مشکل در کار کردن با پسوند (M2ts (1080-50iدر پری مایر کمک

aliexe2007

New Member
با سلام خدمت دوستان و اساتید محترم مجید آنلاین

من یه سونی SR12 دارم. این دوربین از سیستم پال در سایز 1080×1920 با فرمت M2ts که از سری mpeg-2 است برای فیلم برداری استفاده می کنه . فیلم ها بر روی هارد ضبط و بعد از decode شدن از فرمت AVCHD قابل اجرا با اکسر پلیر هاست. تا اینجا خوبه:oops: ولی تنها دو برنامه می تونه رو این پسوند کارکنه premier CS4 & Vegas pro 8ولی هر دوی این برنامه ها به هنگام تدوین قابلیت نمایش live view رو از دست می دهند و فیلم ها سکته ای نمایش داده می شه. حالا اینا خوبه:oops:، وقت خروجی...:cry: هر 30 دقیقه 3 ساعت طول می کشه چون این دوربین ها از سیستم رنگ X.V.COLER استفاده می کنند باید از خروجی M2TS که این کد رنگ را نگه می داره استفاده کرد.:mad:
چی کار کنم :cry:
مشخصات کیس من
MB: giga-p45
CPU: Intel quad core 6600
Ram: 4×1 GB 1066 super talent
HD: 1TB Maxtor
VGA: 8600 GT 1GB point of view

کمک:cry:

نمی دونم چه طوری این مشکل حل کنم برم کارت گرافیک بالاتر بخرم یا یه کارت ویدیو؟ آیا اصولا کارت ویدیویی هست که کدک M2TS داشته باشه؟ من یه سر به سایت matrox که سخت افزار های premier را می سازه زدم CS4 را پشدیبانی نمی کنه




به دادم برسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسد:sad:
ممنون می شم اساتید محترم من رو راهنمایی کنند.:rose:
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
 

HamidBN

مدیر انجمن فیلمسازی
سلام
راستش فکر نکنم تا حالا کسی با HD کار کرده باشه
من در زمینه HD چون کار نکردم اطلاعاتی ندارم
ولی برای کارت Matrox برای CS4 باید یه مدتی صبر کنی تا ببینی که درایورهای جدیدش را ارائه بده ( البته خودمم این کارت را ندارم ولی دوستانی که دارن می گن خیلی دردسر داره که با سیستم هماهنگ بشه)
 

جدیدترین ارسال ها

بالا