fidarrcoo

New Member
باسکول میزان دقت ساخته ی گروه دیگر از مهندسان ایرانی است که بی شک دوام در کنار کیفیت به همراه برخوردار بودن از فناوری های روز دنیا، و بهترین تکنولوژی پدید آمده است. استقامت و مقاومت این باسکول ها نیز مخاطب را خیره می کند چرا که طول عمر دستگاه را افزایش می دهد که تا 20 سال می رسد.

طراحی این دستگاه ها مبتنی بر اصولی ترین روش بوده که در کنار بهره بردن از متریال مرغوب سبب شده تا کالایی بدون هیچ گونه کم و کاستی در برابر دید مخاطب قرار بگیرد. این باسکول ایرانی از نظر دقت نیز بی همتاست و می توان یکی از دقیق ترین دستگاه های توزین آن را نام گذاری کرد که قابل استفاده برای انواع صنایع می باشد.

تنوعی در این باسکول ها دیده می شود که با عنوان باسکول میدانی و باسکول تره باری عرضه می شوند، که مشخصه ی آن ها در میزان دقت مطرح است. تمامی این محصولات دارای نصب نمایشگر دوم پرینتردار و پنل خورشیدی جهت شارژ با نور هستند که طول عمر این پنل های خورشیدی به 55 هزار ساعت می رسد.

این باسکول های میزان دقت، در انواع و مدل های مختلف، همراه با میزان حساسیت و ظرفیت های مختلفی ارائه می شوند که انتخاب هر کدام بنا به نیاز و مصرف کاربر می باشد. ولی این اطمینان بار دیگر برای کاربر بر قرار شده که کلیه این دستگاه ها همراه با گارانتی 3 ساله عرضه می شوند.
باسکول میزان دقت 2 تن
 

جدیدترین ارسال ها

بالا