معرفی بهترین لوله مانیسمان در بازار

taban_12

New Member
لوله مانیسمان کاوه محصول گروه کاوه ایرانیان اولین تولیدکننده لوله مانیسمان در بخش خصوصی کشور است. لوله مانیسمان کاوه با فولاد فشرده به روش‌های کشش سرد و نورد گرم تولید می‌شود و پوشش و استفاده بالایی در بخش صنعتی کشور دارد.
لوله مانیسمان کاوه با بالاترین استانداردها مطابق کشورهای مختلفی مثل آمریکا و انگلیس، آلمان، اتحادیه اروپا و حتی ژاپن تولید می‌شود و آزمون‌های مختلفی را رد می‌کند و توانایی کار در سیستم‌های با فشار متوسط و بالا را دارد که نشان‌دهنده کیفیت بسیار بالای آن است.

انواع لوله مانیسمان کاوه از نیم تا 12 اینچ در رده‌های سبک یا 20، 40 و 80 تولید و به بازار عرضه می‌شود. شاخه‌های لوله مانیسمان کاوه در دو مدل 6 و 12 متری می‌باشد.
لوله مانیسمان کاوه در صنایع برای خطوط لوله و انتقال نفت و گاز در پالایشگاه‌ها کاربرد فراوانی دارد. همچنین در شبکه‌های گاز شهری، لوله‌های خودرو و ضد انفجار، تجهیزات آتش‌نشانی، مبدل‌های حرارتی لوله مانیسمان کاوه یک گزینه امن و قابل اطمینان است.
لوله مانیسمان رده 40 کاوه در صنایع حساس و بزرگ حرف اول را می‌زند. کاربرد لوله مانیسمان رده 40 کاوه ناشی از کیفیت بالای آن است و به‌هیچ‌وجه تنش وارده به لوله در یک نقطه جمع نمی‌شود و با پخش شدن تنش در کل سطح لوله، از ترک خوردم آن جلوگیری می‌شود. به همین دلیل نیز لوله مانیسمان رده 40 کاوه با خیال راحت در صنایع حساس استفاده می‌شود.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا