معرفی بهترین برند قلم نوری دنیا

لونا

New Member
من برای بیشتر از 9 سال با یه قلم نوری مارک XP PEN سایز A5 تمام کارهام رو به خوبی و خوشی انجام می دادم تا اینکه بالاخره چند ماه قبل، این قلم توی یه اسباب کشی و تغییر محل کارم، گم شد. من که از کیفیت قلم و بخصوص از طول عمر و دوام چند ساله، خیلی راضی بودم دوباره برای خرید همون قلم مراجعه کردم اما در کمال خوش شانسی متوجه شدم که قلم های نوری XP PEN به کلی متحول شده و دقیقا" با همون تکنولوژی قلم بدون باتری وکومWACOM تولید میشه و از نظر کیفیت، کوچکترین تفاوتی با وکوم نداره و البته از نظر قیمت و محکم بودن، خیلی مناسب تره.
تعداد نوک های یدکی همراه دستگاه هاش خیلی بیشتره و شکل و قیافه خیلی بهتری داره و یه سری امکانات اضافی هم براش گذاشتن که توی وکوم نیست. نهایتا" من بهترین مدلش را انتخاب کردم که Deco 03 هست ولی مدل های دیگه اش مثل Deco 01 و Star G640 هم خیلی خوب بودن.
قلم نوری Deco 03 که من گرفتم خیلی زیبا و شیک و متفاوت هست. یه چرخ قرمز خوش رنگ، روش داره که کار اسکرول کردن (یا زوم کردن) را خیلی راحت می کنه. رزولوشن و حساسیت فشار واقعی اش، خیلی بالا است. یه استوانه خیلی خوشگل داره که قلم و نوک های قلم و دانگل اضافی، همه توش جا میشن. دانگل اضافی اش، اجازه داد تا با PC معمولی خودم، بجای کابل، بتونم بی سیم وصل بشم. دستکش مخصوص طراحی هم داره و با فتوشاپ و کورل هم، کاملا" سازگاره.
گارانتی اش هم که مال شرکت کارپردازان کامپیوتر هست و یک صفحه بزرگتر از A5 داره که ضمن محکم بودن، سبک و قابل حمل هست و از اونجا که توی این 2 ماهه، رضایت کامل من را جلب کرده خواستم به دوستانی که قصد خرید قلم نوری رو دارن توصیه کنم که حتما" این گزینه رو هم توی انتخاب هاشون بررسی کنن.
تمام اطلاعاتش رو هم به فارسی میتونید توی سایت www.karpardazan.com ببینید. سایت اصلی اش هم www.xp-pen.com هست. موفق باشید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا