درود .
والا من هم این مشکل را داشتم و خب هر کاری کردم مشکل رفع نشد .
اما برام جالب بود چون :
مثلا فرض کنید من یک فریم را به صورت تک فریم رندر میگرفتم بدون بچ رندر .
مثلا زمان رندر میشد 6 ثانیه . بعد کلا انیمیشن را که با بچ رندر رندر میگرفتم با اینکه مثلا از 50 درصد توان سی پی یو استفاده میکرد اما زمان رندر برای هر فریم همون 6 ثانیه بود و فرقی نمیکرد .
به همین دلیل انیمیشن که مثلا 300 فریم بود من دو تا مایا باز کردم .
با هر دو زدم رندر . یکی از مثلا فریم یک تا 150 دیگری از 151 تا 300 . اینطوری زمان رندرم نصف شد در اصل ...

کلی برای خودم باعث تعجب بود اما خب اینطوری شد دیگه ...
باز هم شما affinity بچ رندر را از داخل پروسس تسک منیجر نگاه کنید ببینید آیا مثلا هر 4 هسته برای این برنامه فعال هست یا ...
پریوریتیش را هم چک کنید ببینید رو چه حالتیه ...