معرفی بهترین آموزشگاه های آرایشگری زنانه در تهران

stokshop

New Member
اگر دنبال یک آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران برای گذراندن دوره های آرایشگری و تاسیس یک سالن زیبایی و یا استخدام در آرایشگاه زنانه هستید، می توانید در صفحه برترین آموزشگاه های آرایشگری زنانه تهران ، لیستی از بهترین آموزشگاه ها را ببینید.
دوره های آرایشگری زنانه
دوره های مختلفی از جمله دوره آرایش و پیرایش، دوره مراقبت و زیبایی مو، دوره مراقبت و زیبایی پوست، دوره آموزشی گریم و میکاپ، دوره مراقبت و زیبایی ناخن، دوره مراقبت و زیبایی مژه و دوره آرایش دائم در زمینه آرایشگری زنانه وجود دارد. شما با گذراندن این دوره ها می توانید اقدام به راه اندازی و تاسیس سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه نمایید. البته با همه ی مدارک آرایشگری نمی توان آرایشگاه زنانه تاسیس کرد. برای اطلاع دقیق از هزینه، مدارک لازم، وسایل مورد نیاز و صفر تا صد راه اندازی آرایشگاه زنانه، می توانید به صفحه راهنمای تاسیس آرایشگاه زنانه مراجعه نمایید.
دوره آرایش و پیرایش
دوره آرایش و پیرایش اولین و ابتدایی ترین دوره آرایشگری زنانه است. در این دوره کوتاهی مو، رنگ و شینیون مو، اصلاح ابرو و آرایش صورت در سطح مبتدی آموزش داده می شود. این دوره معمولا یک ماه و نیم طول می کشد. در آموزشگاه آرایشگری این دوره ها معمولا به دو صورت گروهی و خصوصی برگزار می شوند.
مراقبت و زیبایی مو
یکی دیگر از دوره های آرایشگری زنانه دوره آموزشی مراقبت و زیبایی مو است. در این دوره کوتاهی مو، کوتاهی ژورنالی، براشینگ مو، بافت مو، اکستنشن مو، بافت کلاه گیس، کراتینه مو، رنگ مو، شینیون مو و آراستن مو به سبک های مختلف، به صورت تخصصی آموزش داده می شود. مدت زمان برگزاری این دوره نیز معمولا بین یک ماه تا یک ماه و نیم است.
دوره مراقبت و زیبایی پوست
سرفصل هایی مانند مراقبت و زیبایی پوست، انواع روش های پاکسازی پوست ،اصلاح ابرو ،اپیلاسیون و طراحی با حنا در دوره مراقبت و زیبایی پوست آموزش داده می شود. مدت زمان برگزاری دوره های مراقبت و زیبایی پوست معمولا بین دو هفته تا یک ماه است.
دوره آموزش کراتینه مو
این روز ها بازار کار کراتینه مو به شدت داغ شده و کمتر آرایشگاه زنانه ای را میبینید که کار کراتینه و احیای مو انجام ندهد. از همین جهت خانم های زیادی به دنبال ثبت نام در کلاس های آموزش کراتینه هستند تا فعالیت و کسب و کار خود را شروع کنند. کراتینه مو، صاف و لخت کردن مو است که هنرجویان می توانند پس از گذراندن دوره آموزش کراتینه مو و دریافت مدرک معتبر فنی و حرفه ای، وارد بازار کار شوند. بعد از گذراندن دوره کراتینه هنرجویان مدرک فنی حرفه ای کار با مواد را دریافت می کنند و این دوره آموزشی، قسمتی از دوره کار با مواد سازمان فنی و حرفه ای می باشد. قبل از ثبت نام در کلاس ها و دوره های آموزش کراتینه مو، ممکن است سوالاتی از جمله هزینه دوره ها، لوازم مورد نیاز برای دوره آموزشی، اعتبار و نوع مدرکی که داده می شود، بازار کار کراتینه مو، مراحل آموزش و ... برایتان پیش بیاید. برای خواندن پاسخ همه ی این سوالات می توانید به صفحه دوره آموزش کراتینه مو مراجعه نمایید.
کراتینه مو، صاف و لخت کردن مو است که هنرجویان می توانند پس از گذراندن دوره آموزش کراتینه مو و دریافت مدرک معتبر فنی و حرفه ای، وارد بازار کار شوند. بعد از گذراندن دوره کراتینه هنرجویان مدرک فنی حرفه ای کار با مواد را دریافت می کنند و این دوره آموزشی، قسمتی از دوره کار با مواد سازمان فنی و حرفه ای می باشد. قبل از ثبت نام در کلاس ها و دوره های آموزش کراتینه مو، ممکن است سوالاتی از جمله هزینه دوره ها، لوازم مورد نیاز برای دوره آموزشی، اعتبار و نوع مدرکی که داده می شود، بازار کار کراتینه مو، مراحل آموزش و ... برایتان پیش بیاید. با آموزشگاهان همراه باشید تا پاسخ همه ی این سوالات را دریافت کنید.

این روز ها بازار کار کراتینه مو به شدت داغ شده و کمتر آرایشگاه زنانه ای را میبینید که کار کراتینه و احیای مو انجام ندهد. از همین جهت خانم های زیادی به دنبال ثبت نام در کلاس های آموزش کراتینه هستند تا فعالیت و کسب و کار خود را شروع کنند. البته ناگفته نماند که صرفا با اخذ مدرک کراتینه، صافی و احیای مو نمی توان اقدام به تاسیس و راه اندازی سالن زیبایی کرد و برای تاسیس آرایشگاه و سالن باید مدرک آرایش و پیرایش را داشته باشید.

کراتینه مو در کنار همه ی مزایا و زیبایی هایی که دارد، ممکن است عوارضی هم داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این عوارض، جبران و روش های جایگزین می توانید به صفحه عوارض کراتینه مو مراجعه نمایید.
دوره گریم و میکاپ
دوره گریم و میکاپ در ارتباط با زیبایی و آرایش صورت و گریم، از مبتدی تا حرفه ای برگزار می شود. در این دوره ها خودآرایی، آرایش صورت، آرایش عروس و گریم کودک آموزش داده می شود. طول این دوره ها بین یک ماه تا یک ماه و نیم است.
دوره آموزش کاشت ناخن
کاشت ناخن یکی از مهارت های آرایشگری زنانه است که در چند سال اخیر طرفداران زیادی در ایران پیدا کرده است. کاشت ناخن یکی از مهارت های پول ساز در زمینه آرایشگری است که با گذراندن یک دوره آموزش کاشت ناخن و یادگیری این مهارت و اخذ مدرک فنی و حرفه ای می توانید وارد بازار کار شوید. در دوره آموزش کاشت ناخن، کاشت ناخن از صفر تا صد به افراد مبتدی تا حرفه ای آموزش داده می شود. در اینجا می خواهیم به بررسی وسایل و ابزارهای مورد نیاز در کاشت ناخن، مراحل آموزش کاشت ناخن، انواع روش های آموزش کاشت ناخن، هزینه دوره های آموزش کاشت ناخن و بازار کار کاشت ناخن در ایران و خارج از کشور بپردازیم. پس اگر قصد ورود به این حرفه را دارید، تا آخر این مطلب از آموزشگاهان با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم برای ورود به این حرفه را بدست آورید.
دوره مراقبت و زیبایی مژه
دوره مراقبت و زیبایی مژه همانطور که از اسمش پیداست مربوط به روش های مراقبت و زیبایی مژه است. در این دوره اکستنشن مژه و لیفت و لمینت آموزش داده می شود. این دوره ها کوتاه مدت و در حدود دو هفته هستند.
دوره آرایش دائم
در دوره آرایش دائم سرفصل های میکروبلیدنیک و میکروپیگمنتیشن ابرو، چشم و لب و تاتو بدن آموزش داده می شوند. این دوره ها در حدود یک ماه زمان می برند.
 

Mohamad26

New Member
معرفی بهترین مراکز و اساتید آموزش رنگ مو در اصفهان:


افراد و آرایشگاه های مختلفی در اصفهان وجود داره که خدمات آموزش رنگ مو هم در کنار کارشون ارائه میدن ولی در این مقاله سعی کردیم افرادی رو لیست کنیم که به صورت تخصصی آموزش میدن و همچنین امکان صادر کردن مدارک معتبر فنی حرفه ای برای هنرجویان خودشون داشته باشن. همچنین خود اساتید دوره های تخصصی دیده باشن و در زمینه های مختلف و مرتبط با رنگ مو تجربه و تخصص داشته باشند.
منبع: 6 تا از بهترین آموزشگاه رنگ مو در اصفهان (شماره تماس و آدرس)
 

جدیدترین ارسال ها

بالا