مشکل در آپلود سایت طراحی شده با جوملا در cpanel

a.talebian

New Member
با عرض سلام خدمت همگی دوستان عزیز.
در ابتدا باید بگم من رشته ام کامپیوتر نیست و به همین دلیل از یه مبتدی هم در زمینه طراحی وب مبتدی تر هستم! و خواهش می کنم دوستانی که قصد دارند کمک کنند به یه زبانی توضیح بدن که فکر کنند می خوان به یه بچه پنجم دبستانی توضیح بدن! :دی
عزیزان من با جوملا و نرم افزار wamp یه سایت نصفه نیمه طراحی کردم! به این دلیل نصفه نیمه چون می ترسم کامل طراحی کنم و کلی وقت بزارم بعد نتونم درست آپلودش کنم مغزم منفجر بشه!
برم سر اصل مطلب!
من سایت رو طراحی کردم! تنظیمات امنیتی و ... که مربوط به جوملا هست رو هم انجام دادم. بعد هم رفتم و فایل configuration.php رو تغییرش دادم. هم نام دیتا بیسش رو، هم یوزر و هم پسورد رو. بعد تمامی محتویات فولدر www رو هم در cpanel بخش file manager و مجدداً بخش public_html آپلود کردم.
یه دیتابیس هم ساختم در بخش Mysql databases و نام و یوزر و پسوردشو همونایی گذاشتم که در config... گذاشته بودم! دوباره در بخش phpmyadmin نرم افزار wamp هم در قسمت عملیات نام دیتابیس رو به همون نام مذکور تغییر دادم و در بخش امتیازات هم نام کاربری و پسوردی رو انتخاب کردم که با اطلاعات پیشیم مطابقت داشته باشه. بعد export کردم و در cpanel هم ، همون فایل رو در بخش phpmyadmin ایمپورت کردم.
ولی با همه این تغییرات سایتم بالا نیومده. الان چند روزه درگیرشم و هر کاری کردم مشکلم حل نشده. خواهش می کنم هر کسی می تونه کمکم کنه! فقط می دونم اگه اینجا با وجود این همه متخصص مشکلم حل نشه دیگه هیچ وقت مشکلم حل نمیشه.
البته بازم سوال از خدمتتون دارم ولی فکر کنم پله پله پیش بریم بهتره.
پیشاپیش از همگی ممنونم.
 
آخرین ویرایش:

IranPardakht

Well-Known Member
شما بجای اینکه وقت صرف کنی کلی کار کنی بعد بذاریش رو وب. از همون اول یک جوملا خام نصب کن روی سایت.
بعد روی کامپیوتر و اون wamp ، هر کاری میخواهی روی قالبت و غیره انجام بده اون قالب رو بریز روی سایت.
چون پیکیربندی تنظیمات cpanel و کلا هاست لینوکس با wamp شما فرق میکنه الکی دردسر برات ایجاد میشه.

در ضمن چیزی از اینکه چرا سایت بالا نمیاد نگفتی. خطا میده ؟؟ یک چیزی چیزی بذار از صفحه ببینم.
 

IranPardakht

Well-Known Member
درضمن برای آپلود هم از برنامه flashfxp استفاده کن.

برای اینکه تعداد زیادی فایل رو دونه دونه آپلود نکنی و وقتگیر نباشه، با winrar کله محتوای پوشه ی جوملا رو zip کن و اونو آپلود کن داخل سایت. بعد از گزینه ی file manager سی پنل، فایل zip رو extract (بازگشایی محتوا) کن.
 

a.talebian

New Member
واسه آپلود فایلهام مشکلی نداشتم. یعنی مشکل که چرا داشتم ولی رفع شد. سری اول با winrar اونارو زیپ کردم که البته اکستراکت نشد. ولی سری دوم با وینزیپ اینکارو کردم و همونطور که فرمودید اکستراکت شد.
حالا یهسوالی که واسه من مطرح هست این هست که برنامه flashfxp بجز آپلود فایل کار دیگه ای هم برام انجام میده؟! یعنی اگه من فایلهام آپلود کرده باشم دیگه نیاز نیست از این برنامه استفاده کنم؟
 

a.talebian

New Member
ممنون از جواب هایی که دادی دوست من.
واقعیت امر اینه که من در ابتدا قالب خام جوملا رو نصب کردم و ... اما مسئله ای که وجود داشت من هاست و دامین اون موقع نداشتم و البته روی لوکال هاست تغییرات خودم رو ایجاد و اعمال کرده بودم! بعد که دامین خریدم اطلاعات اون رو به جوملا منتقل کردم! آیا این کار من درد سر ایجاد می کنه؟
همونطور که یه مرتبه عرض کردم زیاد طراحی خودم رو حرفه ای انجام ندادم چون از همون اول فکر می کردم که سایتم آپلود نمیشه!!! حالا می خوام بدونم میشه کاری کرد که دامینم با پنل مدیریت کاربری جوملا از همون ابتدا در ارتباط باشه؟ و من رو دیگیر cpanel نکنه؟! اگه بشه اینکارو کرد واقعاً خیلی از کارهام سبکتر میشه و از این وضعیت بغرنج در می آم.

ضمناً سایت هم هر مرتبه یه اتفاقی براش می افته. آدرس وبسایتم اینه:
www.nanospace.ir
 

a.talebian

New Member
خطایی که فعلا میده اینه:
[h=1]Internal Server Error[/h] The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, [email protected] and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
Additionally, a 500 Internal Server Error error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا