مشکل آی اس پی رو کجا پیگیری کنم؟

hanijafari

New Member
سلام.
آی اس پی شهرمون وافعا مشکل داره و بی کیفیت هست.
پشتیبانی =0
خدمات=0
سرعت=0
کیفیت=0
قطعی=87%
قیمت= بسیار گرانتر از بقیه شهرها
1-این آی اس پی رو ای دی اس ال 128 میگه سرعت دانلود باید 16 باشه ،اما همین رو هم نمیده و همیشه زیر 12 kb هست. بهشون که میگیم ، میگن سرعت خوب میخواید ، ماهی 3 میلیون بدید با سرعت 500 دانلود کنید.به نظر شما این عقلانی و منطقی هست؟( در صورتی که من تو شهرهای دیگه با 128 تا سرعت 200 kb هم دانلود داشتم ، بی منت و مشکل.)
2- هفته 7 روز ، 6 روز و 20 ساعت قطعه!!! هر وقت هم که قطعه زنگ میزنی پشتیبانی جوابگو نیست !! سالی یکبار پشتیبانی جواب میده و اونم میگه مشکل از ما نیست و سراسریه!!!
3- قیمت نسبت به بقیه شهرها گرون ، 128 3 گیگ ماهانه 13000 تومان بدون آبونمان و مالیات بر ارزش افزوده!! جمع کل = 13000 + آبونمان + مالیات بر ارزش افزوده+دیرکرد
4- به ازای هر روز دیر کرد در شارژ مجدد ، 750 ریال دیر کرد. (جدید)
1000- و ....
میخوام بدونم برای رسیدگی به کجا باید اطلاع بدم؟
با تشکر
 

the_king

مدیرکل انجمن
به اینجا مراجغه کنید :

سامانه شكايات

اول راهنمایی داخل اون صفحه اصلی رو بخوانید. اگر از طریق سایت سرویس دهنده جوابی دریافت نکردید،
لینک ثبت شكايت در منوی سایت هست.
نوع سرویس در شکایت شما فناوري اطلاعات و نوع شکایت اینترنت پر سرعت است.
 

hanijafari

New Member
با تشکر از شما مدیر محترم
مراحل ثبت شکایت رو رفتم ، اما نام آی اس پی مورد نظر ، در لیست این سایت وجود ندارد!!!
 
من هم مدتیه اینترنت من به شدت بی کیفیت که چه عرض کنم ... شده ! اصلا نمی دونم پول دادم چی گرفتم زنگ هم می زنم فقط میگه خط تلفنت نویز داره ! فقط همین کلمه نویز رو بلده .
سایت ها در مرورگر فقط رفرش میشن و هیچ سایتی باز نمیشه . مدام هم قطع وصل یعنی 10 دققه هست بعد قطع . خیلی وقت ها حتما باید مودم رو خاموش روشن کنم تا نت بیاد یعنی شما فرض کن باید هر 10 دقیقه / 5 دقیقه یه بار مودم قطع وصل بشه . تو cmd از گوگل پینک هم میگیرم تایم آوت میده ! پینگ رو آخر همین متن میزارم . دوستان به نظر شما من چطور این اپراتور فنی محترم آی اس پی رو حالی کنم که مشکل از اونه
 

hanijafari

New Member
وقت بخیر
به نظر من قبل از اینکه به آی اس پی بتوپی ، اول سیستم خودتو چک کامل کن ، چون خدا نکنه بهشوت بتوپی بعد مشخص بشه از سیستم خودته دیگه نمیشه هیچ وقت بهشون چیزی بگی و مثلا سال دیگه هم زنگ بزنی بگی مشکل دارم میگن از سیستمت!!
با دیسک لایو اوبونتو تست کن ، با مرور گر دیگه تست کن ، اگه امکانش هست ویندوزتو هم عوض کن اگر مشکل داشتی بهشون بگو که کسی رو بفرستن برای چک کردن خطت و اگر مشکل از تو نبود هیچ هزینه ای رو بهشون نمیدی! اون وقت یکم حواسشون جمع میشه.
اما در کل هیچ فرقی برات نمیکنه و این دزدیه آی اس پی ها موندگاره چون بالایی ها هم خودشون .... !
منم هنوز مشکل دارم و این تاپیک به روز نشده بود چون همون که گفتم " در کل هیچ فرقی نمیکنه"
موفق باشی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا