معرفی دستگاه تاریخزن

yeganesorani27

New Member
دستگاه تاریخ زن چیست؟
دستگاه تاریخ زن یا کد زن (coding machine) جهت درج مشخصات محصول از قبیل تاریخ تولید، انقضاء، وزن، سری ساخت، قیمت و سایر مشخصات کالا بر روی بر روی بسته های کالا مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه معمولا در انتهای خط تولید قرار می گیرد، تا عملیات نهایی بسته بندی را انجام دهد.

این دستگاه با اینکه برای درج اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد و پکینگ خاصی توسط آن صورت نمی گیرد ولی جزو دستگاه های بسته بندی محسوب می شود.

دستگاه تاریخ زن

دستگاه تاریخ زن مکمل خط تولید تمای کارخانجات و تولید های دیگر می باشد، که در کنار سایر ماشین آلات فرایند بسته بندی را کامل می کند.

دستگاه تاریخزن می تواند اطلاعات از پیش تعیین شده ای را با سرعت و دقت بالا روی محصولات مورد نظر چاپ نماید. عملکرد دستگاه تاریخزن به دو صورت حرارتی و مکانیکی است و انواع مختلفی نیز دارد. تاریخزن در صنایع مختلفی مانند مواد غذایی، داروسازی، آرایشی و بهداشتی، و تولیدات صنعتی کاربرد دارد.

توجه داشته باشید که، این دستگاه فقط برای سطوح صاف قابل استفاده است. دستگاه تاریخ زن می تواند اطلاعات را حداکثر در سه خط چاپ نماید.

دلیل استفاده از دستگاه تاریخزن
تقریبا می توان گفت تمامی افراد جامعه در هنگام خرید یک محصول (حالا در هر نوعی که باشد) تاریخ تولید و انقضاء آن را چک می کنند تا از سلامت محصول مطمئن شوند. این موضوع برای تمامی انسان ها در سراسر دنیا یکسان است و تقریبا چک کردن مشخصات محصول را یک امر مهم و حیاتی می دانند.
تمامی محصولات تولیدی دارای یک عمر مفید می باشند که اگر از این بازه زمانی رد شود کیفیت و خاصیت خود را از دست می دهند و دیگر قابل استفاده نمی باشند. شرکت های تولید کننده برای اعلام مدت ماندگاری محصولات تولیدی خود، تمامی مشخصات آن را بر روی بسته بندی درج می کنند تا مصرف کنندگان در جریان این اطلاعات مهم قرار بگیرند.
درج تاریخ تولید، تاریخ انقضا، وزن، سریال کالا و سایر موارد، موضوعاتی هستند که برای اطلاع رسانی بر روی بسته بندی محصول درج می شود. اما اینجا یک سوال پیش می آید که چگونه می توان این اطلاعات را در اختیار مصرف کنندگان قرار داد؟
دستگاه تاریخ زن را با چه دستگاه های دیگری می توان ترکیب کرد؟
دستگاه تاریخ زن را می توان با بیشتر دستگاه های بسته بندی ترکیب کرد و در روال تولید خود از هرکدام، این دستگاه را نیز بکار برد تا یک تولید کامل و مورد پسند داشت. در زیر قصد داریم به برخی از این دستگاه ها اشاره می کنیم تا ذهنیت شما را کاربرد های بی نظیر دستگاه تاریخ زن بیشتر آشنا کنیم. در ضمن ما هریک از این دستگاه ها را به صورت لینک قرار می دهیم تا با کلیک بر روی آنها به راحتی به مقاله های مربوط به هریک هدایت شوید و از اطلاعات کامل آنها استفاده کنید. شما می توانید با این اطلاعات خط تولید خود را به خوبی گسترش دهید.

دستگاه چسب زن
دستگاه شیرینگ
ماشین آلان پرکن
دستگاه دوخت
همان طور که در قسمت بالا هم توضیح دادیم می توانید با کلیک بر روی هریک از این لینک ها مقالات تخصصی آنها را مطالعه کنید تا به خوبی با ترکیب این دستگاه ها با دستگاه تاریخ زن آشنا شوید.

قیمت دستگاه تاریخ زن
قیمت دستگاه تاریخزن و سایر ماشین آلات بر مبنای پارامتر ها مختلفی تعیین می شود که باید به آن توجه بالایی داشته باشید. در واقع اختلاف هایی که در قیمت گذاری وجود دارد بر اساس همین پارامتر ها پیش می رود که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. در طول مقاله به انواع مختلفی از این دستگاه اشاره کردیم و نحوه کار هریک را مورد بررسی قرار دادیم. این دستگاه ها به دلیل کارایی هایی که دارند دارای قیمت های بسیار مختلفی می باشند.

قیمت دستگاه تاریخ زن

در حالت کلی قیمت دستگاه تاریخ زن به عواملی مانند کارایی، عملکرد، سایز، قطعات، سرعت چاپ و دیگر موارد بستگی دارد که این موضوعات بسته به شرایط و محیطی که قرار است مورد استفاده قرار بگیرد، تاثیرات خود را نشان می دهند.

دستگاه های که برای خط های قوی و تیراژ بالا مورد استفاده قرار می گیرند هزینه بالاتری نسبت به انواع کوچکتر دارند. اگر می خواهید قیمت تمامی دستگاه های تاریخ زن را بدانید می توانید با شماره قرار داده شده در سایت تماس بگیرید و مناسب ترین دستگاه را برای خود انتخاب کنید.

باید از دستگاه تاریخ زن با قیمت بالا استفاده کنیم؟
در بین مردم یک اصطلاح رایج وجود دارد که می گوید “هرچه پول بدی آش می خوری” اما به نظر من این موضوع در خیلی از موارد صادق نیست. اگر شما می خواهید یک سری محصول تولیدی با تیراژ بسیار پایین را کد بزنید لازم به تهیه دستگاه های گران قیمت نیست بلکه شما باید ماشینی را تهیه کنید که نیاز شما را برای تولید های پایین برطرف کند. خب طبیعتاً برای همچین موضوعی دستگاه تاریخ زن صنعتی با قدرت و سرعت چاپ بالا، کارایی ندارد و در واقع اگر هم داشته باشد نیازی به استفاده از آن نیست.

شما می توانید از دستگاه های کوچک تر با کیفیت بالا استفاده کنید تا در خواست شما را به خوبی پوشش دهد. گشتا صنعت اصفهان برای تمامی کسب و کار ها، دستگاه تاریخ زن تهیه کرده است تا همه کسب و کار ها به خوبی از آنها استفاده کنند. پس سعی کنید متناسب با نوع فعالیت خود از این دستگاه ها استفاده کنید. شما می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید تا به دادن اطلاعات کامل و راهنمایی جامع به خوبی شما را با قیمت دستگاه تاریخ زن مورد نیازتان آشنا کنند.

خرید دستگاه تاریخ زن
برای خرید دستگاه تاریخ زن حتما با ما در ارتباط باشید تا به روز ترین قیمت ها را در اختیار شما قرار دهیم و نوع محصول مورد نیازتان را به شما معرفی کنیم. گشتا صنعت اصفهان با ارائه بهترین دستگاه تاریخ زن توانسته است خود را به عنوان یکی از معتبر ترین شرکت های ارائه دهنده ماشین آلات بسته بندی معرفی کند و مشتریان زیادی را به سمت خود بکشاند.

خرید دستگاه تاریخ زن

خرید دستگاه تاریخ زن از گشتا صنعت اصفهان بسیار راحت می باشد و هیچگونه پیچیدگی خاصی ندارد. در ادامه روش های خرید از این سایت معتبر را به شما خواهیم گفت.

چگونه دستگاه تاریخ زن را از گشتا صنعت اصفهان بخریم؟
برای خرید دستگاه تاریخ زن شما از چند راه می توانید اقدام کنید. قبل از هر چیزی به سایت گشتا صنعت سر بزنید و نوع محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر نمی دانید کدام یک از دستگاه های ما نیاز شما را برطرف می کند، بر روی محصول کلیک کنید تا اطلاعات کامل و کارایی آن به نمایش درآید. اگر باز نتوانستید ابهام خود را برطرف کنید سوالات خود را در طول مشاوره ای که با گشتا صنعت دارید، مطرح کنید. هزینه این مشاوره کاملا رایگان است و برای آن نیازی به پرداخت پول نیست.

در طول مشاوره می توانید قیمت دستگاه های تاریخ زن را استعلام کنید و با توجه به هزینه ای که به خرید می خواهید اختصاص دهید، محصول را سفارش دهید تا به آدرسی که ذکر می کنید، برای شما ارسال شود. راه دیگری که وجود دارد حضور در واحد فروش شرکت گشتا صنعت می باشد. در این حالت شما می توانید دستگاه تاریخ زن مورد نظر خود را از نزدیک ببینید و د ر خصوص آن با مشاورین فروش صحبت کنید.

فروش انواع دستگاه تاریخ زن
در طول مقاله ما در خصوص انواع دستگاه تاریخ زن با شما کاربران عزیر صحبت کردیم و در این بخش قصد داریم به موضوع فروش انواع دستگاه تاریخ زن بپردازیم پس با ما همراه باشید.

تاریخ زن ها دارای قابلیت ها و عملکرد های متفاوتی نسبت به یکدیگر می باشند و بر همین اساس قیمت و فروش متفاوتی دارند. به عنوان مثال فروش دستگاه تاریخ زن دستی با دستگاه تاریخ زن لیزری متفاوت است و دلیل اصلی آن هم تفاوت در کارایی ها و قابلیت های آنها می باشد.

گشتا صنعت اصفهان با فروش بهترین تاریخزن ها توانسته است تمامی مشتریان خود را راضی نگه دارد و با ارائه محصولات با کیفیت نظر تمامی آنها را جلب نماید. شما می توانید با گشتا صنعت در ارتباط باشید و استعلام قیمت دستگاه تاریخ زن، بهترین دستگاه را برای درج اطلاعات کالا خریداری نمایید.

سفارش دستگاه تاریخ زن در گشتا صنعت اصفهان
گشتا صنعت اصفهان یکی از سایت های بسیار معتبر در زمینه فروش و ارائه بهترین و با کیفیت ترین انواع دستگاه چاپ اطلاعات می باشد که شما می توانید با بهترین قیمت، دستگاه مورد نظر خود را از این سایت تهیه نمایید.

یکی از بهترین امکانات موجود در گشتا صنعت اصفهان، امکان سفارش هریک از انواع دستگاه تاریخزن می باشد. شما می توانید مدل مورد نظر خود را به گشتا صنعت ارائه دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین قیمت آن را برای شما تهیه نمایید.

تمامی دستگاه های موجود در گشتا صنعت از بالاترین میزان کیفیت برخوردارند که گواهی اصالت کالا، سندی بر تایید این موضوع می باشد. برای تمامی دستگاه های موجود، ضمانت نامه بسیار معتبر در نظر گرفته شده است که خدمات پس از فروش قویی در کنار هریک از آنها قرار داده شده است.

مزیت های کار با دستگاه تاریخزن
استفاده از دستگاه تاریخزن در بالا بردن، کیفیت، دقت و سرعت بالا در درج اطلاعات بر روی محصول کاربرد دارد. از جمله مزایای استفاده از این محصول می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

افزایش دقت چاپ : دستگاه تاریخزن می تواند با دقت و سرعت بالا اطلاعاتی مثل اریخ تولید، تاریخ انقضا و شماره سریال را بر روی محصول درج کرده و احتمال اشتباهات انسانی را به حداقل کاهش دهد.
سرعت بالا : این دستگاه با سرعت بالایی کار کرده و این امر می تواند بهره وری را افزایش دهد.
کیفیت چاپ بالا : یکی از ویژگی های این محصول کیفیت بالای چاپ است که موجب بهبود خوانایی اطلاعات درج شده روی محصول میشود.
قابلیت چاپ اطلاعات مختلف : این دستگاه قادر است، اطلاعات مختلفی از جمله تاریخ‌های مختلف، شماره سریال‌های یکتا و کدهای مختلف را به صورت دقیق و سریع چاپ کنند.
قابلیت چاپ شماره سریال : دستگاه تاریخزن با قابلیت چاپ شماره سریال باعث می‌شود، مدیریت محصولات فروش آنها با دقت بالاتری انجام شود.
قابلیت چاپ روی محصولات مختلف : دستگاه تاریخزن می‌توانند روی مواد مختلف مانند کاغذ، پلاستیک، فلز و شیشه چاپ کنند. و تولید کنندگان می توانند برای مصارف مختلفی از دستگاه استفاده نمایند.
سهولت در استفاده : این محصول کاربری بسیار ساده ای داشته و با آموزش کوتاهی می توان به راحتی از این محصول استفاده نمود.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا