مشکل با ریگ پا در 3ds max

ahura3d

Active Member
سلام من وقتی پای کارکتر رو بالا میارم زانوش خم نمیشه! ولی کارای لازم برای این کار رو درست انجام دادم.
ولی یک احتمال کوچیک میدم مشکل از این باشه که (توی bones parameters وقتی اون باله های جلوی پا رو دستکاری میکنم برعکس عقبی تکون میخوره و برای عقب هم برعکس جلویی تکون میخوره! :mad: مشکل این نیست؟
:rose:

18471995861119564518.jpg
 

mohammad@er

Well-Known Member
سلام اهورا جان !

من همیشه از cat rig استفاده می کنم !

اون این مشکلات رو نداره !

:tavajoh:شما کاراکترت رو که ریگ کردی رو آپ لود کن تا برات ریگ کنم !

شما احتمالن کلا اشتباه ریگ کردی !:there:

اونوقت ببین من چطور ریگ می کنم !
 

mohammad@er

Well-Known Member
وضع مدل خرابه.


به اون وضع نمی گن !

می گن توپولوژی !

که اصلا ربطی به بن یا بیپد نداره !

مربوط به اسکینه !

شما اون رو move نکن.روتیت کن.

بلخره کاراکتری که ریگ شده باید بتونه موو روتیت و اسکیل بشه !

وگر نه بدر نمی خوره اون کاراکتر که !



تورو خدا اگر علمی رو ندارید باعث گمراهی نشید !
 

ahura3d

Active Member
سلام اهورا جان !

من همیشه از cat rig استفاده می کنم !

اون این مشکلات رو نداره !

:tavajoh:شما کاراکترت رو که ریگ کردی رو آپ لود کن تا برات ریگ کنم !

شما احتمالن کلا اشتباه ریگ کردی !:there:

اونوقت ببین من چطور ریگ می کنم !
ممنون. من به روش ریگ ik نیاز دارم و باید خودم یاد بگیرم ! شما اگر همسایه ما بودی کارها رو میدادم دست خودت ولی من که همیشه به شما دسترسی ندارم!
 

mohammad@er

Well-Known Member
ببین اهورا جان شما برای این می خای با ik ریگ کنی که بتونی بدی تو مایا !

فکر می کنم وقتی سند تا مایا رو بزنی خودش هر نوع ریگی رو به ریگ قابل پشتیبانی توسط مایا تبدیل کنه !


خوب الان بده ببینم مشکل از کجاس!
 

جدیدترین ارسال ها

بالا