مشکل در انیمیشن-فوری

elya3

Well-Known Member
سلام دوستان
من تو پروژم میخوام حرکت همه آبجکتهامو به کی فریم تبدیل کنم
مثلا آبجکتهایی که به وسیله مادیفایر ها یا استخوان بندی ها انیمیشن شدن رو حرکتشون رو به خود آبجکت انتقال بدم طوری که برای خود آبجکت key frame بزنه و بعدش خود boneها رو حذف کنم
شدنیه؟؟
 

elya3

Well-Known Member
تشکر آقا حمید میشه یه کم در موردش توضیح بدین؟
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
Point Cache شامل مختصات نقاط در هر فریم هست که میتونید توی Modify در بالاترین قسمت بعد از تمام دستورات قرار بدید بعد Export بگیرید و مجددا بر روی اون برگردونید اما فکر کنم شما میخواید یک شی داینامیک رو به کی فریم خود ورتکس ها تبدیل کنید ؟
اگر اینطوره بنده اسکریپتی نوشتم که میشه باهاش اینکارو کرد ، اگر PCache جواب نداد بگید تا کد رو براتون ارسال کنم .
 

elya3

Well-Known Member
بعضی آبجکتها داینامیکن بعضی ها لینکن بعضی ها استخون بندین
با اسکریپت میشه همشون رو به کی فریم تبدیل کرد؟
 

nc_hamid

Member
سلام
برای چه کاری می خوای برای ورتکس های مش کلید بزنی؟
خیلی سنگینه
 

nc_hamid

Member
شرمنده که دیر جواب می دم .
منظورم اینکه می خوای بببری تو یه نرم افزار دیگه ؟ با FBX امتحان کردی ؟
Point Catch دو حالت داره
یکی معمولی یکی WSM .
Point Catch معمولی بر حسب Transform جسمه . یعنی اگه جسم به چیزی Link باشه تو این حالت ذخیره نمی شه . برای ذخیره مدیفایر هایی مثل Skin خوبه . تو این حالت می تونی جسم رو Transform کنی بدون اینکه مشکلی توی PC (Point Catch) به وجود بیاد .
Point Catch دوم که پس وند WSM داره کلیه . یعنی تمام خصوصیات رو ذخیره می کنه . مشکلشم اینه که دیگه نمی تونی جسم رو بعد از دادن PC جابجا کنی بچرخونی لینک کنی یا اسکیل کنی ..
 

جدیدترین ارسال ها

بالا