مشکل مچ نشدن فریم اول فیلم با دوربین در 3D S Max

sanecity

Member
مشکل مچ نشدن فریم اول فیلم با دوربین در 3D S Max

با سلام خدمت دوستان عزیز
برای تلفیق فیلم با کاراکترهای سه بعدی
من با یه دوربین معمولی از یه میز فیلم برداری کردم
و فیلم رو به برنامه 3D Studio Max بردم و به کمک ابزار match move حرکت دوربین رو گرفتم
بعدش میز و اشیاء رو با ابعاد اصلی مدلسازی کردم و نقطه های campoint رو درست در جای خودش که تو فیلم بود گذاشتم
همه مراحل رو درست رفتم اما چون موقعیت دوربین فیلمی که گرفتم رو ندارم نمیتونم تو مکس یه دوربین مناسب کار بزارم و ازنمای دوربین ببینم
سعی کردم دستی این کارو انجام بدم فریم اول فیلم رو تو بک گراند یکی از viewport گذاشتم و سعی کردم با حرکت دوربین و نما اشیاء صحنه رو با عکس بک گراند تنظیم کنم
اما نشد که نشد! هر کاری کردم فایده ای نداشت
به نظر دوستان چیکار کنم؟
راستی موقع فیلم برداری از یه صحنه موقعیت اشیاء ، دوربین و نور رو چطوری و با چه وسیله ای اندازه گیری میکنند؟
 

roohollah

Banned
نمیفهمم مشکل کجاست؟!
از کمرا ترکینگ استفاده کردین؟ پس مشکل چیه؟:neutral:
 

sanecity

Member
مشکل من اینه که نمیتونم تو مکس یه دوربین مناسب کار بزارم که موقعیتش نسبت به دوربین واقعی یکی باشه
یعنی زاویه دید دوربین مکس نسبت به اشیاء سه بعدی همون زاویه ای باشه که تو اولین فریم فیلم دارم
نمیدونم متوجه شدید یا نه؟
 

sanecity

Member
موقع فیلم برداری از یه صحنه موقعیت اشیاء ، دوربین و نور رو چطوری و با چه وسیله ای اندازه گیری میکنند؟
 

جدیدترین ارسال ها

بالا