بی بی کد معبد

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
اقا بیخیال ببین چه اسپمی کردی ...
شوخی کردم d:
کار خوبی شده ، متریال هاون خوب شده اما خودش رو بیرون نمیکشه از کار ،
مدلینگ عالیه ... البته کاراکتر ها خوب نیستن ... مصنوعی اند .
نمای رندر مناسب نیست میتونست خیلی بهتر باشه .
و همینطور نور پردازی هم میتونست خیلی بهتر باشه ، نور و سایه خیلی خوب شده اما تم رنگیش یکم بد درومده .
 

sasan irani

Well-Known Member
ممنون دوست عزیز:)این قسمتی از 1کار بزرگ که بقیشو هم میزارم
فک کنم کادر دوربین مناسب نیست.متریال مجسمه هم فک کنم تغییر باید بکنه
بازم ممنون بابت نظرتون
 

sallarmelli

Active Member
uvw map این کارها چطوری انچام می شه اگه کسی بلده یه توضضیجی می ده
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
Fov دوربینتون جالب نشده ، یکمی باید زوم تر بشه و دوربین عقب تر بیاد .
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام آفرین سجاد خیلی کار قوی شده.درود بر تو به قول حمیدرضا هیچی نمیشه گفت! .خیلی خوب شده.
 

mo-hammad

Active Member
خیلی خوب شده - فقط یه سوال - بچه ها برای uv گرفتن ساختمون -
1- اصلا uv بگیریم ؟ یا فقط تکسچر بدیم و با تنظیمات سایزشو به اندازه مدل در بیاریم ؟

2- اگر باید uv گرفت از چه تکنیکی استفاده کنیم ؟ unwrap ؟ یا مثلا از هر ساید از ساختمان plane uv بگیریم ؟
 

saeed taghizade

کاربر متخصص
سلام دوست عزیز تشکر بابت گذاشتن این کار .
نظرات من:

منطق کار:eek:k.
1.کادر بندی:ابتدا هدف و سوژه رو مشخص کنید در کارتون و اونو در مرکز قرار بدبن مثلا هدف در کار شما میتونه مجسمه وسط باشه.چرا آسمون دیده نمیشه من بیننده از کجا درک بکنم تاج نما کجاست و چقدر بالا رفته؟ پیشنهاد میکنم عکاسی کنید تا کادربندی قوی بشه.قسمت کوچکی از گلدان و صندلی توی کادرتون هست یا کامل نشونشون بدین یا بردارین اونارو.
2.زاویه دوربین: ارتفاع دوربین و پرسپکتیو مناسبه،ok.
3.تناسبات:eek:k.
4.مدلسازی:لبه و کنج سنگها خیلی تیزه مقداری در حد 3.چمفر بدین.گچبریهای بالاسر مجسمه های راست و چپ خیلی عمق دارن حداقل من این فرمی ندیدم انگار که جدا هستن از دیوار پشتیشون.پشت پاهای مجسمه های وسط یک سطح جابجا شده .قسمت بالای سر ستون ها شکستگی دیده میشه و ای کاش جزییات ستون ها ازین بیشتر میبود.
5 متریال: بیشترین نظر من در مورد متریال هست از پایین شروع میکنم متریال کف خارجی که نباید اینقدر تمیز در بیاد.بنظر من سایزش میتونست بزرگتر باشه ازین.سنگ مقابل تروارتن هست بازتاب کمی باید داشته اما مهمتر دیسپلیس این سنگه که اصلا روش کار نکردید.خیلی از بافتای این سنگ تکرار توش هست حداقل توی فتوشاپ تکرار رو ازبین ببرید.بازتاب مجسمه ها هر چند قشنگ ولی بیش از حد طبیعیه.من عقیدم اینه یه کاری مثل این در نیمه میانی عمرش میتونه شبیه سازی بشه.پس یکسری فرسودگی ها میتونه داشته باشه.تکسچر سنگ پشت مجسمه ها تایلیبل نیست ظاهرا ، مقداری توی یو وی باید دقت بشه نصف سنگ وجود داره.پارچه اون صندلی هم مصنوعی شده.تکسچر بافت دار بدین.مکعب های سفید بدون بافت زیر پیش آمگی ها باید بافت داشته باشه، رنگ خامه.در کارهای کلاسیک vray dirt خوب میکنه متریال رو.
6.نورپردازی: سوخته کارتون!!! شدت آفتاب زیاده و کنتراس بالا.
7.رندر: اکولوژن بدین مخصوصا توی کار کلاسیک به درز ها سایه میده.
8.پست:خیلی افکت ها میتونستین بدین حتما حتما استفاده کنید از پست.
9.طراحی:قشنگ شده.
اجرا: ok.
ایشالا بدردتون بخوره و تاثیر مثبت روی کارتون داشته باشه.
 

:Mohsen:

کاربر باتجربه
اگه مدلها کار خودتون باشه کار زیبایی هست
کار مدلینگ تو معماری خیلی زیبایی میبخشه به اثر
ولی متریال میتونه بهتر از این کار بشه
 

جدیدترین ارسال ها

بالا