مشکل با تایپ حرف انگلیسی

jasadeghi

New Member
سلام

من با یک مشکل عجیب روبرو شدم. نمی دنم چرا فتوشاپ من حرف انگلیسی رو فقط به صورت بزرگ تایپ میکنه و جالبیش اینجاست که وقتی فایلم رو روی یک سیستم که این مشکل رو نداره می برم و بازش می کنم همون سیستم هم دچار این مشکل میشه و دیگه در هیچ پروژه جدید یا قدیمی نمی تونم با حرف کوچیک تایپ کنم.

با تشکر
 

AMiR

Active Member
این مسیر رو دنبال کنید و دکمه مشخص شده رو از حالت انتخاب خارج کنید
 

پیوست ها

  • text.jpg
    text.jpg
    19.5 کیلوبایت · بازدیدها: 3

enl!ven

Member
selax!
شما همونتور که آقا امیر گفتن میتونی به این مسیر بری:

characters<window

و تو این قسمت ایکن TT رو disable کن!
البته دقت کن که قبل از این کار متنی رو که نوشتی باید انتخاب کرده باشی!

امیدوارم که تونسته باشم کمکت کنم!
 
بالا