معرفی سایت ایران تمز

behi16

Member
یکی از خدمات اصلی گروه ایران تمز طراحی قالب وردپرس به شکل کاملا بهینه و استاندارد است.
اگر در حال راه اندازی سایت وردپرسی هستید و یا میخواهید قالب وردپرس فعلی تان را تعویض کنید، میتوانید با طراحی قالب وردپرس با سئو بالا و گرافیک زیبا توسط گروه ایران تمز نیازهایتان را رفع کنید. طراحی قالب یکی از مهمترین مواردی است که باید هر شروع حرفه ای داشته باشد و قالب سایت نقش مهمی در مخاطبان شما ایفا می کند و حرفه ای بودن کسب و کار شما را به کاربر نشان میدهد.
چرا طراحی قالب وردپرس توسط ایران تمز؟
ایران تمز با سال ها تجربه در زمینه طراحی قالب وردپرس میتواند بهترین بالاترین کیفیت قالب را با متد های روز دنیا طراحی کند. ایران تمز تمام ابعاد یک سایت با کیفیت را درنظر می گیرد و سایت مدنظر مشتری را با بالاترین کیفیت ممکن طراحی می کند.

اصول طراحی قالب مهمترین اولویت ماست این اصول هم از نظر برنامه نویسی و هم از نظر گرافیکی درنظر گرفته می شود.

از نظر برنامه نویسی باعث افزایش سرعت سایت، سئو بالاتر، کدنویسی استاندارد و مورد قبول گوگل و موارد دیگر است که تاثیر مهمی در کسب و کار شما خواهد داشت. از نظر گرافیکی میتوان به ظاهر سایت از جمله رنگبندی قالب وردپرس طرح های گرافیکی که وجود دارد اشاره کرد این بخش مهمی است و ارتباط نزدیکی با کاربران سایت دارد و به آن توجه ویژه ای می شود.

طراحی گرافیک سایت طبق استاندارد ها طراحی شده به طور مثال از اصول روانشناسی رنگ ها در سایت رعایت می کند و در برنامه نویسی قالب وردپرس اصول را رعایت کرده تا باعث افزایش سرعت سایت، سئو بالا و استاندارد از دید گوگل باشد.
مراحل طراحی قالب
در مراحل کار با مشتری درارتباط خواهیم بود و برای رضایت کامل مشتری طی هر مرحله طبق نظر مشتری کار می کنیم. ابتدا سایت مدنظر مشتری بررسی و تحلیل شده و روی کاغذ طراحی می شود سپس طرح psd سایت انجام شده و طبق آن برنامه نویسی استاندارد آن اغاز خواهد شد در نهایت امکانات سایت پیاده سازی شده و توسط کارشناس متخصص کیفیت قالب بررسی شده و بعد از تحویل به مشتری قالب وردپرسی را پشتیبانی خواهیم کرد.

چه زمانی به طراحی اختصاصی نیاز است؟
وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا رایگان و قدرتمند است اما این را باید درنظر داشت که استفاده از قالب غیراصولی به سایت و کسب و کار شما صدمه خواهد زد پس یکی از دلایل سفارش طراحی قالب وردپرس اختصاصی امنیت و سرعت بالا قالب است اما دلایل دیگری برای این امر وجود دارد.

اگر میخواهید کار خود را حرفه ای شروع کنید و از دید کاربران طراحی سایت شما بسیار مهم است و اگر یک سایت زیبا با امکانات کامل داشته باشید در ذهن کاربر ناخداگاه حرفه ای بودن کسب و کار شما شکل می گیرد پس این مورد دلیل دیگری برای طراحی قالب به صورت اختصاصی است.

دلایل دیگری هم وجود دارد مثلا مدنظر داشتن یک طرح خاص در ذهن شما که نیاز است توسط طراح متخصص پیاده شود یا اگر روی برندسازی سایت کار میکنید قطعا نیاز به یک طراحی خاص و جدید دارید تا مانند سایت دیگری نباشید و اینگونه سایت شما در ذهن مخاطب ثبت شود.

داشتن یک قالب وردپرس اختصاصی با طرحی مطابق سلیقه شما و امکانات دلخواه برای یک کسب و کار حرفه ای نیاز است و می تواند باعث رشد کسب و کار شود به همین دلیل است که اکثر سایت های بزرگ یا کسب و کار های بزرگ سایتی با طرح و قالب اختصاصی دارد که در ذهن شما هم آن طراحی و سایت مانده است.

ویژگی های طراحی قالب وردپرس استاندارد
در طراحی پوسته استاندارد باید نکاتی را رعایت کرد تا در نهایت قالب وردپرس دارای سئو بالا و رابط کاربری کاربر پسند باشد، برخی از این نکات عبارتند از:

گرافیک زیبا و حرفه ای در سبک های متفاوت طراحی رابط کاربری
رعایت نکات تجربه کاربری در طراحی ظاهری قالب وردپرس
کدنویسی html و css استاندارد و معتبر یا در اصطلاح ولید
استفاده از توابع استاندارد وردپرس در تبدیل html به پوسته وردپرس
ایجاد روشهای مختلف مدیریت پوسته توسط ابزارک، پست سفارشی، فهرست دلخواه، زمینه های دلخواه و …
ایجاد پنل تنظیمات قدرتمند و کارامد برای تنظیم و ایجاد تمام بخشهای پوسته
طراحی واکنش گرا و سازگار با موبایل و تبلت
استفاده از تکنیکهای کدنویسی و طراحی برای افزایش سرعت بارگذاری سایت
رعایت متدهای امنیتی
و …
 

جدیدترین ارسال ها

بالا