jahanagahi

New Member
تبلیغات رایگان , ویژه - آگهی رایگان , ویژه ودایرکتوری بزرگ جهان آگهی در جهان آگهي
ضمنا می توانید سایت و یا وبلاک خود را در دایرکتوری بزرگ جهان آگهی ثبت نمائید. موفقتر باشیئ.
 

jahanagahi

New Member
راهنمای درج آگهی در جهان آگهی

راهنماي درج آگهي در وب سایت جهان آگهی
www.jahanagahi.com

براي درج آگهي در سايت "جهان آگهی " شما ابتدا بايد در سايت ثبت نام نماييد.
دقت كنيد كه در هنگام ثبت نام از آدرس ايميل معتبر استفاده كنيد زيرا اطلاعات ثبت نام شما به اين آدرس ارسال و شما بوسيله ايميل از وضعيت آگهي خود مطلع خواهيد شد.
پس از ثبت نام در قسمت ورود اعضا يا حساب من شناسه كاربري و كلمه عبور خود را وارد كنيد تا به پنل كاربري خود داخل شويد . حال بر روي درج آگهي جديد كليك نماييد با انتخاب نوع آگهي هزينه آن بصورت خودكار محاسبه و به شما اعلام مي شود اگر داراي اعتبار به اندازه كافي باشيد مي توانيد آگهي خود را ثبت كنيد در غير اينصورت نسبت به افزايش اعتبار خود اقدام كنيد و حتي اگر اعتباري نداريد مي توانيد آگهي رايگان ثبت نماييد(براي افزايش اعتبار مي توانيد از طريق يكي از حسابهاي ذكر شده در پنل اقدام نماييد
شما به چند طريق مي توانيد تبليغ خود را در سايت داشته باشيد :
آگهي رايگان - كه ميتواند متني يا تصويري باشد و در گروهبندي خود و در نتايج جستجوي مرتبط با آن نمايش داده مي شود.درج اين نوع آگهي كاملا رايگان مي باشد.
ويژه متني - در صفحه اول سايت در بخش آگهي هاي متني و همچنين درگروه بندي خود و در نتايج جستجوي مرتبط همواره در بالا قرار مي گيرد.
ويژه تصويري - داراي تصويري از كالا يا خدمات شما بصورت دلخواهتان مي باشد و در صفحه اول سايت و بالاتر از تبليغات متني و در ابتداي جستجوهاي مرتبط و گروه بندي خود نمايش داده مي شود.
لينك دار - اين نوع تبليغ براي اشخاصي كه داراي وب سايت يا وبلاگ در اينترنت هستند مناسب مي باشد زيرا آگهي درج شده را بصورت لينك به وب سايت يا وبلاگ آنها وصل مي كند.
ستاره دار - شما با اضافه نمودن هر ستاره به آگهي خود درصدنمايش آن در صفحه اول سايت را افزايش مي دهيد. براي مثال يك آگهي 7 ستاره همواره در صفحه اول و بالاتر از ساير آگهي ها قرار دارد.(دقت كنيد كه ستاره فقط براي آگهي هاي ويژه مؤثر است
براي اينكه آگهي شما بهترين نتيجه و بازديد را داشته باشد به نكات زير توجه كنيد:
-
گروه و دسته را در هنگام ثبت آگهي متناسب با خدمات يا كالا و... خود انتخاب كنيد.
-
متن و تصوير را مناسب با موضوع آگهي مورد نظر انتخاب نماييد و از بكاربردن جملات پيچيده و يا تكراري بپرهيزيد.
-
درج شماره تلفن الزامي نيست اما بديهي است كه هرچه راههاي تماس با شما راحتتر و عمومي تر باشد نتيجه بهتر و مناسب تري بدست خواهد آمد.
-
مدت زمان آگهي را مناسب با شرايط خود انتخاب نماييد مثلا براي فروش يك اتومبيل لازم نيست كه آگهي2ماهه ثبت كنيد.
-
انقضاء مدت اعتبار آگهي شما بوسيله ايميل به شما اعلام مي شود در صورت نياز به تمديد مي توانيد آنرا در قسمت پنل كاربري خود تمديد نماييد
- در صورت نياز به ويرايش و تغيير متن يا تصوير آگهي در بخش پنل كاربري بر روي آگهي ها كليك كرده و گزينه ويرايش را در مقابل آگهي مورد نظر انتخاب كنيد.
نكات مهم :
توچه كنيد كه شما در تعداد درج آگهي محدوديتي نداريد اما از تاييد آگهي هاي تكراري يا داراي تصاوير مشابه معذوريم
.
مديريت سايت هيچگونه مسئوليتي در قبال آگهي هايي كه در سايت درج شده ندارد به همين دليل در هنگام تماس با آگهي دهنده يا خريد دقت كامل را مبذول بفرماييد.
از پذيرفتن آگهي هاي زير معذوريم :
-
تبليغ در زمينه شبكه هاي هرمي و مانند آن
- آگهي هاي با محتويات غير اخلاقي،سياسي و يا مذهبي
- آگهي هاي مرتبط با سايت هاي غير مجاز يا مسدود شده يا موارد غير قانوني ديگر
- بكاربردن تصوير اشخاص يا تصاوير غير متعارف
- معرفي هرگونه خدمات در زمينه هاي عبور از محدوديتهاي اعمال شده توسط مخابرات مانند پراكسي و ...
 

جدیدترین ارسال ها

بالا