مشکل در اجرای برنامه در کامپیوتر دیگر

geo_vahid

Member
با سلام خدمت اساتید برنامه نویسی
من یک برنامه با سی شارپ نوشتم و روی سیستم های مختلف 32 بیتی و 64 بیتی امتحان کردم ( ویندوز 7 ، 8 و 8.1) و روی همه این سیستم ها جواب میداد. ولی دو تا از مشتری هام با برنامه به مشکل خوردن و مشکل هم اینه که برنامه اصلا اجرا هم نمیشه (بدون اررور). من فایلهای جدیدی رو ایجاد کردم و در اونها تمامی عملیاتی که در موقع لود فایلها پیش می اومد رو حذف کردم تا ببینم آیا برنامه اجرا میشه یا نه ولی هیچ فرقی نکرد. متاسفانه مشتری هام در شهرستان هستند و دسترسی مستقیمی بر روی سیستم اونها ندارم.
برای اطمینان روی یکی از سیستم ها همه چیز رو پاک کردم و دوباره ویندوز رو ریختم (ویندوز رو مثل کاربر ریختم)و بعد برنامه رو نصب کردم تا ببینم مشکل از چیه ولی باز هم برنامه به درستی کار کرد!
یکی از کاربرها با من تماس گرفت و گفت که ویندوز اون قبلا home بوده و حالا که ویندوز ultimate شده برنامه به درستی کار می کنه. البته این مطلب من رو برای مدت کوتاهی خوشحال کرد چون همون کاربر بعد از چند ساعت با من تماس گرفت و گفت حالا دیگه برنامه کار نمیکنه. از کاربر پرسیدم چه نرم افزارهایی رو جدیدا نصب کرده و اون این نرم افزارها رو نام برد:
دانلود منیجر، کوداک، 123medialibrary، quicktime، kmplayer، clone CD، آنتی ویروس نود 32، ACDC، Revit و اولترا برای رایت سی دی.
من خودم رو همه سیستم هام نود 32 رو دارم و تمام گزینه های امنیتی اون هم روشنه

حدس خودم از دات نت ها هست ولی همه دات نت ها روی سیستم کاربرها نصب هستند. اگر دوستان راهکاری دارند و یا به مشکل مشابهی خوردند لطفا راهنمایی کنید. در صورتی که مشکل با پرداخت هزینه هم رفع شه مشکلی نیست. با تشکر از دوستان.
البته لطفا اگر راهنمایی می کنید خیلی مقدماتی و ساده باشه ( مثل راهنمایی یه بچه که تازه برنامه نویسی رو یاد گرفته و با اصطلاحات آشنا نیست)
 

جدیدترین ارسال ها

بالا