معرفی تبلت 8 اینچی سیم کارت خور سامسونگt331

blue.s5

Member
تبلت T331 از سری تبلت های Tab 4 سامسونگ هست که در رنج 8 اینچی مجهز به 3 جی قرار می گیرد.

با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی کامل تر و تخصصی تر این تبلت و چگونگی ساختار داخلی آن بپردازیم.
ظاهر
بدنه این تبلت با اینکه از پلاستیک ساخته شده است اما از کیفیت بالاو ظرافت منحصر به فردی برخوردار است. قاب پشتی آن از پلاستیکی چرم مانند ساخته شده است اما دور آن بدون دوخت می باشد. قاب دور آن نیز توسط نوار باریکی احاطه شده است.

این تبلت تبلت دارای ابعادی به اندازه ی 7.9*124*210 میلیمتر است. وزن آن 323 گرم اندازه گیری شده است.
بعد از ظاهر شیک وخوش دست ان به نمایشگر8 اینچی با رزولوشن 800 × 1280 پیکسلی می رسیم. این صفحه نمایش از نوع TFT است. بااینکه روشنایی صفحه و رنگ ها خوب به نظر می رسد اما تراکم پبکسلی مناسبی ندارد.
بنابراین شما با صفحه نمایشی حرفه ای طرف نیستید.
ساختار داخلی
این تبلت به پردازشگر چهار هسته ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز مجهز شده است. حافظه داخلی آن 16 گیگابایت و رم آن 1.5 گیگابایت است. با شیار کارت حافظه جانبی امکان افزایش تا 64 گیگابایت فراهم شده است.
این ها مشخصاتی هستند که این تبلت را به یک تبلت میان رده تبدیل می کند اما از قدرت این تبلت نبایستی چشم پوشی کرد.
یکی از نکات قابل بحث در مورد این تبلت سامسونگ، شیار تعبیه شده برای اضافه کرد سیم کارت است. همچنین می تواند از شبکه 3G نیز پشتیبانی کند. با داشتن قابلیت مکالمه در این تبلت می تواند انتخاب مناسبی برای خرید تبلتی سیمکارت خور در این سایز باشد.

باتری لیتیومپلیمری در این تبلت 4450 میلی آمپر ساعت است. کارکرد پخش موسیقی در حدود141 ساعت دارد.
دوربین اصلی آن 3.15 مگاپیکسل و جانبی 1.3 مگاپیکسل است. دوربین 1.3 مگاپیکسلی برای مکالمات تصویری شمما مناسب خواهد بود. با اینکه کیفیت دوربین اصلی آن چندان مناسب به نظر نمیاید اما در مواقع مورد نیاز می تواند کمک حال شما باشد.

03697069878088091039.jpg


سیستم عامل و نرم افزار
نرم افزاری که سامسونگ در این تبلت 8 اینچی نصب نموده است، اندروید ورژن 4.4.2 یعنی همان کیت کت به همراه رابط کربری Touch Wiz است.

علاوه بر اپلیکیشن های متداول سامسونگ نظیر Memo و World Clock، اکثریت اپلیکیشن های گوگل مانند Google Drive و Chrome در این دستگاه به طور پیش‌فرض نصب شده‌اند. ویژگی چند پنجره ای هم به بهترین شکل ممکن در این سری از تبلت ها کار می‌کند.
شما در هنگام کار با نرم افزار این تبلت به مشکل خاصی برخورد نخواهید کرد.

این تبلت با قمت و سایزی که دارد جایی در بازار برای خودد پیدا کرده است. همچنین می تواند جایگزین گوشی موبای شما هم باشد و با اندازه ی صفحه نمایشی که دارد بازی و وب گری و یا حتی تماشای فیلم با آن لذت بخش خواهد بود و اصلا به شما احساس خستگی دست نخواهد داد.

منبع :نکات ویژه ای در مورد تبلت سیم کارت خور T331
 

جدیدترین ارسال ها

بالا