[مقاله] معرفی تبلت گلکسی نوت 10.1 p601 سامسونگ

وضعیت
موضوع بسته شده است.

blue.s5

Member
hsyoq6n5pc6uebcdo81x.jpg


مشخصات کلی:
ابعاد 243.1 × 171.4 × 7.9 : میلی متر / وزن 535 گرم
پردازنده Octa - Big Core 1.9GHz Quad + Little core 1.3GHz Quad :
حافظه داخلی16: /32گیگابایت - قابلیت نصب کارت حافظه
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی Super clear LCD اندازه 10.1 اینچ WQXGA
امکانات ارتباطی: قابلیت نصب سیم کارت به همراه قابلیت مکالمه 3G - GPRS - وای فای - بلوتوث - GPS - USB
دوربین: 8 مگاپیکسل - وب کم 2 مگاپیکسل
امکانات دیگر:قطب نما ، شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، سنجش نور محیط
سیستم عامل:اندروید 4.3


تبلت سامسونگ Galaxy Note 10.1مجهز به اندروید 4 بهینه شده به همراه رابط کاربری مخصوص سامسونگ یعنی TouchWiz است سامسونگ برای پشتیبانی اندروید از قلم S-Pen تغییرات زیادی در سیستم عامل ایجاد نموده است. به طور مثال اگر کاربر دکمه قلم را فشار داده و دو بار روی صفحه نمایش تبلت تپ کند نرم افزار مخصوص نت برداری اجرا میگردد. نسخه اولیه ادوبی فوتوشاپ نیز برروی این تبلت نصب شده است. کار کردن در فوتوشاپ با قلم دیجیتالی فوق العاده راحت و دوست داشتنی است و این قابلیت Galaxy Note 10.1 را به پیشنهاد برای انتخاب مناسب طراحان تبدیل کرده است.
کاربرانی که امکان استفاده از این تبلت را داشته اند، نحوه اجرای برنامه ها را بسیار شبیه به Galaxy Note پنج اینچی می دانند و اعلام کرده اند که Galaxy Note 10.1 نرم افزارها را بسیار روان و مناسب اجرا می کند.
اگر شما به قابلیت های منحصر به فرد نوشتاری و ترسیمی با قلم نیازمند هستید، قطعا نسخه 2014 تبلت Galaxy Note 10.1 سامسونگ یکی از گزینه های مناسب برای انتخاب شما خواهد بود. با حذف قلم S Pen، شاید رقبای نوت بسیار بهتر هم بحساب آیند. سامسونگ چندین مشکل با اپلیکیشن های سازگار با قلم خود که در نسخه قبلی نوت آزاردهنده بود را در اینجا اصلاح نموده است.



منبع : تبلت گلکسی نوت سامسونگ P601
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

جدیدترین ارسال ها

بالا