مشکل نوشتن فارسی با مرورگر firefox

همانطور که باید بدایند مرورگر firefox نوع java که در این سایت بطور اتوماتیک فارسی می نویسد را پشتیبانی نمی کند در نتیجه من برای اینکه در این فورم با مرورگر مزبور فارسی بنویسم بطور نورمال از کلید فارسی استفاده می کنم
 
آخرین ویرایش:

Majid

مدیر سایت
عضو کادر مدیریت
اگر در انجمن شما قبلا اطلاعات وارد شده الان دیگه نمیتونید کاری بکنید مگر اینکه اطلاعات داخل دیتا بیس رو همه رو به Utf-8 تبدیل کنید . با این روشی که شما انجام میدی یا اطلاعات نمایش داده نمیشه یا همه چیز قاطی پاطی میشه.

منظورت از شکسته شدن چی هستش؟

مجید
 

Majid

مدیر سایت
عضو کادر مدیریت
سلام

از لطف شما ممنونم.

در مورد مشکلی که گفتین راستش من مورد خاصی به نظرم نمیرسه چون تا به حال همچین چیزی رو ندیده بودم ولی به قول خودتون احتمالش هست که مشکل سر همون حروف ی عربی و فارسی باشه.

در مورد تبدیلش راستش کار راحتی نیستش. قاعدتا باید یک برنامه بنویسید که باید اطلاعات رو از توی اون دیتا بیس بخونه و کارکترها رو تک تک چک کنه و به utf-8 تبدیل کنه و در دیتا بیس جدید بنویسه !

من پیشنهادم شدیدا این هستش که از UTF-8 استفاده کنید چون بعد ها هم که بخواین انجمنهای خودتون رو به سیستم دیگه ای مثل VB تغییر بدین مشکلات خیلی کمتری خواهید داشت.

موفق باشید

مجید
 

kami_mz

Well-Known Member
در مورد تبديل ديتابيس: حجم ديتابيستون چه قدره؟ يعني اگه همين الان يه بک آپ( البته به فرمت sql ) از ديتابيستون بگيريد چه قدر ميشه؟ ( لطفا نسبتا دقيق جواب بديد چون اگه کم باشه - زير دو مگ- ميشه يه جوراي نسبتا راجتي تبديلش کرد).
 

جدیدترین ارسال ها

بالا