مشکل فارسی نویسی در پریمایر

saeed450

Active Member
سلام ...من کلی فونت فارسی روی سیستمم نصبه ....ولی باز هم پری مایر کلمات و فونتای فارسی را بر عکس (از چپ به راست ) و جدا جدا می نویسه .......ممنون میشن یکی راهنماییم کنه ......
 

:Mohsen:

کاربر باتجربه
براي فارسي نويسي بايد حتما از يكي از نرم افزارهاي فارسي نويس مثل مريم استفاده كني، و بعد بايد متنتو تو فارسي نويس بنويسي و تو پرمير كپي كني و براي نمايش درستش از فونت هاي خود فارسي نويس استفاده كني
 

saeed450

Active Member
نه نمیشه امتحان کردم .........تو این پریمایر اصلا نمیشه کپی یا پیست کرد .....با فتوشاپ و فلش هم همین مشکل داشتم ولی اونا با نصب کردن فونت فارسی حل شده ولی این هنوز نه!!!!!!!!!
 

HamidSHS

Active Member
سلام
خب فتوشاپ و فلش شما قابلیت تایپ مستقیم فارسی رو در خودشون داشتن
اما برنامه هایی مثل ادوبی پریمیر و یا افتر افکت که نمیشه توشون مستقیم ( یعنی با ریختن فونت های فارسی و تایپ مستقیم و بدون استفاده از برنامه جانبی ) تایپ کرد , همونطور که دوست خوبمون محسن جان گفت : شما باید نرم افزار فارسی نویس مریم رو نصب کنید و بعدش با تایپ در محیط فارسی نویس و کپی کردن متن , و پیست کردن اون در محیط پریمیر و انتخاب فونت هایی که اولش کلمه F_ بکار رفته میتونید فارسی تایپ کنید.
فونت هایی مثل F_Maryam , F_yaghut, و ...
امیدوارم مشکلتون حل بشه
موفق باشید
یاعلی
 

harris.waheb

New Member
دوست عزیز ! یه راه که من تجربه کردم و به نتیجه هم رسیده ام، اینست که اولا متن دلخواه ام را با هر دیزاین که دوست دارم در فتوشاپ مینویسم بعد Background آنرا پاک مینمائیم؛ منظورم را که فهمیده باشی علت اون دراینه که Transparent بشه بعد اونو به فرمت psd ضبط میکنم و در Premiere به آسانی Import میشه.

تشکـــــــــر
محمد حارث واهب محصل رشتۀ مهندسی عمران در دانشگاۀ پولیتکنیک کــــــــــابــــل - افغانستان عزیز
 

جدیدترین ارسال ها

بالا