برای مدل سازی تو یه سری قسمت ها از boolean استفاده کردم ولی متاسفانه توپولوژی اون قسمت ها کاملا به هم ریخته و برای تکسچر کردن دچار مشکل شدم. چطوری میتونم edge ها رو به متصل کنم و یه quad داشته باشم. یعنی دیگه به صورت مثلث نباشن.
باید بصورت دستی این کار رو بکنید. بوسیله ی Cut و Remove کردن Edge ها باید به حالت نرمال تبدیلشون کنید و هیچ ابزاری ندیدم که بصورت خودکار این کارو بکنه. البته ابزار تبدیل توپولوژی وجود داره اما کارش چیز دیگه ایه.
با سلام
پیشنهاد میکنم به هیچ وجه برای در آوردن شکل مناسب از Boolean استفاده نکنید .
منم هم مثل دوست عزیزم پیشنهاد میکنم از ادیت پالی استفاده کنید.
ولی زمان بر اما قشنگتر میشه.
مففق باشید