مشكلات هاستينه و دومين من

mehdi_7070

Active Member
سلام !

من توي تاريخ 1385/7/4 به وسيله هاستينه يك دومين ثبت كردم .

از اون موقع تا الان نه به من كنترل پنل مي دهند ، نه به اسم من هست ، نه به ايميل من ثبت شده و تماما مشخصات خودشون هست .

الان هم حدودا دو هفته هست كه نه ديگه از پشتيبان توي ياهو خبري هست و نه به ايميل ها جواب مي دهند .

دليلي كه دو هفته پيش به من گفتند : Gmail ايراد داره
33.gif


حالا من موندم چي كار كنم
37.gif
 
سلام
احسان عزیزی هستم مدیر هاستینه!
از شکیبایی شما سپاس گذارم
اما...
ما یک اشتباهی کردیم و دومین شما را در دایرکت آی ثبت کردیم
بعد خواستیم که دومین رو به پنل خودمون انتقال بدیم که طبق قوانین دایرکت آی این کار فکر کنم تا حدود 60 روز پس از ثبت دومین امکان پذیر نبود!
ما به شما گفتیم که باید صبر کنید و به ما اعتماد کنید چون برای دومین شما هیچ مشکلی پیش نیومده و نخواهد امد!
در مورد ایمیل هم باید بگم ...مشکل از کجاست من نمی دونم اما از ایمیل هایی که میگید یکی میرسه 10 تا نمی رسه
مشکل مسلما از میل سرور ما نیست چون ما با این میلی سرور به تنهایی در روز 200 میل ردو بدل می کنیم و هنوز ندیدم که کسی بگه جز شما من ایمیل فرستادم و به شما نرسیده!
در ضمن هم پشتیبانی میل فعاله هم یاهو هم انجمن گفتگو و از همه مهم تر 3 خط تلفن و 1 خط فکس!
در مورد مشکلات هم اگر قرار بود ما هم مشکلات یوزر ها رو جار میزدیم الان باید اشاره به اون سورسی که روی سایت گذاشتید و باعث شدید که ما به دزدی متهم بشیم و هزاران مصیبت دیگه هم اشاره کنیم

به هر حال ما قصد مقابله به مثل نداشتیم. با اینکه شما مشکلات زیادی برای ما درست کردید ما اما با جدیت تمام دنبال این هستیم که دومین رو انتقال بدیم و به شما پنل کاستومری بدیم!

تا شنبه 100% به شما پنل کاستومری میدیم تا خیالتون راحت بشه
مشکلی داشتید:
[email protected]
Yahoo ID : hostine_help
Forum: http://forum.hostine.net
Tel
0528
2238030
2238066
2238100
telfax
0528
2238066
 

mehdi_7070

Active Member
سلام
احسان عزیزی هستم مدیر هاستینه!
از شکیبایی شما سپاس گذارم
سلام !
من هم خوشحالم كه بعد از مدت ها بالاخره از هاستينه جوابي داشتم .
مشکل مسلما از میل سرور ما نیست
پس احتمالا اشكال از Gmail هست .
در ضمن هم پشتیبانی میل فعاله هم یاهو هم انجمن گفتگو
توي ياهو كه حداقل يك هفته هست كه اصلا من پشتيبان را نديدم . نكنه ياهو هم مشكل داره ؟
در مورد مشکلات هم اگر قرار بود ما هم مشکلات یوزر ها رو جار میزدیم الان باید اشاره به اون سورسی که روی سایت گذاشتید و باعث شدید که ما به دزدی متهم بشیم و هزاران مصیبت دیگه هم اشاره کنیم
شما هم مي تونيد مشكلات يوزرهاتون را جار بزنيد . اينجا ازشون شكايت كنيد كه اينها هيچي بلد نيستند !!
آقاي عزيزي ! اون سورس كه تكليفش مشخص شد . مشكل از خودشون بوده و دزدي در كار نبوده . شما هم لطف كرديد و با اولين ايميل اونها ، بدون اطلاع قبلي به من ، سايتم را ساسپند كرديد . اين مشكل حل شده هست و فكر نمي كنم لازم باشه ، كش بدهم .
هزاران مصيبت ديگه از طرف من ؟ اين ديگه اصلا قابل قبول نيست .
همين جا هم از آقا مجيد عزيز تشكر مي كنم كه اين انجمن را درست كردند و به بهتر شدن هاستينگ هاي ايران كمك مي كنند و همين طور جايي كه لااقل هاستينگ ها توجه بيشتري به ما بكنند . جار زدن هم اصلا فعل قشنگي نبود .
به هر حال ما قصد مقابله به مثل نداشتیم. با اینکه شما مشکلات زیادی برای ما درست کردی
خوب !! يعني شما از دست من شاكي هستيد ؟ آخه من چه مشكلاتي براتون درست كردم ؟
تا شنبه 100% به شما پنل کاستومری میدیم تا خیالتون راحت بشه
اگر شنبه به دست من رسيد ، همين جا اعلام مي كنم .

در ضمن ، دو تا نكته ديگه :
1- جالبه كه شما توي ايميل هاتون مي گفتيد كه لينك را برام فرستاديد . در حالي كه حرف هاي شما چيز ديگه اي را مي گفت .
2- كنترل پانل به من نداديد ؟ چرا دومين را به نام خودتون ثبت كرديد ؟

با تشكر ـ مهدي :)
 
آخرین ویرایش:

iranmsb

Member
آقا دلت خوشه؟
برو خدا را شکر کن که لااقل برات ثبت کردن
من از 24onhost.com یه دامین خریدم بعد از سه ماه ثبتش کردن. تازه به نام خودشون.
تازه نه کنترل پنل می دن نه هیچی.
شماره تلفنم رو هم فرستادن توی بلک لیست تا نتونم زنگ بزنم.
 

ali-msh

Member
آقا دلت خوشه؟
برو خدا را شکر کن که لااقل برات ثبت کردن
من از 24onhost.com یه دامین خریدم بعد از سه ماه ثبتش کردن. تازه به نام خودشون.
تازه نه کنترل پنل می دن نه هیچی.
شماره تلفنم رو هم فرستادن توی بلک لیست تا نتونم زنگ بزنم.
این که خیلی فاجعه است :neutral:
 

bamshad

Well-Known Member
آقا دلت خوشه؟
برو خدا را شکر کن که لااقل برات ثبت کردن
من از 24onhost.com یه دامین خریدم بعد از سه ماه ثبتش کردن. تازه به نام خودشون.
تازه نه کنترل پنل می دن نه هیچی.
شماره تلفنم رو هم فرستادن توی بلک لیست تا نتونم زنگ بزنم.
یعنی چی؟
شما باید حتما" پیگیری کنید و گرنه همه شرکت ها به خودشون اجازه میدند که حرمت مشتری رو زیر پاهاشون لح کنند
واقعا" برای همچین شرکت های متاسفم
البته منظورم با هاستینه نبود چون مثل اینکه اشتباهی ثبت کردند ;)
 
خوب مجددا سلام
در مورد واژه "جار زدن" باید بگم که در حالتی که جز ایمیل حداقل 2 راه ارتباطی دیگه هم بود و شما اون ها رو نادیده گرفتید و ترجیح دادید مشکلتون رو در جایی نامربوط مطرح کنید در حالی که ما هیچ تعهدی نسبت به پاسخ گویی در این مکان ها نداریم بنابراین واژه من بسیار صحیح بود و ازش دفاع می کنم
در مورد مشکلاتی که به وجود آوردید هم اگر واقعا خیلی دوست دارید بدونید تماس بگیرید تا شما رو هم در جریان بزارم!
هر چند آب رفته به جوی بر نمی گرده!

ما در حالت عادی جز دامنه های ir. دامنه ها رو با اطلاعات پیش فرض خودمون ثبت می کنیم و بعد اینکه یوزر و پسورد دادیم به مشتری ایشون می تونه خودش بره و اطلاعات دامنه رو تصحیح کنه!
البته یادتون نره که اگه مال بخوایم برای دومین شما مشکلی ایجاد کنیم خدایی نکرده با اطلاعات خود شما هم می تونیم چون این دومین در پنل هاستینه ثبت شده(پس طرز فکر احتمالی شما نسبت به این موضوع که امکان داره ما بخوایم مشکلی برای دومین شما به وجود بیاریم کاملا از بین میره!)

خوب مسائل حاشیه رو کنار می زنیم!
به زودی مشکل شما رو حل می کنیم
لطف کنید از این به بعد مشکلاتتون رو فقط توسط راه هایی که در پست قبل ذکر کردم به ما طالاع بدید
با تشکر
 
خوب مجددا سلام
در مورد واژه "جار زدن" باید بگم که در حالتی که جز ایمیل حداقل 2 راه ارتباطی دیگه هم بود و شما اون ها رو نادیده گرفتید و ترجیح دادید مشکلتون رو در جایی نامربوط مطرح کنید در حالی که ما هیچ تعهدی نسبت به پاسخ گویی در این مکان ها نداریم بنابراین واژه من بسیار صحیح بود و ازش دفاع می کنم
در مورد مشکلاتی که به وجود آوردید هم اگر واقعا خیلی دوست دارید بدونید تماس بگیرید تا شما رو هم در جریان بزارم!
هر چند آب رفته به جوی بر نمی گرده!

ما در حالت عادی جز دامنه های ir. دامنه ها رو با اطلاعات پیش فرض خودمون ثبت می کنیم و بعد اینکه یوزر و پسورد دادیم به مشتری ایشون می تونه خودش بره و اطلاعات دامنه رو تصحیح کنه!
البته یادتون نره که اگه مال بخوایم برای دومین شما مشکلی ایجاد کنیم خدایی نکرده با اطلاعات خود شما هم می تونیم چون این دومین در پنل هاستینه ثبت شده(پس طرز فکر احتمالی شما نسبت به این موضوع که امکان داره ما بخوایم مشکلی برای دومین شما به وجود بیاریم کاملا از بین میره!)

خوب مسائل حاشیه رو کنار می زنیم!
به زودی مشکل شما رو حل می کنیم
لطف کنید از این به بعد مشکلاتتون رو فقط توسط راه هایی که در پست قبل ذکر کردم به ما طالاع بدید
با تشکر
 

iranmsb

Member
من دارم پی گیری میکنم.
دامین ثبت شده ولی از هاستی که روش بود خبری نیست.
 

ehsanch

Active Member
DirectI که برا تغییر یوزر خیلی راحت میشه اقدام کرد . حتی میتونید به یه ریسلر دیگه انتقال بدید دومین رو . و نیازی نیست به 2 ماه صبر برای تغییر مشتری.

میشه بیشتر توضیح بدید ؟
 
DirectI که برا تغییر یوزر خیلی راحت میشه اقدام کرد . حتی میتونید به یه ریسلر دیگه انتقال بدید دومین رو . و نیازی نیست به 2 ماه صبر برای تغییر مشتری.

میشه بیشتر توضیح بدید ؟
سلام
جریان از این قرارا که ما دومین هامون رو تمام توسط شرکت توسعه ارتباطات سامان ثبت می کنیم
ابتدا دومین ایشون رو در دایرکت آی و در پنل این شرکت ثبت کردیم و دقیقا 1 هفته بعد ما یک پنل ریسلری از دایرکت آی گرفتیم و با تقاضا دادیم تا دومین به پنل ما ترنسفر بشه که در جواب گفتن طبق قوانین دایرکت آی این کار تا 60 روز امکان پذیر نیست...

جالب اینجاست که این دوستمون هنوز قسط های ماهانه هاستش رو پرداخت نکرده و از ما توقع داره بهشون پنل دومین هم بدیم!(در حالی که ما حتی بهشون میل هم نزدیم که آقا بیا بدهیت رو بده بعد جواب دستت درد نکنه ما شد این)

به هر حال این موضوع از نظر من تمام شدست
یاحق
 

ehsanch

Active Member
یعنی تقاضا دادید که دومینی که تو پنل اونا ثبت شدذه بیاد تو پنل خودت تو دایرکتی ؟ این کار بعد از 4 روز که از ثبت دومین بگذره عملیه !
 

جدیدترین ارسال ها

بالا