معرفی بهترین مجری ایده‌های تبلیغات چاپی با بهترین کیفیت

chapfartak

New Member
چاپخانه فرتاک یکی از مجموعه فعال در زمینه چاپ تبلیغات و ابزارهای دکوراتیو در تهران است. فرتاک سفارشات مشتریان را در چاپخانه اختصاصی مجموعه آماده می‌کند. مشتریان با ثبت سفارش مستقیم به چاپخانه، هم در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کنند و هم از کیفیت نتیجه نهایی محصولاتی که تحویل می‌گیرند، اطمینان خواهند داشت.

مجموعه فرتاک به‌عنوان یکی از بهترین چاپخانه‌های تهران شناخته می‌شود. چاپخانه فرتاک نمونه کارهای متنوعی در زمینه‌های مختلف دارد که کیفیت خدمات مجموعه را نشان می‌دهد. فرتاک همچنین سفارشات را بدون تأخیر و در زمان معین به دست مشتریان می‌رساند و امکان دریافت سفارشات فوری ابزارهای تبلیغات چاپی را هم دارد. مشتریان فرتاک سفارشات خود را هم از تهران و هم از سایر شهرهای ایران ثبت می‌کنند. سفارشات شهرهایی به‌غیر از تهران، از طریق پست سفارشی ارسال می‌شود و طی ۴۸ ساعت کاری به دست مشتریان می‌رسد.

خدمات چاپ فرتاک​

چاپ فرتاک خدمات متنوعی در زمینه تبلیغات چاپی و ابزارهای چاپی دکوراتیو ارائه می‌دهد. شما به کمک فرتاک می‌توانید ابزارهای مورد نیاز برای رویدادهای مختلف مانند نمایشگاه‌، همایش یا ستاد انتخاباتی را چاپ کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن‌ها را تحویل بگیرید.

در ادامه لیست خدمات چاپخانه فرتاک را نام می‌بریم:

  • چاپ کاتالوگ
  • چاپ ساک دستی کاغذی
  • چاپ فولدر
  • ست اداری (سربرگ و پاکت)
  • چاپ فاکتور
  • چاپ پوستر
  • دفترچه یادداشت سیمی و معمولی
  • جعبه یادداشت و جای کاغذ یادداشت
  • انواع استند تبلیغاتی رول‌آپ و پاپ آپ
  • میز کانتر
  • انواع لیبل متالایز، PVC و شیشه‌ای
  • چاپ زونکن
  • چاپ کلاسور

معرفی وب‌سایت فرتاک​

مجموعه فرتاک سابقه‌ای طولانی در صنعت چاپ ایران دارد و اکنون به‌عنوان یکی از چاپخانه‌های بزرگ و معتبر ایران شناخته می‌شود. این مجموعه در سال‌های اخیر، برای گسترش بازار خود و ارائه خدمات سفارش مستقیم به مشتریان، وب‌سایت فرتاک را نیز راه‌اندازی کرده است. در وب‌سایت فرتاک تمام خدمات مجموعه به همراه نمونه کارهای قبلی چاپ‌شده درج شده است.
p7gtashyry3f-ezgif.com-webp-to-jpg-converter.jpg

وب‌سایت فرتاک ویژگی کاربردی دیگری هم دارد؛ مشتریان می‌توانند از طریق وب‌سایت، ویژگی‌های محصول مورد نظرشان را انتخاب کنند و قیمت آن را به‌صورت آنلاین استعلام بگیرند. به‌عنوان مثال برای سفارش کاتالوگ، ابتدا وارد صفحه چاپ کاتالوگ در سایت فرتاک می‌شوید. سپس نوع کاتالوگ مورد نظرتان را انتخاب می‌کنید و در نهایت با تعیین ویژگی‌هایی مثل جنس کاغذ، اندازه کاتالوگ و شیوه چاپ جلد، می‌توانید قیمت آن را به‌صورت آنلاین استعلام بگیرید. مرحله نهایی هم ثبت سفارش و دریافت پیش‌فاکتور است. در قسمت بالا تصویری از ابزار استعلام آنلاین قیمت فرتاک ثبت شده است.

تیم فرتاک​

تیم چاپخانه فرتاک یکی از مزیت‌های رقابتی این چاپخانه است. احسان جعفرزاده مدیریت مجموعه فرتاک را برعهده دارد. سایر اعضای تیم جوانانی فعال و باانگیزه هستند که تجربه زیادی در حوزه‌های کاری مربوط به خودشان دارند. فرتاک خدمات طراحی و چاپ ابزارهای تبلیغاتی را از صفر تا صد به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این مجموعه با بهترین ایده‌پردازها و طراحان گرافیک همکاری می‌کند تا نظرات و درخواست‌های مشتریان را به بهترین شیوه اجرا کنند و طرح‌هایی مطابق با انتظارشان به آن‌ها ارائه کنند.

تکنسین‌های چاپخانه نیز همه افرادی حرفه‌ای هستند که از پیشرفته‌ترین تجهیزات برای چاپ طرح‌ها استفاده می‌کنند و نتیجه نهایی را با کم‌ترین احتمال خطا و بالاترین کیفیت به مشتری ارائه می‌دهند. تیم فرتاک در تمام مراحل کار با شما هماهنگ هستند، نظراتتان را در طرح‌ها اعمال می‌کنند. شما می‌توانید در هر مرحله طرح‌ را مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن باشید نتیجه نهایی دستگاه‌های چاپ، همان چیزی است که سفارش داده‌اید.
 

printspecialist

New Member
خیلی ممنون از خدمات عالی چاپخانه فرتاک البته اگر اینجا هستند. سفارش پوسترم به بهترین شکل و در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارسال شد. کیفیت چاپ عالی بود و نتیجه نهایی بسیار به دلم نشست. قطعاً در آینده نیز از خدمات شما استفاده خواهم کرد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا