مشکل با Bluehost خطر جدی!

وضعیت
موضوع بسته شده است.

NikanHost

Member
سلام

با سلام

در ضمن بقیه شرکت ها منظورتون چیه . دیگه شرکتی نمونده :
iweb هم هاست با سی پنل نمی ده به ایرانی ها .
هاست بسیار خوب و با سیپنل دیگه در امریکا گیر نمی یا به راحتی و. اگر گیر بیاد با ید کلی زحمت بکشی تا لو نری .
اگر بنده خدا اونطرف ایرانی با اجازه نامه plesk رو برای ایرانی ها نمی خرید الان اون هم برای ایرانی ها بسته بود .

موفق باشدی

من با شما در این مورد مخالف هستم. هنوز هم دیتا سنتر های خیلی خوبی در آمریکا هستند . لطفا آدرس زیر را بررسی کنید :

http://forum.majidonline.com/showthread.php?t=113845

با تشکر
 

babak.m

Member
من فکر میکنم سی پنل از provider ها خواسته که قرار دادشون رو با ایرانی ها کنسل کنند.چون برداشت من اینه که متوجه این شده که بعضی از وب مستر های ایرانی در حال استفاده از سی پنل هستند.جدیدا سی پنل دوستم که از یکی
از reseller های اینجا گرفته بود بسته شده... پیغام گذاشتن که شما لیسانس ندارید بعدا فهمدیدیم کل سرورشون مشکل پیدا کرده در حال جابجائی و استفاده از پلسک هستند...

ولی رویهمرفته من علاقه ای به بلوهاست و جاهائی که به اصطلاح سرویس نامحدود میدن... ندارم و به نظرم سرویس عتیقه ای ندارن...
 

webroz

Member
من از بلو هاست هاست داشتم که چند روز پسش به علت تحریم سایت بستند
ولی توی این مدت که خدمات واقعاً خوب بود
با این که پشتیبانی انگلیسی بود ولی خیلی خوب بود
خدمات واقعاً خوب بود
اصلاً الان نمی خوام براش تبلیغات کنم چون که به ایرانی ها که هاست نمیدن
 

maxpelank

Active Member
با سلام بر دوستان

با تشکر از اقای NikanHost

والا من در مورد این نوع هاست های در حال رشد گفتم . بله هاست های خوب هم مونده اند اما شما فردی رو در نظر بگیر که 10 تا 15 سایت داره و می خواد هاست خخوب هم داشته باشد که خوب هم کش بشه و نخواد پول سرسام اور هم بده بعد می بینید که خیلی کمه و این که شما معرفی کردید یکی از اون کم ها هست .
من البته نه مستقیما با اون شرکتن بلکه از یکی از نمایینده های فروش اون می خوام vps بگیرم چون دیگه دارم کارم بزرگ میشه .
البته اگر پولش رو داشتم حتما سرور اختصاصی مستقیم می خریدم .
من تعریف اون شرکت رو که اقایNikanHost گفتند در چندین فروم دیگه هم شنیده بودم .

به هر حال بولوهاست که رفت اما هاست خوبی بود .
بعضی از قابلیت ها بلوهاست از دست رفته :
- هساتی قوی با 45000 کانکت دیتابیس در یک زمان
- ارائه فضا تا سقف خاص البته قابل ارتقاع
-کش شدن خوب در ایران
- سرعت بالا
- پشتیبانی قوی و خیلی محترم

البته شرکتی که گکفتید رو هم رفتم خوب بود و به ناچار باید به این مشکلات تن بدیم .

ممنون از اقای NikanHost به خاطر راهنمایی هاشون .

موفق باشید .
 

sanamsath

New Member
دوستانی که با بلو هاست کار می کنند این شرکت رو می شناسند من هم از اونجا هاست گرفتم
با کمال تعجب دیروز ما رو suspend و غیر فعال کرده و وقتی با اونها تماس گرفتم گفتن به خاطر تحریم هست و چون شما از ایران هستید!
یکی نیست بگه این آدم های کلاه بردار چرا حالا دارن این کار رو می کنند و وقتی گفتم برای همه ایرانی ها اینطور هست گفتند همه رو از کار میندازیم!
حالا اطلاعات ما رو هم پس نمیدن
من هم هوستم رو از طريق آسمان از بلوهوست تهيه کردم و دقيقا دچار همين مشکل شدم و آسمان هم هيچ کاري در اين رابطه برام انجام نداد.حتي حاضر نشد مابقي پول رو که بلوهوست گفته برگشت داده ميشه، برگردونه. در ضمن بلوهوست به شما امکان بکاپگيري از اطلاعاتتون رو هم ميده.و نامه‌اي به ايميلي که بهش داديد مي‌فرسته. اگه از طريق واسطه خريد کرديد بايد ميرفتيد و ايميل و مشخصاتتون رو تغيير مي‌داديد .چون در اين صورت ايميل رو براي شخص خريدار ارسال کردند و شما هم معلومه که بي‌اطلاع خواهيد بود.
به هر حال خدا رو شکر بعد از چند روز مکاتبه با بلوهوست مشکل من حل شد و سايتم و هوستم از حالت ساسپند خارج شد.اما اگه سايتتون رو اکتيو نکردن لااقل کسايي که از طريق واسطه خريد کردن يه شماره حسابي به بلوهوست بديد که پولتون رو به خودتون برگردونن(براي اطلاعات بيشتر به پشتيباني بلوهوست مراجعه کنيد،چون نميدونم به صورت عمومي صدق کنه يا نه)
اين ايميلي که به من درباره‌ي تغيير دادن حساب گفتن،نميدونم به صورت عمومي صدق کنه يا نه:
To receive the refund on a different method of payment, please change the credit card on the account immediately. You can change the credit card by logging into your Control Panel and going to "Preferences" and then "Update Contact/Billing Info".
Thanks in advance.
(بازم تاکيد ميکنم بلوهوست مي‌گه که مابقي پول رو به همه‌ي مشتريهاش ارجاع ميده) پس تا قبل از اينکه پول رو واريز کنه، سعي کنيد يه شماره حساب قابل قبول بشون بديد .يه نکته‌ِ ديگه اينکه طبق گفته‌ي بلوهوست اکانت‌هايي ساسپند و دي اکتيو ميشن که از کشورهاي تحت تحريم عضو شدن و لاگين و بقيه چيزها مشکلي نداره
اميدوارم مشکل همه حل بشه
 
آخرین ویرایش:
جالب اینجاست که گفته میشه همکارمون توی آمریکا خریدها رو انجام میده اما توی پنل آدرس امارات هست!
 

webroz

Member
من هم هاستم رو از طريق آسمان از بلوهاست تهيه کردم و دقيقا دچار همين مشکل شدم و آسمان هم هيچ کاري در اين رابطه برام انجام نداد.حتي حاضر نشد مابقي پول رو که بلوهاست گفته برگشت داده ميشه، برگردونه. در ضمن بلوهاست به شما امکان بکاپگيري از اطلاعاتتون رو هم ميده.و نامه‌اي به ايميلي که بهش داديد مي‌فرسته. اگه از طريق واسطه خريد کرديد بايد ميرفتيد و ايميل و مشخصاتتون رو تغيير مي‌داديد .چون در اين صورت ايميل رو براي شخص خريدار ارسال کردند و شما هم معلومه که بي‌اطلاع خواهيد بود.
به هر حال خدا رو شکر بعد از چند رو مکاتبه با بلوهاست مشکل من حل شد و سايتم و هاستم از حالت ساسپند خارج شد.اما اگه سايتتون رو اکتيو نکردن لااقل کسايي که از طريق آسمان خريد کردن يه شماره حسابي به بلوهاست بديد که پولتون رو به خودتون برگردونن(براي اطلاعات بيشتر به پشتيباني بلوهاست مراجعه کنيد) چون آسمان که هيچ جوره زير بار نميره پول رو پس بده(بازم تاکيد ميکنم بلوهاست مابقي پول رو به همه‌ي مشتريهاش ارجاع ميده) پس تا قبل از اينکه پول رو واريز کنه، سعي کنيد يه شماره حساب قابل قبول بشون بديد .يه نکته‌ِ ديگه اينکه طبق گفته‌ي بلوهاست اکانت‌هايي ساسپند و دي اکتيو ميشن که از کشورهاي تحت تحريم عضو شدن و لاگين و بقيه چيزها مشکلي نداره
اميدوارم مشکل همه حل بشه
من نزدیک 211 روزم منده کسی میتونه پولش برام برگردونه با میل زیر در ارتباط داشته باشه
[email protected]
ID : misaghi.nima
 

sanamsath

New Member
اصلا به خارجی ها نمیشه اعتماد کرد.
بعد اینا فکر نکنم دست خودشون باشه . چون هر از مدتی تحریم ها نسبت به ایران بیشتر میشه کشور اونا بهشون دستور میدن که ایرانی ها را تحریم کنید و سرور شان را ببینید
چرا نميشه بشون اعتماد کرد، کسي که نميشه بهش اعتماد کرد مديريت سايت آسمان هست.که حاضر نيست مبلغي رو که خود بلوهوست داره ميگه پس ميدم به مشتري برگردونه. در ضمن بلوهوست به همه‌ي اعضايي که قرار بوده اکانتشون ساسپند بشه چندين روز قبل خبر داده بوده(به اون ايميل که توي قسمت تماس اکانتتون بهشون داديد) در مورد تحريم هم حق با شماست، به گفته‌ي خودشون دستور از طرف دولت امريکا است و آدرس يکي از سايت‌هاي دولتي رو که ليست کشورهاي تحت تحريم دولت امريکا توشه دادن
http://www.ustreas.gov/offices/enforcement/ofac/programs/

 
آخرین ویرایش:

sanamsath

New Member
جالب اینجاست که گفته میشه همکارمون توی آمریکا خریدها رو انجام میده اما توی پنل آدرس امارات هست!
دقيقا دوست عزيز، من هم به اين نکته پي بردم، اگه ميگن از امريکا خريد ميکنيم چرا کشور امارات ثبت شده، اينجا يه چيز چه عرض کنم، خيلي چيزا مي‌لنگه
 

m-sh

Member
من هم هاستم رو از طريق آسمان از بلوهاست تهيه کردم و دقيقا دچار همين مشکل شدم و آسمان هم هيچ کاري در اين رابطه برام انجام نداد.حتي حاضر نشد مابقي پول رو که بلوهاست گفته برگشت داده ميشه، برگردونه. در ضمن بلوهاست به شما امکان بکاپگيري از اطلاعاتتون رو هم ميده.و نامه‌اي به ايميلي که بهش داديد مي‌فرسته. اگه از طريق واسطه خريد کرديد بايد ميرفتيد و ايميل و مشخصاتتون رو تغيير مي‌داديد .چون در اين صورت ايميل رو براي شخص خريدار ارسال کردند و شما هم معلومه که بي‌اطلاع خواهيد بود.
به هر حال خدا رو شکر بعد از چند رو مکاتبه با بلوهاست مشکل من حل شد و سايتم و هاستم از حالت ساسپند خارج شد.اما اگه سايتتون رو اکتيو نکردن لااقل کسايي که از طريق آسمان خريد کردن يه شماره حسابي به بلوهاست بديد که پولتون رو به خودتون برگردونن(براي اطلاعات بيشتر به پشتيباني بلوهاست مراجعه کنيد) چون آسمان که هيچ جوره زير بار نميره پول رو پس بده(بازم تاکيد ميکنم بلوهاست مابقي پول رو به همه‌ي مشتريهاش ارجاع ميده) پس تا قبل از اينکه پول رو واريز کنه، سعي کنيد يه شماره حساب قابل قبول بشون بديد .يه نکته‌ِ ديگه اينکه طبق گفته‌ي بلوهاست اکانت‌هايي ساسپند و دي اکتيو ميشن که از کشورهاي تحت تحريم عضو شدن و لاگين و بقيه چيزها مشکلي نداره
اميدوارم مشکل همه حل بشه
خوب منم که گفتم بهتره تلاش کنید و با صحبت کردن و بهونه آوردن یه جوری سایتتون را باز کنید
همون طور که شما و چند تا از دوستان دیگه این کار را انجام دادند...

اما در موردنکته آخر:
شما اگه یکم تحقیق کنید می بینید که افرادی که از طریق ما هم خرید نکردند و از کشور هایی مثل مالزی ، استرالیا ، آمریکا و ... هم بوده
بازم چون با آی پی ایران لوگین کردند فهمیدند و هاستشون را بستند...
 

m-sh

Member
جالب اینجاست که گفته میشه همکارمون توی آمریکا خریدها رو انجام میده اما توی پنل آدرس امارات هست!
انتظار ندارید که اکانت با اطلاعات کامل و درست خرید به شما تحویل داده بشه!؟

بعد از خرید و وریفای همه مشخصات از روی اکانت حذف یا تغییر داده میشه... همون جور که حتما می دونید بلوهاست همه خرید ها را تلفنی وریفای می کنه... پس حتما چون تلفنی که توی پنل ثبت شده +1.1111111 هست بلوهاست به این شماره زنگ زده و وریفای کرده؟!

در ثانی اگه ما می خواستیم الکی بگیم خرید هاست توسط همکارمون در آمریکا انجام می شه که می تونستیم به راحتی کشور را از روی امارات که توی پنل شما هست به آمریکا تغییر بدیم!!!!
(همون طور که الان خودتون می تونید به راحتی این کار را انجام بدید )
 

m-sh

Member
با این که ما هیچ گونه کوتاهی نسبت به وظایفمون نکردیم دارم تلاش می کنم راهی برای بازگشت پول هست یا نه...
( مثلا خرید یه هاست دیگه یا ... )

هرچند که تا اون جا که من پرسیدم هنوز هیچ پولی برگشت داده نشده ... چون هنوز هیچ اکانتی پاک نشده
 

sanamsath

New Member
خوب منم که گفتم بهتره تلاش کنید و با صحبت کردن و بهونه آوردن یه جوری سایتتون را باز کنید
همون طور که شما و چند تا از دوستان دیگه این کار را انجام دادند...

اما در موردنکته آخر:
شما اگه یکم تحقیق کنید می بینید که افرادی که از طریق ما هم خرید نکردند و از کشور هایی مثل مالزی ، استرالیا ، آمریکا و ... هم بوده
بازم چون با آی پی ایران لوگین کردند فهمیدند و هاستشون را بستند...
من براي بلوهوست بهانه‌اي نياوردم، بلکه با ارسال يه سري مدارک تونستم اکانتم رو فعال کنم. شما کمترين کاري که ميتونستيد بکنيد اينه که به کسايي که براشون خريد کرديد بگيد که مي‌تونن خودشون يه حساب جديد بدن و پول رو بگيرن، نه اينکه ما پولي به شما تحويل نميديم و تحويل ندادن پول از جانب شما زماني اصولي بود که بلوهوست پولي رو برگشت نميداد. اين دور از انصافه( چون خود بلوهوست مابقي رو ارجاع ميده و فقط هزينه‌ي دومين و تعداد روزهاي استفاده از هاست رو کم مي‌کنه) و در ثاني بلوهوست به طور مکرر گفت مشکل از لاگين شدن نيست، بلکه جايي که حساب ازش باز شده. براي اينکه دوستان و خود شما مطمئن بشيد کافيه با پشتيباني بلوهوست صحبت کنيد.
 

m-sh

Member
-شما از مشتریان ما هستید؟ می شه دومینتون را بپرسم؟!

خوبه! اگه شما تونستید با ارسال یه سری مدرک! اکانتتون را فعال کنید خوب بهتره سایر دوستتانتون را هم راهنمایی کنید که هم اکانت اون ها باز بشه و هم اینکه چون شما فکر می کنید پولی این وسط گیر ما میاد پولی هم برگشت داده نمیشه ...

در مورد اینکه می تونند یه حساب جدید بدند ....این مطلب اشتباه هست و بلوهاست فقط و فقط پول را به حساب اصلی بر می گردونه...
اگه به حساب دیگه بر می گردونه حتما این کار را دوستان انجام بدند که بشون ضرری وارد نشه...

می شه این جمله که بلوهاست گفته فقط Ip ثبت نام مهمه را نقل کنید؟! چون من هرچی می پرسم می گند هر دو...
در ثانی همون طور که گفتم حتی افرادی که از طریق ما خرید نکردند هم برخی اکانت هاشون بسته شده
و خیلی از مشتری های ما که با vpn لوگین می کردند مشکلی براشون پیش نیومده

به هر حال این بحث ها به نظرم کاملا بی فایده هست
یه چیزی هست به اسم قوانین و قرار داد (می دونم فهمش براتون سخت هست)

-------------------------------

از آن جا که فضای شما مستقیما از شرکت بولوهاست خریداری می گردد شما ملزم به رعایت قوانین آن ها می باشید

آسمان هیچ گونه مسئولیتی پس از خرید هاست شما نداشته و ارتباط شما به صورت مستقیم با بولوهاست برقراراست.

با توجه به افزایش تحریم های جهانی شدیدا توصیه می شود از میزبانی دامنه با پسوند دات آی آر برای روی فضای خود اجتناب نمایید.

در صورت رعایت نکردن قوانین ، افزایش تحریم ها و بسته شدن هاست توسط بلوهاست آسمان هیچ گونه مسئولیتی نداشته و ضرر ها و پیامد های آن مستقیما متوجه خریدار خواهد بود

http://www.aseman.us/terms.php
--------------------------

اگه به نظرتون این قوانین اشکال داره ، درست نیست یا هرچیز دیگه
کسی مجبورتون نکرده بود خرید کنید
هاست با موافقت کامل شما با این قوانین خریداری شده... تموم


نکته جالب اینه که با اینکه هنوز نه پولی بر گردودنه شده !
خودم هم می گم با اینکه اصلا وظیفم نیست دارم پیگیری می کنم ببینم چی کار می تونم بکنم


شما فقط بلدید داد و بیداد کنید
از اون جا که بحث با همچین افرادی را درست نمی دونم
من دیگه در این تاپیک هیچ پاسخی نمی دم
مطالبی که باید گفته می شد گفتم
قضاوت با دوستان
شما هم به فریاد هاتون ادامه بدید و لذت ببرید
 

sanamsath

New Member
-شما از مشتریان ما هستید؟ می شه دومینتون را بپرسم؟!

خوبه! اگه شما تونستید با ارسال یه سری مدرک! اکانتتون را فعال کنید خوب بهتره سایر دوستتانتون را هم راهنمایی کنید که هم اکانت اون ها باز بشه و هم اینکه چون شما فکر می کنید پولی این وسط گیر ما میاد پولی هم برگشت داده نمیشه ...

در مورد اینکه می تونند یه حساب جدید بدند ....این مطلب اشتباه هست و بلوهاست فقط و فقط پول را به حساب اصلی بر می گردونه...
اگه به حساب دیگه بر می گردونه حتما این کار را دوستان انجام بدند که بشون ضرری وارد نشه...

می شه این جمله که بلوهاست گفته فقط Ip ثبت نام مهمه را نقل کنید؟! چون من هرچی می پرسم می گند هر دو...
در ثانی همون طور که گفتم حتی افرادی که از طریق ما خرید نکردند هم برخی اکانت هاشون بسته شده
و خیلی از مشتری های ما که با vpn لوگین می کردند مشکلی براشون پیش نیومده

به هر حال این بحث ها به نظرم کاملا بی فایده هست
یه چیزی هست به اسم قوانین و قرار داد (می دونم فهمش براتون سخت هست)

-------------------------------

از آن جا که فضای شما مستقیما از شرکت بولوهاست خریداری می گردد شما ملزم به رعایت قوانین آن ها می باشید

آسمان هیچ گونه مسئولیتی پس از خرید هاست شما نداشته و ارتباط شما به صورت مستقیم با بولوهاست برقراراست.

با توجه به افزایش تحریم های جهانی شدیدا توصیه می شود از میزبانی دامنه با پسوند دات آی آر برای روی فضای خود اجتناب نمایید.

در صورت رعایت نکردن قوانین ، افزایش تحریم ها و بسته شدن هاست توسط بلوهاست آسمان هیچ گونه مسئولیتی نداشته و ضرر ها و پیامد های آن مستقیما متوجه خریدار خواهد بود

http://www.aseman.us/terms.php
--------------------------

اگه به نظرتون این قوانین اشکال داره ، درست نیست یا هرچیز دیگه
کسی مجبورتون نکرده بود خرید کنید
هاست با موافقت کامل شما با این قوانین خریداری شده... تموم


نکته جالب اینه که با اینکه هنوز نه پولی بر گردودنه شده !
خودم هم می گم با اینکه اصلا وظیفم نیست دارم پیگیری می کنم ببینم چی کار می تونم بکنم


شما فقط بلدید داد و بیداد کنید
از اون جا که بحث با همچین افرادی را درست نمی دونم
من دیگه در این تاپیک هیچ پاسخی نمی دم
مطالبی که باید گفته می شد گفتم
قضاوت با دوستان
شما هم به فریاد هاتون ادامه بدید و لذت ببرید
من دقيقا اتفاقاتي که افتاده رو شرح دادم، تمامي ايميل‌هايي که بلوهوست برام فرستاده هم موجوده و خودشون بارها به من تأکيد کردن محل باز کردن حساب مهمه، و بخش پشتيباني به من گفت که براي عوض کردن شماره حساب چنين عمل کنم و من هم وظيفه‌ي خودم دونستم اين مطلب رو به دوستان بگم(چون همونطور که گفتم اکانت منو فعال کردن) و به قول معروف خرم از پل گذشته، اما گفتم دوستان هم در جريان بعضي چيزها باشند.و آقاي شهنام من نيازي نمي‌بينم که دومينم رو به شما بگم، و شما هر چقدر دوست داريد توهين کنيد، چيزي از من کم نخواهد شد.اما اميدوارم مشکل دوستان حل بشه.
اين ايميل اولشون که گفته بودن از چه طريق شماره حساب رو تغيير بديم:(تأکيد مي‌کنم اين چيزيه که اونا گفتن و نميدونم براي عموم صدق کنه يا نه، چون بعدش يه ايميل ديگه از بخش مالي برام فرستادن که طور ديگه‌اي بود)
To receive the refund on a different method of payment, please change the credit card on the account immediately. You can change the credit card by logging into your Control Panel and going to "Preferences" and then "Update Contact/Billing Info".
Thanks in advance.
اينم ايميلي که از بخش مالي فرستادن:
We can only issue a refund back to the original form of payment or through a check mailed to a physical address.
If you need a check mailed, provide the correct name and mailing address. Please note that it will take a sufficiently longer time since it will be mailed.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

جدیدترین ارسال ها

بالا