ahura3d
Active Member
سلام. من یک هلیکوپتر طراحی کردم که قرینه ی اون کمی تغییرات داره و مثل ماشین ها هر دو طرف شبیه به هم نیستند. حالا من برای اینکه طرف قرینه رو تغییراتی اعمال کنم مجبورم بعد از symmetry این رو بزنمcollapse که کارم رو ادامه بدم ولی مشکل بزرگ اینجاست که وقتی collapse رو میزنم دیگه بدنه ی هلیکوپتر قابلیت Nurms رو از دست میده (چون شاید بعدا بخواهم Nurms رو بردارم یا اینکه عددش رو از 2 به پایینتر کاهش بدم)
حالا راهی هست برای قرینه کردن که nurms از بین نره؟

حالا راهی هست برای قرینه کردن که nurms از بین نره؟
