مشكل در ويندوز mrt

سلام،
ويندوز mrt نصب كردم و حالا وقتي روي فايلهاي خودم راست كليك مي كنم، 2 تا گزينه open with ديگر غير از گزينه اصلي آن وجود دارد. چطور آنها را حذف نمايم؟
:?:
 

Ali6594

Active Member
ای آقا بی خیال ام آر تی شو بی شرف چند تا تروجان ریخته توش موقع نصب با ویندوز میاد موتونی امتحان هم کنی مثلا با آنتی ویروس bitdefender
در ضمن این ویندوز از اول هم همینطوری هست یعنی شما اشکال نداری و البته راه رفعش رو هم بلد نیستم .
 

O.K

New Member
سلام دوست عزیز پیشنهاد من هم اینه که هیچ وقت از ویندوزهای دستکاری شده استفاده نکن چون هر بلایی که دلشون میخواد به سر ویندوز 500 تومنی میارن و به اسم ارتقا و زیبا سازی جیب مردم رو خالی میکنن اگه دنبال زیبایی و کارایی بیشتر از این ویندوزهای دستکاری شده هستی ویندوز 7 رو نصب کن حالشو ببر البته تا الان که این مطلب رو مینویسم نسخه RTM این ویندوز رویایی اومده .:oops:
 

Mr.Steres

Active Member
ام ار تی همه چیش ایراد داره ! واقعا کپی رایت رو برای همچین شرکتایی گذاشتند
 
به دلايلي مجبور به استفاده از mrt شدم و با يك اسكن قبل از ورود به ويندوز (با آنتي ويروس avast) مشكل تروجان قابل حل است. اين نسخه كه استفاده مي كنم در واقع نسخه سرويس پك 3 دستكاري نشده در سي دي مجموعه mrt است و خودم هم از ويندوزهاي دستكاري شده خوشم نمي آيد.

قبلاً يادم است كه در رجيستري بايد دستكاري مي كرديم تا يك زير منو حذف شود (ظاهراً) كسي بلد نيست چطور؟
 

O.K

New Member
متاسفانه من هم یادم رفته در حال حاضر هم از ویندوز سون و دبیان استفاده میکنم نمیتونم مسیرهای قبلی رو تست کنم آگر جایی پیدا کردم برات میزارم
 
باز هم مشكل ديگري دارم،
داخل اين ويندوز به صورت پيش فرض آيكن shortcut در پوشه ها و ... كه مثلاً داخل دسكتاپ قرار داده ام، نمايش داده نمي شود. من از برنامه هاي جانبي نتوانستم آن را برگردانم به حالت اول! كسي روش كار را به صورت دستي بلد هست؟!
:rose:
 

O.K

New Member
اطلاعاتت ناقصه

توجهات مهم:
1- اخباری در بعضی سایتها در مورد اینکه مایکروسافت انتشار نسخه RTM را تائید نکرده است ذکر شده که جواب ما این است که حتما هم باید این طور باشد چون ویندوز XP هم یک ماه و نیم قبل از ارائه رسمی توسط مایکروسافت توسط کاربران زیادی در سراسر جهان و ایران نصب و استفاده شد.
http://www.softgozar.com/WebPage/So...rosoft Windows 7 Ultimate RTM x86 Retail MSDN
 

جدیدترین ارسال ها

بالا