوانيد فروش خود را چندين برابر کنيد. براي دستسابي به سئوي بهتر شما به يک سري ابزار از جمله پلاگين هاي سئو . ماژول هاي سئو و سايت هاي بررسي سئو نياز داريد تا از وضعيت سايت خود با خبر شويد .
img-133-apple-id-new.jpg

برخي شرکت هاي بزرگ براي راحت تر کردن کاربران اپليکيشن هايي را در اپ استور و آيتونز معرفي کرده اند که به کمک آنها قادر خواهيد بود تا هميشه و در همه جا و فقط با تلفن همراه خود بتوانيد وضعيت لحظه اي سايت خود را بررسي کرده و از کمي ها و کاستي هاي آن با خبر شويد . تمام اين برنامه ها رايگان بوده و شما تنها به يک اپل آيدي نياز داريد و بس . اپل آیدی هم رايگان بوده و خود شما با کمترين آگاهي هم ميتوانيد آنرا بسازيد و هیچ نیازی به گیفت کارت آیتونز نخواهید داشت . اکنون به معرفي برنامه هاي SEO ميپردازيم Arrow :

1- نرم افزار iWebmaster Tools

يکي از مزيت هاي جالب اين نرم افزار اين است که شما به کمک آن قادر خواهيد بود تا کد هاي HTML سايت خود را توسط آن ببينيد و ببرسي کنيد . اين کد ها با چند رنگ مختلف نشان داده ميشوند و براحتي اجزاي سايت را از هم تفکيک کرده است .به کمک ديگر ابزار اين سايت شما ميتوانيد وضعيت سايت اپن کارت خود را در شبکه هاي اجتماعي بررسي کنيد و ببينيد چه مقدار به اشتراک گذاري شده و لايک شده زيرا همانطور که ميدانيد کارشناسان گفته اند اين امر بر روي سئو سايت شما اثر مثبت دارد . به کمک ديگر ابزار اين اپ ميتوانيد سايز سايت خود را مشاهده کنيد و ببينيد که آيا يبک هست يا سنگين و اينکه هر کدام از بخش هاي سايت مانند عکس ها يا کد هاي جاوا چه مقدار به حجم سايت اضافه کرده است تا در صورت نياز آن قسمت را اپتيمايز کنيد.

2- نرم افزار iSeo

اين برنامه در حدود 4 مگابايت حجم دارد و در سال 2015 طراحي و ساخته شده و در اپ استور قرار داده شده . اين نرم افزار اطلاعات بسيار مفيدي را در خصوص سايت open cart شما در اختيارتان قرار ميدهد از جمله : تعادا صفحات ايندکس شده ي سايتتان در گوگل . رتبه ي الکساي سايت شما . تعداد بک لينک ها از ديد مجستيک سئو . اين برنامه قابليت اين را دارد که چند دامين مختلف را به صورت کاملا رايگان به آن اضافه کرده و بررسي کنيد لازم به ذکر است که دامين ها درون برنامه ذخيره ميشوند و هر سري نياز به وارد کردن آنها نيست.

3- نرم افزار SEO Edge

اين نرم افزار را به تمامي وب مستران عزيز توضيه ميکنک . اين هم در واقع SERP سايت شما را نشان ميدهد . يعني جايگاه کلمه کليدي سايت شما در گوگل . يکي از ويژگي هاي جالب اين نرم افزار اين است که جايگاه کلمه کليدي سايت شما در گوگل کشور هاي ديگر هم نشان ميدهد . مثلا گوگل آمريکا يا .... اين سايت هر روز کلمه کليدي شما را بررسي کرده و براي افت و خيز آن نمودار ميکشيد . دقيقا همان چيزي که در وب مستر تولز گوگل داريم ولي با روز تاخير . حتما همين الان به اپ استور برويد و اين برنامه ي مفيد و کاربردي رو دانلود کنيد

در آخر جا داره تا از کاربران و مديران عزيز سايت خوب مجید آنلاین تشکر کنم که اين فرصت رو در اختيار من قرار دادند تا بهشون خدمت کوچيکي کنم و برنامه هاي کاربردي رو بهشون معرفي کنم. به اميد بازخورد مثبت اين تاپيک و معرفي اپ هاي ديگر .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا