معرفی بهترین منطقه های ویلایی در کرج

مهم نیست قصد طراحی ویلا کلاسیک یا مدرن را دارید، به هر حال ساخت هر یک از این ویلا‌ها این مناطق می‌تواند مزیت‌های زیادی برایتان به همراه داشته باشد، با امین قنبری همراه باشید:

  • سهیلیه

آب‌و‌هوایی ییلاقی سهیلیه و سرسبز‌بودن آن مهمترین دلیلی است که بسیاری از افراد آنجا را برای ساخت ویلا و زندگی انتخاب می‌کنند. در این منطقه درختان زیادی وجود دارد و باغ‌های زیادی ساخته شده‌اند که پر از گیاهان مختلف هستند. این منطقه در قسمت شمالی به آزادراه کرج – قزوین و از سمت جنوب به اشتهارد منتهی می‌شود. بخش‌های شرقی و غربی آن نیز به چهار باغ و سعید آباد منتهی شده‌اند.

سهیلیه در واقع در یک دره در ارتفاعات پایین تهران قرار گرفته و در آنجا حفر مجاز صورت می‌گیرد. این ویژگی باعث‌شده است تا خاک این منطقه بسیار حاصلخیز شود و زمین‌های کشاورزی زیادی در آنجا ایجاد شوند.

در سهیلیه به‌دلیل آب‌وهوای مناسب و آب در دسترس مراکز کشت و پرورش گل‌های زینتی، قارچ و نهال در انجا شروع به کار کرده‌اند.

  • چهارباغ

اگر قصد طراحی ویلا مدرن، سنتی یا کلاسیک را دارید، پیشنهاد می‌دهیم که ملک خود را در منطقه چهارباغ بسازید. این منطقه در توابع منطقه ساوجبلاغ قرار دارد و در سال 1385 دارای جمعیت 5618 نفری بود. در سال 1387 عده زیادی از مردم به این منطقه مهاجرت کردند و به‌همین دلیل تعداد ساکنین آنجا به 65000 نفر رسید. در منطقه چهارباغ درختان زیادی وجود دارد و مردم کرج و تهران این منطقه را به‌عنوان یکی از بکرترین مناطق شهر خود می‌شناسند.

در چهار باغ درختان میوه زیادی وجود دارد و در آنجا مزارع زیادی در زمینه کشت مزارع گل و گیاه فعالیت می‌کنند. شما می‌توانید به‌دلیل آب‌و‌هوای فوق‌العاده عالی این منطقه در آنجا ملکی را بخرید یا بسازید و یک زندگی آرامش‌بخش را شروع کنید.

  • کردان

یکی از توابع شهرستان ساوجبلاغ کردان است که طبیعت شگفت‌انگیز این منطقه عده زیادی از گردشگران را در طول سال به خود جذب می‌کند. به‌دلیل همین آب‌و‌هوای مساعد نیز بسیاری از مردم تهران، کرج یا حتی شهر‌های دیگر ایران نیز ترجیح می‌دهند که به این منطقه مهاجرت کنند.

خاک‌های منطقه کردان بسیار حاصلخیز هستند و به‌همین دلیل در این منطقه زمین‌های کشاورزی زیادی وجود دارد. این منطقه به دلایل مختلفی سرسبز‌شده که یکی از مهمترین آنها را می‌توان رودخانه ارتفاعات کهار دانست. آب رودخانه ارتفاعات کهار از نزدیکی ساوجبلاغ عبور می‌کند و با عبور از روستای نظم‌آباد و در اطراف روستای نجم‌آباد وارد رودخانه شور می‌شود.

  • کوهسار

اگر به‌دنبال یکی از بهترین منطقه های ویلایی در کرج می‌گردید، بدون‌شک کوهسار بهترین گزینه پیش‌روی شماست. منطقه ویلایی کوهسار با درختان و پوشش گیاهی سرسبز می‌تواند میزبان مناسبی برای شما جهت یک زندگی ایده‌آل باشد. کوهسار به‌دلیل نزدیکی به پایتخت و آب‌و‌هوای فوق‌العاده مورد توجه بسیاری از پایتخت نشین‌ها قرار گرفته و به‌همین دلیل عده زیادی ترجیح می‌دهند که حتی برای زندگی دائمی به آنجا بروند.

  • تهراندشت

اگر می‌خواهید به منطقه تهراندشت کرج بروید، باید مسیر خود را تا بعد از جاده سهیلیه ادامه دهید. این منطقه آب‌و‌هوایی بکر دارد و به‌دلیل حفره چاه و‌داشتن آب‌های زیرزمینی توانسته توجه‌های زیادی را به خود جلب کند. در این منطقه معمولاً ویلا‌های استخردار زیادی ساخته می‌شوند که شامل امکانات فوق‌العاده‌ای هستند. شما می‌توانید ویلایی را در این منطقه خریداری کرده و با اجاره آن درآمد زیادی به دست آورید. اگر به فکر زندگی دائمی هستید هم منطقه فوق‌العاده عالی تهراندشت می‌تواند میزبان خوبی برای شما باشد.

تهراندشت معمولاً موردتوجه سرمایه‌گذار‌ها قرار می‌گیرد، چون قیمت خانه‌ها و ویلا‌های آنجا در سال‌های اخیر به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده است؛ بنابراین اگر شما نیز به فکر یک سرمایه‌گذاری سودمند هستید، بدون‌شک خرید یا ساخت ویلا در تهراندشت بهترین ایده برای شما خواهد بود.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا