مشکل در اجرای برنامه هایی مانند notepad و Photoshop و ...

ABOLFAZL-PS

کاربر فعال انجمن فتوشاپ
سلام. امروز داشتم صفحه دسکتاپمو مرتب میکردم که فکر کنم یه فایلی رو پاک میکردم که مال خود سیستم بوده. اصلاً نمیدونستم که به مشکل میخورم. بعد از اینکه صفحه دستکتاپمو مرتب کردم و فایل های بیهوده رو پاک کردم، خواستم Notepad رو اجرا کنم که دیدم اروری که عکسشم پیوست کردم رو نشون داد.

همینطور برای فتوشاپ و کورل دراو و چند تا دیگه از نرم افزارها. به نظرتون من چیکار کنم؟ به غیر از ریکاوری راه حل دیگه ای هست؟ یا اصلاً با ریکاوری کردن اون فایل، مشکل حل میشه؟ خواهش میکنم کمکم کنید چون خیلی الان به فتوشاپ نیاز دارم. ممنون میشم. :rose:
 

پیوست ها

  • Error.jpg
    Error.jpg
    23.6 کیلوبایت · بازدیدها: 7

nima_dsnr

کاربر VIP
ریکاوری زیاد راه خوبی نیست
اگر ویندوز سون داری 2 کار میتونی بکنی
اول اینکه کامپیوتر رو restore کنی به آخرین زمانی که درست بوده مثلا چند روز پیش
دوم اینکه کامپیوتر رو repair کنی که خودش میگرده هرچی فایل سیستمی کم داره رو کپی میکنه.

اگر از ویندوز Xp استفاده میکنی فقط راهش اینه که سی دی که ویندوز رو نصب کردی بذاری و Repair کنی و هرچی فایل سیستمی پاک کردی خودش از روی سی دی کپی میکنه.
 

ABOLFAZL-PS

کاربر فعال انجمن فتوشاپ
ممنونم دوست عزیز.
مثل این که درست شده خودش. سیستمو خاموش کرده بودم، الان که دوباره روشن کردم، دیدم درست شده و دیگه اون پیغام نمیاد. شاید همون حرف شما باشه که خود ویندوز لون فایلو دوباره کپی کرده.
بازم ممنونم از شما که این راه حلو گفتین و برام تجربه شد. :rose:
 

LED

New Member
به احتمال زیاد سیستم شما ویروسی شده و باید یکی از آنتی ویروس های قوی مانند Kaspersky ، Norton یا Avira رو نصب و Update کنید و سپس سیستم رو بطور کامل Scan کنید. چرا که خیلی از ویروس ها بعد از نصب مجدد ویندوز، باز هم وجود خواهند داشت.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا