معرفي يك سايت عالي و ديوونه

aziztaeme

New Member
معرفي يك سايت عالي و ديوونه
________________________________________
سلام دوستان عزيز

شاید این روزها زیاد تو اینترنت از گوشی رایگان و اینجور چیزا مطلب دیده باشید...من خیلی وقته که دارم راجع به این موضوع تحقیق میکنم و حالا که مطمئن شدم این مطلب رو گذاشتم...
درسته این سایت گوشی موبایل-mp3 player-تلوزیون LCD-کنسولهای بازی...رو به کاربرانش هدیه میده و گزینه انتخابیتونو پست میکنه در خونتون...خوبیش اینه که به ایران هم میفرسته و با وجود حمایت کنندگانی چون سونی و سامسونگ و ال جی نباید بهش شک کرد...
حالا اونایی که دوست دارن یه هدیه فوق العاده و تضمینی بگیرن روی اين ادرس کلیک كنند و طبق مراحل گفته شده پیش برن...عجله کنید تا از دستتون نپریده!!!




Apple iPhone 3G 8GB,گوشی موبایل-mp3 player-تلوزیون LCD-کنسولهای بازی

مراحل کار :ابتدا از طریق لینک بالا وارد سایت شوید و سپس برروی چیزی که میخواهید انتخاب کنید کلیک کنید:
gaming | mobile | mp3
و بعد برروی gift در بالای صفحه کلیک کنید بعد از وارد شدن به صفحه مربوط برروی گزینه مورد علاقه خود ماوس را نگه دارید تا تعداد اعتبار مورد نیازبرای دریافتان را مشاهده کنید ( منظور از اعتبار تعداد زیر مجموعه هایی است که شما برای دریافت هدیه نیاز دارید که خیلی زیاد نیست) .
بعد از انتخاب گزینه مورد علاقه خود نام ان را به ذهن بسپارید حال در بالای صفحه گزینه sign up را کلیک کنید وارد صفحه ای خواهید شد که به شکل زیر اقدام کنید:

نام خود را بنویسید :First Name
نام خانوادگی خود را بنویسید:Last Name
ایمیلتان را بنویسید:Email
پسورد مورد نظر:password
آدرس منزل به انگلیسی جهت ارسال گزینه مورد نظر(در پایین آموزش دادیم):Address 1
چیزی ننویسید:Address 2
شهر خود را بنویسید:Town/City
نام استان خود را بنویسید:County
نام کشور خود را انتخاب کنید :Country
نام هدیه را انتخاب کنیدکه قبلا دیده بودید:Free Gift
شماره تلفن خود را بنویسید:Contact Number
در این قسمت کدی وجود دارد به ان دست نزنید:Referral ID
در این قسمت هم کد پستی خود را بنویسید:zipcode/post
تیک این گزینه را بگذارید:Terms And

اگر در هنگام ورود مشخصات مشکلی پیش نیاد به میلتان آدرسی میآید بر روش کلیک کنید وارد صفحه ای خواهید شد که لینک زیر مجموعه گیری شما در ان موجود است شما باید این لینک را به افراد بدهید و اگر کسی با این لینک ثبتنام کند زیر مجموعه شما خواهد شد بعد از اینکه کسی در زیر مجموعه شما قرار گرفت و فعال شد ( چیزی از شرکت خریداری کرد یا زیر مجموعه گرفت ) 1 امتیاز به شما داده می شود و شما بعد از کسب امتیازهای لازم برای دریافت پکیج انتخابی می توانید ان را درخواست بدهید تا ارسال شود.

برای دیدن نظرات و نوع محصول انتخابی کسانی که از سایت هدیه خود را دریافت کرده اند میتوانید روی گزینه test imonials در بالای صفحه سمت راست کلیک کنید لازم به ذکر است که اکثر آنها باور نمیکرده اند که هدیه خود را دریافت خواهند کرد و بعضی از آنها فقط از روی کنجکاوی ثبت نام کرده اند و بعد از کسب اعتبار لازم هدیه خود را در دست گرفته اند.وبعضی هم گفته اند وقتی به دوستانمان این سایت را معرفی کردیم با تمسخر آنها مواجه شدیم اما حالا همه آنها به تکاپو افتاده اند و در سایت عضو شده اند.

نحوه کار با سایت و ورود به اتاق کار
ابتدا ازطریق میل دوم وارد سایت شوید روی گزینه login کلیک کنید در صفحه بعد در قسمت user name آدرس email خودتان را که با آن ثبت نام کرده اید را بنویسید و در قسمت password هم پسوردتان را بنویسید و روی گزینه login کلیک کنید تا وارد اطاق کار خود شوید در قسمت my account نام شما و پیام خوش آمد گویی به شما دیده میشود . .
در سمت راست صفحه گزینه های زیادی وجود دارد روی اولین گزینه یعنی orders/credits/referaal id کلیک کنید تا وارد پنجره بعدی شوید دراین صفحه در قسمت active orders نوع محصولی را که انتخاب کرده اید و همچنین آیدی و تاریخ عضویتتان را می بینید . .

برای دیدن زیر مجموعه های خود روی گزینه details کلیک کنید در قسمت referrals با کلیک روی گزینه more info می توانید اسامی و نوع محصول انتخابی زیر مجموعه هایتان را مشاهده کنید . .

شما با کلیک بر روی گزینه change gift می توانید نوع هدیه خود را تغییر دهید با گزینه delete کاری نداشته باشید چون باعث حذف آیدی شما خواهد شد .

نکته مهم: وقتی شما برای دیدن زیر مجموعه های خود روی گزینهdetails کلیک کردید وارد صفحه جدید میشوید که در قسمت referralsتعداد زیر مجموعه های شما دیده میشود که به رنگ سیاه نوشته شده است اگر جمع اعتبار تان که قرمز رنگ است با تعداد زیر مجموعه هایتان برابر نیست به این دلیل است که زیر مجموعه های شما هنوز عضوی را معرفی نکرده اند و زیر مجموعه ای ندارند . پس حتمآ به این موضوع دقت کنید که وقتی اعتبار شما پذیرفته میشود که هر کدام از زیر مجموعه های شما حد اقل یک نفر عضو گرفته باشد تا عضو فعال شناخته شود .

یک مثال ساده فرض کنید شما برای دریافت هدیه خود نیاز به اعتبار 17 نفر دارید شما باید 17 نفر را معرفی کنید و آن 17 نفر هم حتمآ باید حداقل یک نفر را معرفی کنند تا اعتبار شما تائید شود یعنی در اصل شما به 34 نفر احتیاج دارید . در مورد این موضوع اصلآ نگران نباشید چون هر کسی که توسط شما عضو شود بی شک برای بدست آوردن هدیه عضوی معرفی خواهد کرد و به همین ترتیب اعتبار شما و زیر مجموعه های شما رشد میکند و تائید میگردد ...

آموزش نوشتن آدرس پستی به انگلیسی
طریقه نوشتن ادرس پستی :

آموزش نوشتن آدرس پستی خود به انگلیسی را درست یاد بگیرید چون موبایل یا هر پکیج دیگری که انتخاب کرده اید به ادرستان ارسال خواهد شد.

کوچه: Alley

بلوار: Blvd

طبقه: Floor

شماره پلاک: No

واحد:Unite

بعد از: after

شرقی:east

خیابان: St

میدان: Sq

بزرگراه: Free Way

خیابان بزرگ: Ave

غربی:west

شمالی :north

جنوبی : south

چهار راه: Cross


ساختمان: Bldg

قبل از: before

جاده: Rd
نمونه یک آدرس کامل پستی در زیر آورده
شده سعی شده بیشتر لغات در این آدرس
استفاده شود، تا شما دوست عزیز با رعایت
قوائد نوشتن آدرس بتوانید نشانی دقیق
پستی خود را قید نمائید.
برای مثال:
تهرانپارس- خیابان حجر بن عدی- بعد از
چهار راه تیر انداز- خیابان 160 غربی-
12 پلاک – واحد5 .
Unit 5, No 12, West 160 St, Hojr ebne oday Ave, after Tirandaz Cross Tehran Pars

لازم نیست در این قسمت نام شهر، استان،
کد پستی و ... را وارد نمائید. در فیلدهای
پائین تر می توانید آنها را درج کنید...
موفق باشيد
 

جدیدترین ارسال ها

بالا