معرفی جزئیات تابلو چلنیوم

naghshonegarad

New Member
تابلو چلنیم یکی از برترین انواع تابلو در عرصه تبلیغات میباشد. در واقع تابلو چلنیوم در خانواده تابلوهای حروف برجسته که از محبوب ترین تابلوهای موجود در بازار میباشد قرار دارد که به جت ویژگی های منحصر به فردی که دارد بسیار مورد توجه مخاطبان قرار دارد. باتوجه به آن که تابلو مهم ترین نقش را در تبلیغات هر کسب و کاری ایفا میکند لازم است پیش از سفارش نسبت به تمام جوانب و استانداردها اطلاع کافی داشته باشید. در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی کلی در خصوص تابلو چلنیوم ارائه دهیم. اگر شما نیز قصد سفارش یک تابلو با کیفیت و کاربردی برای کسب و کار خود دارید توصیه میکنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

تابلو چلنیوم چیست؟

نخستین موضوع مهمی که در خصوص معرفی تابلو چلنیوم مطرح است نام صحیح آن میباشد. جالب است بدانید عبارت و نام صحیح این محصول چنلیوم میباشد که رشه لاتین دارد. در واقع تابلو چنلیوم از دو واژه channel و aluminium نشات گرفته است. از نام آن به به خوبی میتوان به جزئیات این تابلو پی برد. متریال اصلی تابلو چلنیوم ورقه های آلومینیومی است. ورقه های آلومینیومی در ابعاد استاندارد تهیه میشود و کارگاه های تابلو سازی این ورقه ها در سایز های استاندارد را خریداری کرده و با استفاده از ابزار آلات مختلف آن را به ابعاد و فرم های دلخواه تبدیل مینمایند. البته امروزه با وجود پیشرفت هایی که در علم و تکنولوژی شاهد آن هستیم متریال مختلفی به عنوان مواد اولیه در ساخت تابلو چلنیوم مورد استفاده قرار میگرد. اما مهم ترین متریال در ساخت تابلو چلنیوم همیت ورقه های آلومینیومی است. همانطور که گفتیم تابلو چلنیوم از واژه لاتین channel و aluminium تشکیل شده است. دلیل اخذ این نام از واژه aluminium به جهت همین متریال اصلی میباشد. اما دلیل استفاده از واژه channel چیست؟ در ابتدای این مقاله به این موضوع اشاره شد که تابلو چلنیوم از انواع تابلوهای حروف برجسته است پس میتوان گفت channel که مفهوم کانال را دارد به معنای حروف برجسته بودن این تابلو میباشد. در واقع ترجمه تحت اللفظی این واژه ها به معنای کانال های آلومینیومی است. که بهترین نامی است که میشد برای این محصول انتخاب کرد.
امروزه تابلو چلنیوم پیشرفت های بسیاری داشته است و در حال حاضر شاهد انواع مختلفی از این تابلو هستیم که هر یک به نحوی ایفای نقش میکند. در ادامه به برخی از مهم ترین انوع تابلو چلنیوم اشاره میکنیم تا شما عزیزان با علم کامل از انواع این تابلو بتوانید انتخابی صحیح داشته باشید. توضیحات تخصصی در رابطه با تابلو چلنیوم در بلاگ تخصصی این محصول را در این سایت مورد مطالعه قرار دهید.

انواع تابلو چلنیوم

باتوجه به روی کار آمدن متریال مختلف که هر یک از آنها کاربردهای منحصر به فردی دارد و در ساخت تابلو چلنیوم مورد استفاده قرار میگیرد و باعث روی کار آمدن نوع جدیدی از تابلو چلنیوم میشود. در این بخش به برخی از مهم ترین انواع تابلو چلنیویوم اشاره میکنیم.
  • چلنیوم ساده
  • تابلو چلنیوم RGB
  • تابلو چلنیوم لبه سوئدی
  • تابلو چلنیوم طلائی
  • چلنیوم فول کالر
  • چلنیوم پانچ
  • چلنیوم پلکسی دوبل
  • چلنیوم کریستالی
هر یک از این موارد از انواع منحصر به فردی از تابلو چلنیوم هستند. همانطور که از نام آنها مشخص است هر یک از این محصولات دارای متریال به خصوصی میباشد. تابلو چلنیوم ساده از ابتدایی ترین انواع چلنیوم میباشد که در ساخت آن از متریال اصلی یعنی ورقه های آلومینومی استفاده میشود. اما در خصوص تابلوهای RGB ، لبه سوئدی، چلنیوم طلائی، فول کالر و... علاوه بر ورقه های آلومینیومی از متریال دیگری همچون لامپ های LED از انواع مختلف، پلکسی در ابعاد و انواع مختلف ساخته شده است که هر یک از این متریال باعث ایجاد تغییرات کلی در ساختار و ظاهر این تابلوها شده است.
شاید یکی از دلایل محبوبیت تابلو چلنیوم همین تنوع بالای این محصول باشد که منجر به انتخاب راحت شده است. با وجود تنوع بالای این محصول هر شخصی با هر سلیقه ای که دارد میتواند نوع مشخصی از آن را انتخاب نموده و در تبلیغات خود از آن بهرمند گردد.
گروه تبلیغاتی نقش و نگار به عنوان یکی از برترین مراکز تابلو سازی در کرج با ارائه مقالات متعددی در خصوص تابلو چلنیوم میتواند بهترین منبع برای افرادی باشد که به دنبال شناخت تابلو چلنیوم هستید. به همین جهت توصیه میکنیم جهت بررسی دقیق تابلو چلنیوم اینجا کلیک نمایید.
منبع : بلاگ نقش و نگار
 

جدیدترین ارسال ها

بالا