مشخصات کانکس سرویس بهداشتی توالت صحرایی

pouriacantin

New Member
یکی از نیاز های پروژه های ساختمانی و کارگاهی کانکس سرویس بهداشتی می باشد. یکی دیگر از کاربردهای کانکس سرویس بهداشتی استفاده ی آنها در بین راه ها و جاده ها برای مسافرین می باشد. کانکس های سرویس بهداشتی با ابعاد و تعداد چشمه های مختلف بنا به درخواست مشتری قابل ساخت و اجرا می باشد. همچنین کیفیت کانکس های سرویس بهداشتی متفاوت می باشد. در اینجا به مختصری از مشخصات دیواره ، بدنه و کف کانکس های سرویس بهداشتی با کیفیت ساندویچ پانل میپردازیم :
دیواره ها و سقف کانکس های سرویس بهداشتی از ساندویچ پانل پلی یورتان می باشد که نمای بیرون و داخل از شیتهای آلیاژی گالوزینک هستند که ۱۰۰% در برابر سرما ، گرما و صدا مقاوم می باشند . سقف کانکس های سرویس بهداشتی ایزوله شده و پوشیده از ایزوگام پشت فویل دار آلومینیومی مقاوم در برابر بارش های ناشی از برف ، باران و تگرگ می باشد. شاسی کانکس های سرویس بهداشتی از پروفیل ها با مقاطع چهارگوش بوده و پل ریزی از قوطی پروفیل می باشند که دارای مقاومت فیزیکی بسیار بالایی می باشند. کف کانکس های سرویس بهداشتی از ورق های کامپوزیت یکپارچه می باشدکه ۱۰۰% ضد آب ، ضد پوسیدگی و مقاوم در برابر ضربه و فشارهای وارده می باشند. درب ورودی اصلی از جنس ساندویچ پانل دارای عایق بندی و ایزولاسیون به صورت دو جداره شیشه خور با لاستیک مخصوص آب بندی دور درب و اجرای پنجره ها به صورت دوجداره می باشد.
کانکس های سرویس بهداشتی دارای سیستم لوله کشی کامل آب سرد و گرم با تعبیه شیرآلات مرغوب بوده و کلیه لوله کشی ها از نسل جدید لوله های چند لایی بصورت روکار اجرا می گردد.


کانکس های سرویس بهداشتی با نقشه های مختلف از سرویس بهداشتی توالت و دستشویی و حمام می باشد که می توان برحسب تعداد کابین درخواستی آنها را طراحی و تولید نمود.
 

joopress

New Member

انواع کانکس سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی سیار در زمان ساخت یک و یا چند چشمه ساخته می شود. در اصل هر توالت بهداشتی، یک چشمه نامیده می شود. کانکس سرویس بهداشتی که به عنوان سرویس بهداشتی ساخته می شود بر اساس تعداد آن به یک چشمه و یا چند چشمه طبقه بندی می شود. دپوماشین انواع کانکس تک چشمه ، دو و یا چند شچمه را تولید می کند.

  • سرویس بهداشتی تک چشمه

کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه اصولا بدون راهرو می باشد. در این نوع روشویی و ست آینه در داخل کانکس است.

  • سرویس بهداشتی دو چشمه

سرویس بهداشتی دو چشمه به صورت با راهرو و بدون راهرو ساخته می شود. در صورتی که کانکسبدون راهرو باشد ، روشویی در داخل هر یک می باشد.

  • سرویس بهداشتی چند چشمه

در این کانکس ها همواره یک راهرو وجود دارد. این راهرو سرویس بهداشتی ها را بهم متصل میکند. در راهروی دسشویی یک روشویی وجود دارد.

  • سرویس بهداشتی با حمام

این نوع از کانکس به همراه حمام نوعی از کانکس های سرویس بهداشتی است که در داخل کانکس امکانات حمام نصب شده است. حمام و سرویس بهداشتی در این کانکس ها می تواند توام با هم و یا بصورت مجزا ساخته شده باشد.
برای استعلام قیمت کانکس می توانید به وب سایت کانکس دپوماشین | فروش کانکس اقساطی | خرید کانکس | قیمت کانکس مراجعه کنین.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا