مشکل در ریگ کردن کاراکتر

felix

Member
با سلام خدمت اساتید من در موقع ریگ کردن مثلا پا بعد که میخوام برای پوینت هام یک کاستم پارامتر درست کنم بعد از این که همه رو وایر میکنم استخوان جلوی پا(آخرین استخوان)رو که وایر میکنم کل استخوان ها به سمت عقب بر میگردند فکر میکنید مشکل از چیه (مثلا اگه از پیوته راه حلش چیه ؟) با تشکر از همه دوستان گلی که جواب میدن:rose:
 

nc_hamid

Member
سلام
اگه واضح تر توضیح بدی یا عکس بذاری بهتر می شه نظر داد.
اما نکته ای که تو Wire خیلی مهمه اینه که باید مقدار اولیه هر دو سمت Wire صفر باشه.
برای این کار باید Object رو Freeze Transform کنی. این موضوع ربطی هم به نوع Object نداره.
اگه عکس بزاری یا فایلت رو پیوست کنی می شه دقیق توضیح داد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا