سلام دوستان!
یک مدتی هست من پا به عرصه انیمیشن گذاشتم و دارم یک مدل رو برای انیمیت کردن آماده میکنم.
تقریبا یک هفته اس روی یک دست دارم کار میکنم اما به نتیجه نمیرسم...
تمام دست رو Bones هاشو بستم و Skin هم تعریف کردم اما متاسفانه الآن روی مچ دست مشکل دارم.
وقتی مچ رو خم و راست میکنم یک حالت شکستگی روی پوست ایجاد میشه و پوست از حالت نرمی کاملا خارج میشه.
وقتی هم میخوام اینولوپ ها رو ادیت کنم توی bones همون قسمت تمام ورتکس ها قرزمن و اصلا به رنگ زرد و آبی در نمیان!
مشکل اینجاست که به محض این که شعاع دایره مشخص کننده رنگ ورتکس ها رو کم و زیاد میکنم یا تمام دست قرمز میشه یا هم کلا بی رنگ میشه!
البته این مدل هارو از نرم افزار پوزر با فرمت 3dsخروجی گرفتم مشکل از اینجا نیست ؟
بعد یک سوال دیگه ای که داشتم اینه که میشه از پوزر به همراه bones هاش خروجی گرفت که دیگه اینقدر تو مکس زجر نکشیم ؟
حالا از دوستان خواهشم اینه که در این مورد بنده رو راهنمایی کنین!
راهی رو میدونین که میتونم با اون بهتر حرکت مچ و انگشت ها رو شبیه سازی کنم؟
تصاویر گویا و کاملی رو از کارم پیوست کردم , جاهایی که با سبز علامت زدم مشکل دارن.
با تشکر فراوان
یک مدتی هست من پا به عرصه انیمیشن گذاشتم و دارم یک مدل رو برای انیمیت کردن آماده میکنم.
تقریبا یک هفته اس روی یک دست دارم کار میکنم اما به نتیجه نمیرسم...
تمام دست رو Bones هاشو بستم و Skin هم تعریف کردم اما متاسفانه الآن روی مچ دست مشکل دارم.
وقتی مچ رو خم و راست میکنم یک حالت شکستگی روی پوست ایجاد میشه و پوست از حالت نرمی کاملا خارج میشه.
وقتی هم میخوام اینولوپ ها رو ادیت کنم توی bones همون قسمت تمام ورتکس ها قرزمن و اصلا به رنگ زرد و آبی در نمیان!
مشکل اینجاست که به محض این که شعاع دایره مشخص کننده رنگ ورتکس ها رو کم و زیاد میکنم یا تمام دست قرمز میشه یا هم کلا بی رنگ میشه!
البته این مدل هارو از نرم افزار پوزر با فرمت 3dsخروجی گرفتم مشکل از اینجا نیست ؟
بعد یک سوال دیگه ای که داشتم اینه که میشه از پوزر به همراه bones هاش خروجی گرفت که دیگه اینقدر تو مکس زجر نکشیم ؟
حالا از دوستان خواهشم اینه که در این مورد بنده رو راهنمایی کنین!
راهی رو میدونین که میتونم با اون بهتر حرکت مچ و انگشت ها رو شبیه سازی کنم؟
تصاویر گویا و کاملی رو از کارم پیوست کردم , جاهایی که با سبز علامت زدم مشکل دارن.
با تشکر فراوان