مشكل با يك ميزبان

HostPro

New Member
سلام. بنده مدتي پيش، از يكي از ميزبان هاي داخلي هاست گرفتم كه گارانتي 30 روزه داشت. اما بخاطر يكسري مسائلي كه پيش اومد مجبور شديم در 15 اُمين روز قرارداد درخواست استفاده از گارانتي (استرداد وجه) بكنيم. الان تقريبا 11 روزه ايميل رد و بدل ميكنيم كه مثلا چرا حساب شما سيبا نيست يا اينكه اسمتون چيه؟!! يك بار هم درخواست رسيدگي سريعتر داشتم كه در جواب گفتند بله قربان، چشم قربان هاستينگ ما موظفه فلان قدر به حساب شما واريز كنه و از اينجور حرف ها اما باز هم تا الان خبري نشده. من هم بدم نمياد جواب بد قولي رو بدم. پولي كه بايد باز پرداخت بشه رقمي نيست و اگه نگيرمش هم طوري نميشه (به خودشون هم گفتم كه اگه تمايل نداريد پول رو پس بديد حداقل به من بگيد تا از نظر زماني برنامه ريزي كنم و از برنامه هام بيشتر از اين عقب نمونم).

من يه لينك به اين تاپيك براي ميزبان محترم فرستادم و اميدوارم اين مطلب رو بخونند اما حقيقتا الان ديگه برام مهم نيست چه پول رو بريزند به حساب و چه نريزند هر جا كه حرفي از اين ميزبان به ميون بياد من ماجرام رو (كه البته اينجا ننوشتم) مفصلا با لينك و اسنادش مطرح ميكنم. منتهي اگه مسئله زور گيري باشه و تصميم داشته باشند حق مشتري ها رو پس ندند خب طبيعتا آدم بيشتر دلخور ميشه و با شناختي كه از خودم دارم بعيد ميدونم تا زماني كه سود دهي شركت منفي بشه من خوابم ببره.

من كه راه مسالمت آميزي براي حل اين مساله به ذهنم نرسيد شما اگه راهي سراغ داريد بگيد. درضمن تا چند روز ديگه اگه مساله حل نشد همين پست رو ويرايش ميكنم و ماجرامو شرح ميدم تا شما ها كه لطف كرديد و تا اينجاي مطلب رو خونديد بتونيد يك نتيجه گيري درست و حسابي بكنيد.

در مورد 4 پُسته بودنم هم اينكه همونطور كه خيلي از شما حدس زديد به دلايل مشخصي نخواستم از اكانت اصليم استفاده كنم.

يا حق.

----------------------------

اين پست رو در جاي ديگه اي زده بودم اما ظاهرا فقط مديران ميتونند تاپيك رو منتقل كنند.
 

SME

Banned
امیدوارم شما به پولتون برسید. اما اعتبار سنجی قبل از خرید خیلی مهمه.
متاسفانه خیلی از سایتهایی که گارانتی مانی بک میزارن اصلا نمیدونن چی کار دارن میکنن و فقط در حد یک لوگو این کار رو انجام میدن.
 

HostPro

New Member
امیدوارم شما به پولتون برسید. اما اعتبار سنجی قبل از خرید خیلی مهمه.
متاسفانه خیلی از سایتهایی که گارانتی مانی بک میزارن اصلا نمیدونن چی کار دارن میکنن و فقط در حد یک لوگو این کار رو انجام میدن.

باور كنيد تشخيصش سخته. ميزبان محترم تو همين فروم هم كلي تبليغ ميكنه شرايطش هم خوبه اما پشتيباني رو فقط بايد تجربه كرد. من الان فقط ميتونم دعا كنم اوضاع بهتر بشه اما اگه دست من بود ... :D همون بهتر كه دست من نيست چون با عرض شرمندگي 99% هاستينگ هاي داخلي تعطيل ميشدند!
 
  • Like
Reactions: SME

arianhost

Member
جناب webmaster اين براي اينه كه وقتي ريسلر ماهي 2 تومن راحت گير مياد هر بنده خدايي بدون آگاهي كامل مي تونه خودش يه هاستينگ بزنه و 80 درصد هاستينگ هاي توي ايران(حتي خود من!)ثبت شده نيستن و اعتباري نيست كه پولتونو بهتون بر گردونن يا خير...
 

SME

Banned
حرف دوستان تایید میشه.
اما قبل از خرید میتونید اکانت تست چند روزه بگیرید.اکثر هاستینگها این کار رو انجام میدن. ولی چیزی که باید توجه بشه اینه که آیا برای شما فقط قیمت مهمه!!!؟
الان شرکتهایی هستن که پول میگیرن و با وجود اینکه ثبت رسمی هم شدن بعد از 1ماه ناپدید میشن و بعد از یه مدت دیگه با یک اسم و دامین جدید برمیگردن و !...
مواردی که به نظر من باید دقت کرد:
1) اعتبار شرکت یا گروه از روش ارایه خدمات
2) قرار دادهایی که شرکت یا گروه میزبان بسته است (مانند پرداخت آنلاین و داشتن آدرس و ...)
3) دادن اکانت تست و پشتیبانی مناسب در زمانی که حتی هیچ مبلغی را دریافت نکرده اند.
4) داشتن اطلاعات و سواد کافی در موارد مرتبط.
5) شناسایی دیتا سنتر از طریق هوایز های معتبر سایت فروشنده و همچنین Dnsهای سایت ارایه دهنده خدمات.
.
.
...
 

sparksun

Member
سلام

بله يكي از دوستان هم يك رسلر از بچه هاي همين انجمن گرفته بود و مثل اينكه طرف مقابل براي برگشت پول گفته آدرس بديد يك نامه مياد اثر انگشت مي زنيد بعد دوباره ارسال مي كنيد ! تا چند هزار توماني كه اصلا ارزش نداره رو برگشت بزنند ! البته اسم نمي برم ببينيم برگشتي در ميان است يا نه ! برگشت نزد به دوستم ميگم تمام مدارك را اينجا بگذارد دوستاني هم مطلع شوند ....



موفق باشيد
 

arianhost

Member
دوست عزيز شما كه ميگين اكانت تست بدن مثلا فرض كن من يه كلاه بردارم:)d )يه ذره ريسلرم گرفتم يه اكانت تست بهت ميدم بعد كه خواستي بخري پولو ريختي و من پولو گرفتم مي زنم به چاك.بازم نمي شه به اكانت تست و پشتيباني اتكا كرد.اكانت تست واسه اينه كه بتوني امكانات سرور رو تست كني نه بيشتر!به تنها چيزي كه مي شه اتكا كرد همون سابقه است(كه من و امثال من نداريم:d).
 
  • Like
Reactions: SME

SME

Banned
دوست عزيز شما كه ميگين اكانت تست بدن مثلا فرض كن من يه كلاه بردارم:)d )يه ذره ريسلرم گرفتم يه اكانت تست بهت ميدم بعد كه خواستي بخري پولو ريختي و من پولو گرفتم مي زنم به چاك.بازم نمي شه به اكانت تست و پشتيباني اتكا كرد.اكانت تست واسه اينه كه بتوني امكانات سرور رو تست كني نه بيشتر!به تنها چيزي كه مي شه اتكا كرد همون سابقه است(كه من و امثال من نداريم:d).
حرف شما درسته، اما باید به این چند تا نکته توجه کرد که کسی که کلاه برداره از جای خوب هم سرورش رو تهیه نمیکنه و اصولا از جاهای نا مطمین سرور میگیره. فایده اکانت تست در اینجا اینه که باعث میشه میشه از نوع سرور و کاراییش بیشتر مطلع شد.
مثلا سایت کاناکا که با سالی 100 تا 200 دلار هم ریسلر میده کجا و i-web کانادا کجا که کمتر از 500-600 دلار برای یک سال ریسلر هم نمیده...
البته باید بگم که اکانت تست هم یک مورد از مواردی هست که باید بهش توجه کرد...موارد 1 و 2 خیلی به نظر من مهمه
 

HostPro

New Member
سلام.
از تمام عزيزاني كه لطف كردند و اينجا پست دادند سپاسگزارم.
ميزبان محترم بعد از مشاهدهء پست، پول ما رو واريز كردند و برخورد خيلي خوبي هم با بنده داشتند. البته نميدونم از اثرات اين پست بوده يا هميشه همينطور خوش برخورد هستند!
فقط ميخوام يك مورد هم به مواردي كه Sme گفتند اضافه كنم:

6) ميزبان زياد بزرگ نشده باشه! يعني مشتريان زيادي نداشته باشه چون در اينصورت از دست دادن ده - بيست تا مشتري براش مهم نيست و فكر ميكنه اعتبارش به اين راحتي ها زير سوال نميره.
 

arianhost

Member
بله هاست پرو هم اينو درست گفته مثلا يه شركتي به بزرگي فاراهاست كه فقط 6000 تا دومين جهاني (بجز آي آر)روي سروراشن 100 تا هم براش چيزي نيست.من از نام بردن فاراهاست قصد مثال داشتم وگرنه فاراهاست از بهترين هاست هاي توي ايرانه
 

teamnet

Member
پیشنهاد می کنم اسم و آدرسش رو تو هاست بزارین تا آبروشون بره مردم که مسخره نیستن یا نمی گفتن یا اگه گفتن عمل کنند ...
 

HostPro

New Member
پیشنهاد می کنم اسم و آدرسش رو تو هاست بزارین تا آبروشون بره مردم که مسخره نیستن یا نمی گفتن یا اگه گفتن عمل کنند ...

منظورتون از اينكه فرموديد "اسم و آدرسش رو تو هاست بزارین" چيه؟ منظورتون همين جا يعني مجيد آنلاينه؟

در هر صورت با رفتن آبروي اين ميزبان محترم شرايط بهتر از اين نميشه. از طرفي در نهايت پول رو واريز كردند و من هم همونطور كه در پست اول هم گفتم تا زماني كه كسي نظرم رو در مورد اين ميزبان نپرسيده باشه و يا جايي نبينم كه دارند چيزي خلاف واقعيت رو تبليغ ميكنند دليلي نداره كه به اصطلاح افشاگري كنم.

مطمئن باشيد اگه شرايط بحراني بشه!! هاست و دامنه هام كه هيچ، حاضرم هرچقدر كه لازمه هزينه كنم تا ديگه شاهد چنين گزينه اي در انتخاب هاي كاربران نباشيم. حقيقتش اينه كه مشكلي كه براي من پيش اومد دليلش نداشتن اطلاعات كافي (كه چه عرض كنم - اطلاعات اوليه) ميزبان از هاستينگ و سروره. و فكر نميكنم قصد كلاهبرداري داشته باشند كه اگه اينطور بود تا الان ساكت ننشسته بودم.
 
هاستينگ معتبري هم با نام Parsmatix همچين حركت هايي رو روي يك جا زده بود البته خيلي بدتر از اين رو ...
 

delavar12

Member
با سلام

لطفا زیرآب زنی ممنوع !!
هر کسی کار خودش رو بکنه و یک سری مسایل کلی رو بیان کنه . اسم آوردن از شرکتهای خوب یا بد اشتباهه !!

یا حق
 

جدیدترین ارسال ها

بالا