Tinalabbafy
New Member
سلام دوستان
من برای Environment گذاشتن در نمای خارجی مشکل دارم.
با مکس 2011 و Vray 2 کار میکنم. یه ساختمان ساختم و چون از چند نمای مختلف میخواستم رندر کنم در نتیجه یک environment به شرح زیر گذاشتم :
یک استوانه دور کل کار که یک map با زمینه جنگل و فضای آسمان روی آن قرار دادم. اما وقتی VraySun در صحنه میگذارم و بعد از انجام تنظیمات IR و LC رندر میکنم , نور صحنه و روشنایی استوانه(که environment map روشه) در رندر نهایی با توجه به جهت خورشید نسبت به دوربین , در هر نمای دوربین متفاوت می باشد !!
حتی در VrayProperty مربوط به استوانه , تیک Generate GI, Recieve GI, Visible to GI را هم برداشتم اما باز روشنایی استوانه تاریک و روشن میشه!!!
این مشکل را نهایتا میشه در Photoshop درست کرد , اما موقع رندر یک انیمیشن که دوربین در اطراف صحنه میچرخه این مشکل بسیار فجیع خودشو نشون میده .
کسی میدونه چطور میتونم این مشکل را حل کنم؟
با تشکر.
من برای Environment گذاشتن در نمای خارجی مشکل دارم.
با مکس 2011 و Vray 2 کار میکنم. یه ساختمان ساختم و چون از چند نمای مختلف میخواستم رندر کنم در نتیجه یک environment به شرح زیر گذاشتم :
یک استوانه دور کل کار که یک map با زمینه جنگل و فضای آسمان روی آن قرار دادم. اما وقتی VraySun در صحنه میگذارم و بعد از انجام تنظیمات IR و LC رندر میکنم , نور صحنه و روشنایی استوانه(که environment map روشه) در رندر نهایی با توجه به جهت خورشید نسبت به دوربین , در هر نمای دوربین متفاوت می باشد !!
حتی در VrayProperty مربوط به استوانه , تیک Generate GI, Recieve GI, Visible to GI را هم برداشتم اما باز روشنایی استوانه تاریک و روشن میشه!!!
این مشکل را نهایتا میشه در Photoshop درست کرد , اما موقع رندر یک انیمیشن که دوربین در اطراف صحنه میچرخه این مشکل بسیار فجیع خودشو نشون میده .
کسی میدونه چطور میتونم این مشکل را حل کنم؟
با تشکر.