افزونه 1 مشکل با YQL و json

farik

Well-Known Member
باسلام...
خوب حقیقتش پیرو یکی از تاپیک ها یکی از دوستان به من یک قطعه کد دادن برای اینکه کار با YQL رو یاد بگیریم و اینکه با استفاده از JSON باهاش یک صفحه لود کنیم..ولی بحثی که هست اینجاست که این صفحه به من اررور میده..از اونجا که حس کرده ممکنه این مبحث به درد دیگران هم بخوره یک تاپیک زدم و به شدت مایلم این تاپیک به حواب برسه..با تشکر پیشاپیش از دوستان شرکت کننده..
این کد:http://dl.majidonline.com/files/get/fwVIFxDB1Q/yql-jsonp.7z
اینم اررور های من تو فایر فاکس و کروم:
اینم کد به صورت زنده:http://hesse7th.ir/yql-jsonp/new%20%201.html

با تشکر
 

eAmin

Well-Known Member
همونطور که قبلن هم بهتون گفته بودم، مشکل از کدها یا YQL نیست! اکثر سایتهای امروزی بدلیل استفاده از JavaScript و ... رو نمیشه همینطوری بصورت خام در JavaScript لود کرد. شما باید این رو در نظر داشته باشید که JSON در حقیقت از Syntax زبان JavaScript گرفته شده و این طبیعی هست که وقتی شما دارید اطلاعات یک سایت رو که همراه با کدهای JavaScript هست لود میکنید بدلیل مسائل امنیتی و بعضی از کاراکترهایی که حالا بعضا ممکنه در یک سایت بکار بره، در حین عملیات لود کردن با استفاده از این روش ممکنه این اطلاعات بصورت معمولی parse نشه. تنها راه حلی هم که داره اینه که شما اطلاعات رو که ممکنه (در این مثال) باعث ایجاد ارور کنه و JSON Parser نتونه اونها رو پردازش کنه حذف و یا escape کنید.

مثلن من الان بجای استفاده از json از html استفاده کردم و جواب گرفتم:
[JSS]
$(document).click(function() {
$.get("http://www.sarrafitourist.com/", {}, function(data) {
console.log(data);
}, "html yql");
});
[/JSS]

درضمن این فقط یک نمونه از امکانات YQL هست و صرفن YQL برای load کردن وبسایتهای خارجی نیست و امکانات بیشتری رو در اختیار شما میزاره.

موفق باشید.
 

پیوست ها

  • Untitled-1.jpg
    Untitled-1.jpg
    45 کیلوبایت · بازدیدها: 3

جدیدترین ارسال ها

بالا