معجزه گلاب برای پوست

Ali-Didari

New Member
شاید خیلی از شما، در مورد خواص گلاب برای پوست شنیده باشید. مثلا اینکه گلاب در شادابی و سفیدی پوست موثر است یا اینکه استفاده از آن، سبب کاهش چین و چروک می‌شود. در این مقاله به چند نمونه از خواص شگفت انگیز گلاب برای پوست، اشاره شده‌است.

benefits-of-rosewater-for-skin.jpg

خواص گلاب برای پوست

1- درمان جوش با گلاب

گلاب باعث متعادل ساختن چربی پوست و کاهش آن می‌شود.
گلاب با متعادل‌کردن اسیدیته پوست، امکان رشد باکتری‌ها و ایجاد آکنه در سطح پوست را کم می‌کند.
گلاب سبب بهبود زخم‌های ناشی از آکنه و جوش می‌شود.(به ویژه در ترکیب با آبلیمو)
2- آبرسانی بهتر به پوست
گلاب با کاهش عفونت‌ها و آلودگی‌های پوستی و هم‌چنین کاهش لک‌های صورت، سبب آبرسانی بهتر به پوست می‌شود و هم‌چنین با افزایش قوام و کشش‌پذیری پوست، به شادابی پوست شما کمک می‌کند.
3- کندکردن پیری پوست
امروزه پوست بسیاری از افراد به دلیل استفاده زیاد از لوازم آرایشی شیمیایی، تغذیه نادرست، آلودگی هوا، قرارگرفتن در معرض اشعه فرابنفش خورشیدی و عوامل دیگر، در خطر پیری زودرس قرار دارد. موارد گفته شده سبب تولید رادیکال‌های آزاد در سطح پوست می‌شوند. گلاب با داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی، این رادیکال‎‌های آزاد را خنثی کرده و از عوارض‌ آن‌ها می‌کاهد.
4- بهبود بیماره‌های مزمن پوستی
گلاب به دلیل داشتن خاصیت خنک کنندگی، ضدالتهابی، آنتی اکسیدانی خود، در بیماران مبتلا به اگزما یا پسوریازیسمی‌تواند به بهبود اختلالات پوستی ناشی از بیماری‌های اگزما یا پسوریازیس، مانند قرمزی و سوزش کمک کند.
5- شادابی پوست صورت با گلاب
استفاده از گلاب در طول روز، می‌تواند با مرطوب نگه داشتن پوست و خنک کردن آن، به تازگی، شادابی و براق شدن پوست شما کمک کند.
6- حفاظت در برابر آفتاب سوختگی
اگر به استفاده از ضدآفتاب حساسیت دارید یا از آن استفاده نمی‌کنید، گلاب با خاصیت خنک کنندگی خود، می‌تواند جایگزین مناسبی برای تسکین و بهبود آفتاب سوختگی باشد.
گلاب علاوه بر این خواص، فواید بی‌شمار دیگری نیز دارد. شما می‌توانید با کلیک بر روی " تاثیرات گلاب بر پوست صورت"، با خواص گفته شده در بالا و فواید دیگر گلاب، بیش‌تر آشنا شوید و با مصرف این ماده شگفت انگیز، خودتان شاهد اثرات بی‌نظیر آن باشید.

فقط توجه داشته باشید که گلابی که استفاده می‌کنید، باید کاملا اصل، طبیعی و فاقد آب یا هر افزودنی دیگر باشد. زیرا برخی از گلاب گیری‌ها برای اینکه گل محمدی کم‌تری مصرف شود، گلاب را با آب قاطی می‌کنند که طبیعتا چنین گلابی به اندازه گلابی که خالص باشد، مفید نیست. بنابراین باید گلابتان را از گلاب گیری‌ها و یا فروشگاه‌هایی تهیه کنید که به خالص بودن گلاب‌هایش، مطمئن باشید.

برای مثال می‌توانید، گلاب خود را از فروشگاه اینترنتی درکام خریداری نمایید. درکام، یک فروشگاه آنلاین مواد غذایی سالم و طبیعی است که یکی از محصولاتش گلاب ممتاز می‌باشد. این گلاب از یک کارگاه گلاب گیری در یک روستا اطراف کاشان، به دست آمده و کاملا اصل و خالص و بدون آب و افزودنی است. شما می‌توانید برای خرید گلاب ممتاز درکام به آدرس زیر مراجعه کنید:
قیمت گلاب درجه یک | گلاب ممتاز کاشان - درکام
 

جدیدترین ارسال ها

بالا