مشاور سئو (SEO) کیست؟

javadyasemi72

New Member
بهینه سازی موتور جستجو برای هر مشاغلی که سعی در جذب بازدید کننده به وب سایت دارد، ضروری است. نود و سه درصد از کل ترافیک وب مربوط به موتورهای جستجو است. مهم نیست که چه نوع وب سایتی را اجرا می کنید، باید در تلاش های SEO سرمایه گذاری کنید، خواه با وقت یا پول سرمایه گذاری کنید. اگر یک تیم اختصاصی از استراتژیست های SEO، نویسندگان محتوا، طراحان، توسعه دهندگان و متخصصان تجزیه و تحلیل داده ها دارید، ممکن است بتوانید SEO را در شرکت انجام دهید. با این حال، برای اکثر مشاغل، سئو داخل شرکت امکان پذیر نیست. این جایی است که ما وارد می شویم.
بیشتر آژانس های خلاق، رسانه ای و فناوری – حتی برخی آژانس های دیجیتال – بهینه سازی موتور جستجو را در طی طراحی و توسعه وب سایت خودشان در نظر نمی گیرند. این یک اشتباه گران قیمت است و به همین دلیل من مشاوره سئو حرفه ای را به آژانس ها ارائه می دهم.
بسیاری از شرکت ها از ابتدا فرایند ساختن تیم سئو و دیجیتال مارکتینگ خود را به من سپرده اند و بنده بعنوان مدیر سئو پروژه تمام تجربه خود را به تیم های دیجیتال این شرکت ها ارائه می دهم. در بسیاری از مواقع با استخدام کارآموز شروع به آموزش سئو مبتدی کرده و نتیجه های عالی را رقم زده ایم.
با پیشینه طراحی، می فهمم که بهترین شیوه ها در SEO و UX می تواند خلاف خلاقیت بی حد و مرز باشد. اما این مسئله است: شما تجارت می کنید. و این مشاغل تنها نباید به مراجعه کنندگان متکی باشد؛ در واقع، اگر می خواهید آژانس شما رشد و توسعه یابد، جریان کسب و کار جدید شما باید بسیار متفاوت باشد.
جستجوی ارگانیک می تواند یک کانال قدرتمند برای توسعه تجارت باشد، اما آژانس شما باید در نتایج جستجو ظاهر شود. در حالت ایده آل، شما برای عبارت های خاص جستجوی مربوط به دسته خدمات، صنعت و یا جغرافیای ارائه شده خود، بالاتر از رقبا ظاهر می شوید.


وظایف مشاور سئو چیست؟
وظایف مشاور سئو
پس از کار در شرکت های مارکتینگ و شرکت های مختلفی که نیاز به سئو و بهینه سازی داشتند و هدایت تیم های بازاریابی دیجیتال و مدیریت تیم های سئو، تصمیم گرفتم تا با ایجاد وبسایت شخصی برای خودم به صورت مشاوره ای در خدمت بیزینس ها و استارتاپ ها باشم. امیدوارم با بهینه سازی وبسایت ها برای موتور جستجو (گوگل) بتوانم به افزایش فروش و درآمد شما کمک کنم.
من پروژه های سئو رو براساس سنجه های مختلفی قبول می کنم و می توانید برای ارتباط و دانستن این سنجه ها با من تماس بگیرید. 09376996070
من بیشتر تجربه سئو وبسایت های گردشگری و فروشگاهی را داشته ام ولی برای بهینه سازی هر کلمه کلیدی می توانید روی مهارت های من حساب کنید.
تکنولوژی سایت هایی که من سئو کرده ام: Asp.net – python – PhP
مشاور سئو - خدمات مشاوره سئو حرفه ای - جواد یاسمی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا