مشکل با Net support manager

kamran-h

Active Member
سلام.حدود 11 تا سیستم هست که من رو 10 تا از سیستم ها نت ساپورت کلاینت رو نصب کردم و رو یکی برنامه اصلی نت ساپورت منیجر رو نصب کردم. ما میخواهیم طوری باشه که فقط بشه دسکتاپ کلاینت ها رو دید.فقط همین. من تا جایی که شد دسترسی ها رو غیر فعال کردم ولی الان 2 تا مشکل هست
1. وقتی سیستم مدیر موس رو حرکت میده تو سیستم کلاینت هم موس حرکت میکنه.
2.رو کلاینت ها آنتی ویروس Eset نصب هست و فایروالشون هم فعال هست. اگه فایروال رو غیر فعال نکنم نمیشه سیستم ها رو دید. نمیشه تو این آنتی ویروس کاری کرد که دسترسی این نرم افزار رو allow کنه.؟

و آیا نسخه حرفه ای این نرم افزار با اینی که من نصب کردم فرق داره؟
 
دوست عزيز من تجربه شخصي خودم رو كه با NetSupport School كار كردم عنوان مي كنم شايد مشكل شما حل بشه .
اگر اين نرم افزار رو نصب كنيد هنگام نصب نرم افزار بر روي كلاينت اصلي گزينه Tech Console را فعال كنيد با اين كار آيكون برنامه بصورت ستاره آبي رنگي ديده ميشه كه به اين ترتيب هيچ كدوم از كلاينت هاي عادي متوجه كنترل كردن نميشن .
حالا اگر منظور شما اينه كه وقتي با كلاينت ها از راه دور كار مي كنيد ( كامپيوتر اصلي ) كاربر متوجه نشه كه خوب نميشه چون ويندوز كلاينت تك كاربره است .
در مورد مورد دوم هم ، در فايروال كلاينت ها مي تونيد نرم افزار رو Unblock كنيد از قسمت Exceptions
 

جدیدترین ارسال ها

بالا