سلام دوستان من ی مادر 35 ساله هستم که الان متاسفانه 5 سال میشه که درگیر شب ادراری پسرم هستم. الان نزدیک 8 سالشه که تحت درمان قرارگرفته و باید بگم که از شستن تشک و ملافه دیگه کلافه شدم. دکترش بهم توصیه کرد که زیرانداز بیمار براش تهیه کنم منم ی سرچی کردم با سایت پادرا تولید و پخش البسه بیمارستانی + خرید تجهیزات پزشکی | پادرا مواجه شدم از شون چند تا بسته زیرانداز بیمار گرفتم، کارم راحت شد دیگه از شر شستشو ملافه و تشک راحت شدم توصیه می کنم اگر شما هم بچه تون شب ادراری داره به جای اینکه هی ملافه و تشک رو بشویید، از زیرانداز بیمار استفاده کنید.









