مشکل در خروجی به fbx

سلام بچه ها
من یک انیمیت دارم که با Bend انجام دادم و Rotate خود جسم
زمانی که خروجی fbx میگیرم انیمیت مربوط به Bend رو از بین میبره ولی انیمیت Rotate خود جسم رو مشکلی نداره
 

sazegar s

Member
salam
fbx bend vo baghie deformaro nemishenase
shoma az format xml ke vertex base hast estefade konid
az menu geometry cache too animation estefade konid
aval create konid badan roo hamoon model bedoone animate import konid
baghie app ha ham xml ro mishnasand masal too max point cache in karo mikone
too maya 2013 plugin alembic az company sony ham in karo mikone
faghat az plugin manager abc import ro bezan -Alembic
va animation import export ro ham bezan-geometry cache
omidvaram ke karetoon rah biofte
 
نتونستم ازش استفاده کنم!
این قسمت az menu geometry cache too animation estefade konid رو نتونستم پیدا کنم، کجاست؟
 

bubo3d

کاربر متخصص انیمیشن
سلام و با تشکر از دوستانی که راهنمایی کردن اگه اجازه بدین من هم یه چیزکی بگم
ببینم عزیز من تست کردم راحت شد ولی شما ببینم تنظیمات fbx ـت اینجوریه؟
 

پیوست ها

  • FBX.jpg
    FBX.jpg
    295 کیلوبایت · بازدیدها: 17
خیلی ممنون از راهنماییتون
آقای sazegar s خروجی کش برای هر فریم یک فایل mc میسازه، توی Unity چطور وارد کنم؟
آقای bubo3d تنظیماتش همون کار رو کردم ولی Bend رو درست اکسپورت نمیکنه.
 

mahdilal

Member
خود فایل را انتخاب کن و آن را Bake سیمولیت کن آن وقت هر جا خواستی ببرش
 
آقا از هر راهی میرم فایده نداره!
برای unity میخوام. این هم فایلش که Bake شده.
 

پیوست ها

  • 91_3_31__Paper01.zip
    485.9 کیلوبایت · بازدیدها: 21

bubo3d

کاربر متخصص انیمیشن
ببین عزیز شما همون FBX ای که خروجی میگیری ببر تو یه نرم افزار دیگه مثل مکس ببین سالم میاد یا نه با این کار متوجه میشی که مشکل از خروجی گرفتن MAYA ست یا یا وارد کردن Unity ـه.
 

maxscript

Well-Known Member
دوست عزیز مشکل از FBX نیست انجین این قابلیت شناسایی را نداره شما با Joint ها انیمیت Bend رو بساز و بعد ببر داخل انجین
 

جدیدترین ارسال ها

بالا