// arrX , arrY --> آرايه ها
// موقعيتي که شي مورد نظر (فلش) بايستي قرار بگيرد
arrow_mc._x = arrX[i];
arrow_mc._y = arrY[I];
// موقعيتي که بايد شي مورد نظر (فلش) به اونجا بره
// به وسيله موقعيت مکان بعدي زاويه رو پيدا ميکنيم
// و اگر آرايه به اتمام رسيد ، مکان بعدي همان آخرين انديس است
if (i < arrX.length)
{
Xm = arrX[i + 1];
Ym = arrY[i + 1];
}
else
{
Xm = arrX[i];
Ym = arrY[I];
}
i++;
// از اينجا به بعد هم زاويه بدست ميآيد
Xdiff = Xm - arrow_mc._x;
Ydiff = -(Ym - arrow_mc._y);
Angle = Math.atan (Ydiff / Xdiff);
if (Xdiff > 0)
{
corrFactor = -270;
}
else
{
corrFactor = -90;
}
arrow_mc._rotation = -Angle * 360 / 6.283185 + corrFactor;