مشکل تکسچردهی برای ساختمان بزرگ

martin eco

Well-Known Member
سلام ..خسته نباشید
یه ساختمون هست به طول 56 عرض 28 و ارتفاع 36...این ساختمون از آجر هست به ابعاد 28،7،5....اینقدر ابعاد بزرگ هست و متریال کوچک که هرکار میکنم خوب در نمیاد و تایل میشه...سایز تکچر رو تا 6000 هزار هم رسوندم ولی بازم خوب نبود..:sad:
چه کنم که تایل از بین بره و به صورت رندوم به نظر بیاد؟؟
ممنون:rose:
 

3dream

Member
آره، با گزینه هاش یه کم بازی کن جواب کارت رو میده، از حالت یه نواخت هم در میاد
 

amir.nemati63

کاربر VIP
با Tile خود 3dsmax میشه جوری پارامتر ها رو تغییر داد که رندوم به نظر بیاد.
در غیر اینصورت میتونین از برنامه ی SubStance designer استفاده کنید.وپلاگینش برای 3dsmax
 

Barnara

کاربر متخصص 3ds max
سعي كن سايز تكسچر ها بيشتر 2048 نشه صحنه واقعا سنگين ميشه. براي مدل هاي اينجوري معمولا من مدل رو به Material ID هاي مختلف تقسيم ميكنم تا بتونم تكسچر هر قسمت رو با سليقه ي خودم Random بسازم.
 

3dream

Member
توی متریال مکس
مثلا میتونید این تنظیمات رو برای Tile وارد کنید:
Cordinates > Tiling
U: 10
V: 28

Noise > on
amount: 0.2
level: 1
size: 0.5

Advanced Controls
Tile Setup > Texture
(بجای رنگ میتونید از بافت noise استفاده کنید)
Color Variance: 0.12
Fade variance: 0.0

Grout Setup > Texture
(بجای رنگ میتونید از بافت noise استفاده کنید)

Stacking Layout
Random Shift: 0.2

Row Modify
Per Row: 2
change: 0.5

Column Modify
Per Column: 2
Change: 1.0
 

جدیدترین ارسال ها

بالا