معرفی انواع دستگاه وکیوم بسته بندی

برای خرید دستگاه بسته بندی چطور اقدام کنیم؟

  • برای خرید انواع دستگاه بسته بندی میتوانید با شماره 02126214094 تماس حاصل نمایید.

    رای: 0 0.0%
  • جهت دریافت مشاوره با کارشناسان فروش با شماره ۰۲۱۲۶۲۱۴۰۹۴ تماس حاصل نمایید.

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    0

monakian

New Member
دستگاه وکیوم بسته بندی چیست؟
دستگاه وکیوم بسته بندی، دستگاهی است که کار خلاء (عملیات مکش یا همان فشار منفی) را انجام می دهد. دستگاه های وکیوم صنعتی (تک کابین، رومیزی و …) یا خانگی می توانند در بازه های زمانی مختلف، حجم قابل توجهی از مقدار مایع یا گاز را از فضایی بردارند و محیط موردنظر را به خلاء نسبی برسانند.

این دستگاه ها، انواع و کاربردهای مختلفی دارند. محصولات تولیدی کاروپک در این زمینه عبارت است از: دستگاه وکیوم خانگی، دستگاه وکیوم رومیزی، دستگاه وکیوم فروشگاهی، دستگاه وکیوم تک کابین و دوکابین.

دستگاه وکیوم خانگی
دستگاه وکیوم خانگی، کار وکیوم بسته بندی مواد غذایی مختلف را بدون هوا انجام می دهد. به طوریکه این دستگاه، تمام هوای داخل مواد غذایی را خارج می کند. به این ترتیب، بسته بندی مواد در محیط خلاء انجام می شود.
دستگاه وکیوم بسته بندی خانگی، یکی از انواع می باشد. همانطور که از نام آن پیداست، این دستگاه جهت مصارف خانگی کاربرد دارد و در بسته بندی مواد غذایی مانند: گوشت، سبزیجات، نان، سالاد، زیتون، خشکبار، شکلات، بعضی دانه ها و … مورد استفاده قرار می گیرد. بهتر است از وکیوم های خانگی، روزانه در تعداد پایین استفاده کنیم؛ چراکه توانایی تولید در حجم بالا را ندارند و ممکن است سریع از کار بیفتند.

دستگاه وکیوم رومیزی
از دستگاه وکیوم رومیزی معمولا در هایپرمارکت ها جهت جهت تخلیه ی هوای داخل کیسه های موادغذایی به منظور بالا بردن ماندگاری، مورد استفاده قرار می گیرد. وکیوم های رومیزی، مناسب برای بسته بندی مواد پروتئینی مانند میگو، ماهی، سوسیس و کالباس می باشد. هم چنین به عنوان دستگاه بسته بندی حبوبات می تواند در بسته بندی خشکبار، آجیل و ... کاربرد داشته باشد.

دستگاه وکیوم تک کابین
دستگاه وکیوم تک کابین از انواع دستگاه های بسته بندی صنعتی می باشد که کار وکیوم را با سرعت بالا انجام می دهد. دراین دستگاه زمان وکیوم از 15 تا 40 ثانیه قابل تنظیم می باشد. این دستگاه از اکسیداسیون، کپک زدگی، فساد و مرطوب شدن محصول جلوگیری کرده و آن را برای مدت طولانی تری، تازه و با کیفیت بهتر حفظ می کند. از دستگاه وکیوم تک کابین در صنایع غذایی، پزشکی و الکترونیک استفاده می شود.
ویژگی که تقریبا در تمام دستگاه های وکیوم بسته بندی، چه خانگی، چه رومیزی و چه تک کابین یکسان است، بالا رفتن مدت زمان ماندگاری مواد غذایی می باشد. تمامی باکتری و میکروب هایی که درون مواد غذایی فاسد هستند، برای ادامه بقای خود نیاز به اکسیژن و هوا دارند و در نبود آن دوام نمی آورند و از بین می روند. بنابراین، با گرفتن هوا از مواد غذایی، فاسد شدن آنها را به تعویق می اندازیم.

کاربرد دستگاه وکیوم بسته بندی
دستگاه های وکیوم، چه از نوع رومیزی باشد و از چه از نوع تک کابین و … یک نوع دستگاه بسته بندی می باشد که در بسیاری از علوم و صنایع مختلف کاربرد دارد. در گذشته، خلاء معنا و مفهوم و کاربرد چندانی نداشت؛ اما امروزه، وکیوم جزئی جدایی ناپذیر از زندگی بشر شده است.
از جمله کاربردهای وکیوم بسته بندی، می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1. اتاق عمل بیمارستان ها مانند ساکشن
2. وکیوم بسته بندی مواد غذایی مانند: گوشت، نان، سالاد، زیتون، خشکبار، سبزی، شکلات و …
3. چاپخانه ها برای ماشین آلات چاپ برای صنعت کاغذ
4. صنایع غذایی و نوشیدنی
5. صنایع لاستیک و پلاستیک
6. آزمایشگاه ها و داروسازی ها
7. ظروف یکبار مصرف
8. و …

قیمت انواع دستگاه وکیوم بسته بندی
برای استعلام قیمت دستگاه وکیوم بسته بندی خانگی، دستگاه وکیوم رومیزی و تک کابین، بهتر است از طریق تماس تلفنی با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید. چراکه به دلیل تغییرات روزانه ارز، نمی توان قیمت واحدی برای محصولات در نظر گرفت. اما می توانیم تضمین کنیم که در کاروپک شما بهترین قیمت را خواهید یافت. بنابراین منتظر نمانید و همین حالا با نمایندگی کاروپک تماس حاصل فرمایید.

خرید دستگاه وکیوم خانگی، رومیزی و تک کابین
برای خرید دستگاه وکیوم خانگی، دستگاه وکیوم تک کابین و رومیزی از کاروپک، می توانید از بین دستگاه های موجود در سایت انتخاب کنید و یا دستگاه مورد نظر خو را به ما سفارش دهید. شما می توانید ویژگی های هر کدام از این دستگاه های وکیوم را در سایت مشاهده نمایید و برای مشاوره و استعلام قیمت با کاروپک تماس بگیرید. کیفیت این دستگاه ها بسیار بالا می باشند و عمر و دوام بسیار بالایی دارند. این دستگاه ها دارای ضمانت اصالت می باشند و شما با خیالی آسوده می توانید آن را سفارش دهید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا