مشکل در توپولوژی مدل

pendesign

Member
برای مدل سازی تو یه سری قسمت ها از boolean استفاده کردم ولی متاسفانه توپولوژی اون قسمت ها کاملا به هم ریخته و برای تکسچر کردن دچار مشکل شدم. چطوری میتونم edge ها رو به متصل کنم و یه quad داشته باشم. یعنی دیگه به صورت مثلث نباشن.
 

پیوست ها

  • topology.jpg
    topology.jpg
    152.2 کیلوبایت · بازدیدها: 13

Barnara

کاربر متخصص 3ds max
باید بصورت دستی این کار رو بکنید. بوسیله ی Cut و Remove کردن Edge ها باید به حالت نرمال تبدیلشون کنید و هیچ ابزاری ندیدم که بصورت خودکار این کارو بکنه. البته ابزار تبدیل توپولوژی وجود داره اما کارش چیز دیگه ایه.
 

rmreza

Well-Known Member
با سلام
پیشنهاد میکنم به هیچ وجه برای در آوردن شکل مناسب از Boolean استفاده نکنید .
منم هم مثل دوست عزیزم پیشنهاد میکنم از ادیت پالی استفاده کنید.
ولی زمان بر اما قشنگتر میشه.
مففق باشید:oops:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا