معاینه پرده بکارت در قم

amir9398

Member
برخی ادعا می کنند که می توان باکره را با چشم، زانو، راه رفتن و ... شناخت که این خرافات جنسی بیش نیست. پس چگونه بفهمم موهایم سالم هستند؟ آیا تشخیص سلامت باکرگی توسط خود فرد امکان پذیر است؟

در مقاله ” اطلاعات کامل در مورد پرده بکارت ” به طور مفصل در مورد پرده بکارت توضیح داده ایم. و سوالی که ذهن اکثر دختران مجرد یا باکره را آزار می دهد این است: چگونه بفهمم آلت تناسلی من سالم است؟ اولین چیزی که باید بدانیم این است که خود تشخیصی باکرگی اغلب باعث آسیب می شود. برای معاینه باید به پزشک و ماما مراجعه کنیم و تشخیص هیسترکتومی نیز توسط پزشک قانونی انجام می شود. برای دریافت پاسخ سوال خود مقاله را ادامه دهید.

خانم حوری سادات متفکریان در مرکز ماما میلاد بهترین ماما برای معاینه پرده بکارت درقم هستند.



تشخیص باکره بودن دختر:


آیا بدون انجام آزمایش و معاینه می توان باکره بودن دختر را تشخیص داد؟ آیا می توان باکره را از روی چشم، زانو، ناف، راه رفتن و سایر علائم جسمانی شناخت؟

این دسته از سوالات ممکن است برای زوج هایی که در شرف ازدواج هستند ایجاد شود. برای بسیاری از پسرها باکرگی همسر آینده شان بسیار مهم است و یکی از شروط ازدواج آنها داشتن پرده بکارت سالم است. ممکن است غیر قابل باور به نظر برسد، اما برخی از افراد معتقدند که می توانند باکرگی یک دختر را با علائم فیزیکی تشخیص دهند، به عنوان مثال:

تشخیص باکرگی با چشم
تشخیص باکرگی از طریق زانو
تعیین باکرگی توسط ناف
شناسایی باکره هنگام راه رفتن


اما آیا این درست است یا باید از علم پزشکی برای تشخیص باکرگی استفاده کنیم؟

تشخیص یک باکره از غیر باکره از طریق راه رفتن، رفتار، صحبت یا معاشقه غیرممکن است. برخلاف تصور، دختران باکره وقتی به رختخواب می‌روند خجالت می‌کشند و می‌ترسند، برخی از زنان باکره مشتاق تجربه این هیجان هستند و از قبل خود را با دیدن فیلم‌ها و کتاب‌های آموزشی آماده کرده‌اند. یک دختر فکر می کند قبلاً در یک رابطه بوده است، اما این یک تصور اشتباه است و شما هرگز نمی توانید بر اساس رفتار او تشخیص دهید که او باکره است یا نه.

پارگی پرده بکارت بدون خونریزی:


عدم خونریزی در اولین رابطه جنسی به این معنی نیست که جدایی وجود ندارد. در واقع خونریزی ناشی از دخول دلیل بر پاره شدن پرده بکارت نیست. تنها 50 درصد دختران از دخول و پارگی پرده بکارت خونریزی می کنند و بقیه بدون خونریزی دچار پارگی پرده بکارت خواهند شد.



دلایل ترس دختران از معاینه پرده بکارت:
یکی از دلایل ترس دختران از مراجعه به پزشک برای معاینه پرده بکارت این است که فکر می کنند پزشک اطلاعات خصوصی آنها را ثبت و گزارش می کند، در حالی که نه خودارضایی و نه رابطه، گرایش جنسی بیمار اهمیتی ندارد. دکتر، و یک سوال در این مورد مطرح می شود. این امکان پذیر نیست و فقط برای بررسی باکرگی به شما پاسخ خواهند داد. گروهی دیگر از دختران از ترس اینکه یکی از اقوام یا دوستانشان در مطب او را ببیند از مراجعه به پزشک زنان اجتناب می کنند، در حالی که حوزه فعالیت پزشک زنان مجرد به بررسی وجود یا عدم وجود محدود می شود. از باکرگی آسیب به باکرگی متوقف نمی شود، اختلالات قاعدگی، عفونت ها، مشکلات رحمی و گروهی از بیماری های شایع زنانه نیز در دختران مجرد رخ می دهد و دلیل مراجعه دختران به او است.

اگر شما هم ازاختلال واژینیسموس خود رنج می‌برید خانم حوری سادات متفکریان بهترین مشاوردرمان واژینیسموس در قم تنها در 3 جلسه ب صورت آنلاین و حضوری هستند.



آیا خودارضایی باعث باکرگی می شود؟


اگر جسم خارجی وارد واژن نشود، ماساژ خودارضایی باعث پارگی پرده بکارت نخواهد شد. اگر خودارضایی باعث ضربه مستقیم به پرده بکارت شود، می تواند باعث پارگی آن شود.



نحوه تشخیص پارگی پرده بکارت:


حدود 30 ثانیه طول می کشد تا پزشک انواع پرده بکارت را بررسی کند. پزشک از مراجعه کننده می خواهد که روی تخت دراز بکشد و پاهای خود را باز کند، سپس دکتر فرها را می کشد و از او می خواهد که به عنوان ادرار کردن فشار بیاورند. در این زمان دهانه واژن باز است و پزشک با مشاهده پرده بکارت می تواند علائم آسیب دیده پرده بکارت را تشخیص دهد.



تعیین اینکه آیا باکرگی توسط خود شخص سالم است یا خیر:
از کجا بفهمم موهایم سالم هستند؟! تصور غلط این است که به راحتی می توان سلامت پرده بکارت را توسط خود شخص تشخیص داد، در حالی که بیشتر اوقات باعث آسیب به پرده بکارت می شود. بنابراین برای تشخیص سلامت یا پارگی پرده بکارت حتما با پزشک و ماما مشورت کنید.

روش کولپوسکوپی برای بررسی پرده بکارت:
با توجه به مراجعات متعدد دختران به مراکز پزشکی قانونی برای اعاده حیثیت و شکایت در مواردی مانند تجاوز جنسی، روش های جدیدی برای تعیین نوع آسیب وارده به پرده بکارت استفاده می شود. کولپوسکوپی یکی از این روش های جدید برای تشخیص پارگی پرده بکارت در پزشکی قانونی است. این معاینه بین 10 تا 20 دقیقه طول می کشد و در حالی انجام می شود که فرد به پشت روی تخت دراز کشیده و پاهایش را به هم متصل کند. سپس پزشک یک اسپکولوم فلزی را وارد واژن می کند تا واژن را باز نگه دارد و پزشک واژن را معاینه می کند. در نهایت پزشک ابزاری به نام کولپوسکوپ را چند سانتی متر داخل فرج قرار می دهد. نور این ابزار داخل واژن را بررسی می کند و پزشک می تواند واژن را از طریق لنز دوربین مشاهده کند. علاوه بر این، برای تمیز کردن واژن از آلودگی، دهانه رحم و واژن را با پشم پنبه تمیز می کنند. پزشک ممکن است از محلول سرکه یا محلول های دیگر برای تمیز کردن استفاده کند. در این حالت احتمال سوختگی وجود دارد. راه حل به شناسایی مناطق مشکوک کمک می کند.

علت پارگی پرده بکارت:
باکرگی چگونه شکسته می شود؟ پرده پرده بکارت فقط با ضربه مستقیم یا با آمیزش جنسی یا استفاده از تامپون پاره می شود. بنابراین سقوط از ارتفاع، بلند کردن اجسام سنگین، کوهنوردی و انواع ورزش ها نمی تواند باعث پارگی پرده بکارت شود. اما ممکن است این موارد باعث خونریزی در واژن شود که به دلیل فشار روی رحم است و عملکردی مشابه عادت ماهانه دارد.

علائم آسیب دیده پرده بکارت:
مشاهده علائم زیر ممکن است نشانه آسیب دیده پرده بکارت باشد:

پرده بکارت شل و گشاد شده و دارای سوراخ بدون پارگی است
مخاط واژن نسبتاً ضخیم و کمی صاف تر است و دارای چین های جداگانه است
خواب تاشو نامنظم است و در یک جهت نیست
کانال واژن باز است و معمولاً تا دو سوم آن قابل مشاهده است
با انگشت قابل معاینه است و حتی با اسپکولوم های ریز باز می شود و آسیبی به مخاط وارد نمی شود.

تشخیص لحظه شکست باکرگی:


به طور کلی تا 2 هفته پس از پارگی پرده پرده از روی علائم بیرونی می توان تاریخ دقیق آن را حدس زد و پزشک متخصص یا ماما می تواند تاریخ پارگی را تا 1 ماه و بعد از 1 ماه، لحظه پارگی را حدس بزند. شکستن حجاب به هیچ وجه قابل تشخیص نیست. از نظر ظاهری اگر پرده بکارت ترمیم نشود، معمولاً لبه های پارگی پرده بکارت جدید قرمز و زخمی است و ممکن است آثاری از خون لخته شده در آنجا دیده شود. بعد از حدود یک هفته، لبه های برش با مخاطی شبیه به غشای پرده پوشانده می شود و پس از حدود دو هفته، لبه های زخم نسبتاً برداشته می شود. اگر پرده بکارت ترمیم شده باشد، مراحل فوق انجام نمی شود. نکته مهم دیگر این است که از آنجایی که لبه های پاره شده آزاد هستند و به یکدیگر متصل نیستند، هرگز به هم لحیم نمی شوند و در صورت دوختن دو تکه پاره شده و تعمیر پرده، محل تعمیر با یک براق کوچک مشخص می شود.
تشخیص پارگی پرده بکارت به دنبال تجاوز جنسی:
دخترانی که به دلیل تجاوز جنسی بکارت خود را از دست می دهند، دچار آسیب مجاری ادراری و زخم های داخل رحمی (فیبرون) می شوند که به راحتی قابل تشخیص است. یعنی وقتی غشاء در چند مرحله به طور جدی یا در اثر تهاجم از بین می‌رود، زخم‌های مجاری ادرار و زخم‌های داخل رحمی (فیبرون) ایجاد می‌شود.



تشخیص رابطه جنسی از طریق مقعد:
در صورت داشتن رابطه مقعدی مکرر، ممکن است علائم دخول مشاهده شود. باید بدانید که اگر دفعات نفوذ کمتر از 2-3 بار باشد نباید انتظار علائم داشته باشید، اگر دفعات نفوذ بیشتر باشد علائمی مانند ناپدید شدن چین های مقعدی که هنگام معاینه پوست صاف تر از حد طبیعی هستند. اطراف مقعد و تورم یا نرمی چین‌ها. ضخیم شدن پوست اطراف مقعد که به سمت داخل امتداد می یابد و تا ناحیه مخاطی پوست ادامه می یابد و گاهی اوقات ناحیه مذکور پوسته پوسته می شود. در سوژه های حرفه ای، مقعد شکل قیفی به خود می گیرد، گویی مقعد به سمت داخل کشیده شده است. یکی از نکات مهم این است که هرگز شل شدن اسفنکتر مقعد را فراموش نکنید. علاوه بر این ممکن است علائم پارگی اسفنکتر مشاهده شود که باید توجه داشت شلی اسفنکتر رکتوم یکی از علائم نفوذ مکرر است. در عین حال، باید به وضعیت کانال مقعد نیز توجه شود. نفوذ مقعدی می تواند وضعیت کانال مقعد را تغییر دهد، باعث ایجاد بواسیر، رشد گوشتی کوچک در اطراف کانال مقعد، زگیل های کوچک، قسمت بیرون زده از بافت مقعد، باز شدن کوچک کانال مقعد و غیره شود.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا