مشكل در ياهو مسنجر

:Mohsen:

کاربر باتجربه
سلام دوستان
يه سوال درباره ياهو مسنجر دارم
من يه id جديد ساختم ولي اكثر مواقعي كه مي خوام آنلاين بشم با پيغام زير مواجه ميشم، يوزر نيم و پسورد هم درست وارد ميكنم، حتي وقتي كه با يوزرنيم و پسوردهاي ديگه هم مي خوام وارد بشم همين پيغام رو ميده
اگه كمكم كنيد ممنونتون ميشم
 

پیوست ها

  • 124.jpg
    124.jpg
    18.8 کیلوبایت · بازدیدها: 8

EMIRATES

Active Member
با سلام

بله من هم اين اتفاق برام پيش اومده ، آخه يه بار يه ياهو قديمی رو سيستمم نصب بود پاکش کردم.
يکی جديد ريختم.
بعد هروقت ميخواستم لگين کنم اين پيغامو ميداد.

حالا شما چيکار کرديد که اين پيقام اومده؟

من windows ام رو عوض کردم ok شد.

با تشکر
 

the_king

مدیرکل انجمن
جالبه، من هم چند روز پیش با این خطا روبرو شدم، نشانه ای از هک شدن ID ام وجود نداشت ولی به هر حال رمز عبورم
تغییر کرده بود، چون وقتی دکمه Sign-In Problems رو زدم، در صفحه ای که باز شد ازم خواست که رمز عبورم را تغییر بدم
که اینکار رو با استفاده از پاسخ دادن به سوال مربوطه انجام دادم و مشکل بر طرف شد.
نمی دونم چی باعث شده که رمز عبور تغییر کنه ولی به هر حال مشکل با ایجاد رمز عبور جدید حل شد.
مطمئن نیستم ولی به نظر میاد اون رمز عبوری تغییر کرده که در حافظه مسنجر ذخیره میشه.
 

royal200x

Member
سلام به دوستان .
احتمال زیاد این مشکل مربوط به کانکشنی ست که با اون به اینترنت وصل میشید .
برای چک کردن این مسئله این مسیر رو برید ببینید :
ControlPanel>>>InternetOption>>>Connections
در این تب ، کانکشنی که با اون به اینترنت وصل میشید رو انتخاب کنید .
کلید Setting را بزنید .
در قسمت ProxyServer ؛ تیک مربوط به Use a Proxy Server ... رو بردارید .
یاهو رو دوباره تست کنید احتمال زیاد مشکل حل بشه .
---
البته شاید هم مشکل از جای دیگه باشه .
به هر حال امتحانش کنید ...
موفق و موید باشید .
وقت خوش ...
 

جدیدترین ارسال ها

بالا