مشکل در texturing

mehrandinio

Member
با سلام خدمت دوستان:clap:
من همونطور که در عکس مشاهده میکنید یک متریال به شی دادم ولی موقعی که با uv map کار می کنم خط های سفید رو شی ظاهر میشه :shock:. قبلا اینطوری نمی شد حالا نمی دونم چی شده :-?. چه راه کاری پیشنهاد می کنید ؟:sad:
mmokfyjxbzyhqf535h5x.jpg

با تشکر :rose:
 

CG_Master

کاربر متخصص انیمیشن
منظورتو درست متوجه نشدم...

اما فکر کنم باید تکسچرتو crop کنی بعد تیک Apply رو بزنی
موفق باشی
 

mehrandinio

Member
دارم یه جاده درست میکنم . وقتی که تکسچر با یو وی بهش میدم تا تکسچر کش نیاد اینجوری میشه .
 

amir.nemati63

کاربر VIP
دقت کن عدد تایل روی صفر یا کوچکتر از 1 نباشه.
شاید هم یو وی رو درست تنظیم نکردی.
 
سلام

خب عزیز شما یه مقداری واضح تر و با اطلاعات بیشتر سوال رو مطرح کن تا زودتر و دقیق تر جواب بگیری من چند تا چیز به نظرم میاد:
* یا تکسچرت تایل صحیحی نداره. آزمونش با فتوشاپ و فیلتر offset از دسته other
* یا فقط تو ویوپورت اینجوری دیده میشه که تو رندر نمیاد و اصلا مهم نیست.
* یا وقتی آنرپ کردی تکسچرت رو لب به لب خط های مرزی یووی گذاشتی و این باعث میشه بعضی وقتها مثل دیواید اون تکه جابه جا بشه و شما یه تکه خالی تو تکسچرت بیاد به همین خاطر تکسچر رو کمی از لبه ها بیرون میزارن و سطح فایل رو هم با رنگی میپوشونن که در صورت لیز خوردن کمترین سوتی به چشم بیاد. اگه با uvw map هم کار میکنی شاید سایز گیزمو رو باید کوچک تر بگیری

امیدوارم مشکلت حل بشه

یا علی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا