مشاوره ثبت شرکت

با توجه به رشد اقتصادی در سال های اخیر ، تعداد اشخاص متقاضی سرمایه گذاری در ایران رو به افزایش است . افراد زیادی از داخل و خارج کشور تمایل زیادی برای فعالیت در کشور و سرمایه گذاری داخلی دارند .

کشور ایران با توجه به موقعیت اش در منطقه نیروی انسانی ارزان تر و شرایط کاری راحت تری از دیگر نقاط دنیا دارد همچنین توسعه اقتصادی در ایران رو به رشد است و برای سرمایه گذاری بسیار مفید میباشد .

همه کشور ها برای فعالیت های طبقه بندی شده، مقررات و شرایط خاص خود را دارند . در ایران نیز برای راه اندازی کسب و کار و تاسیس شرکت مقررات و ضوابطی وجود دارد که برای ثبت فعالیت های مورد نظر لازم است متقاضیان از آنها باخبر باشند .

لازمه ی پایه و اساس درست یک فعالیت اقتصادی در کشور انجام مراحل قانونی ثبت میباشد . یکی از کارهای مهم برای ثبت انجام امور مالیاتی آن است و متقاضیان باید اطلاع دقیقی از امور مالیاتی داشته باشند .

ثبت شرکت و تاسیس آن نیازمند علم و دانش و آگاهی در مورد امور ثبتی میباشد که بسیاری از اشخاص متقاضی فاقد آن هستند و برای ثبت معمولا با مشکل روبه رو میشوند و و به اجبار باید هزینه های زیادی را پرداخت نمایند .

اشخاص متقاضی باید اطلاعاتی در مورد نامگذاری و سرمایه وامور ثبتی و امور مالیاتی و امور حقوقی و… داشته باشند . بسیاری از افراد از لحاظ سطح دانایی و سواد و مشغلهای متفاوت و…قادر به کسب اطلاعات در امور ثبتی نیستند .

لذا ثبت شرکت وتمام امور ثبتی نیازمند یک مشاورخبره میباشد .

مشاوره درست و صحیح در مورد نیازهای مشتری میتواند بسیاری از نواقص را برطرف و مشتری را به راهی درست هدایت کند.

اشخاصی متقاضی ثبت شرکت و موسسه و ثبت تغییرات و ثبت برند برای جلوگیری از هزینه های اضافه و سنگین و همچنین عدم نقص در مدارک بهتر است به مشاوران امور ثبتی در شرکت های ثبت شرکت مراجعه کنند .

وکلای حقوقی و مشاوران موسسه های ثبت شرکت اطلاعتی از قبیل سرمایه گذاری ، امور حقوقی و مالیاتی ، نامگذاری ،مدارک مورد نیاز و … و همچنین اطلاعاتی در زمینه نیازهای مشتری در اختیار متقاضی قرار میدهند . همچنین میتوانند به عنوان وکیل اشخاص متقاضی کارهای ثبتی را انجام دهند .

download-250x97.jpg


مشاوره در امور ثبت میتواند از بسیاری از هزینه های اضافی و سنگین جلوگیری کند . همچنین با کمک مشاوران نقص هایی که ممکن است بوجود بیایید به حداقل برسد .

مجموعه خدماتی که مشاوران در موسسات ثبت شرکت ها به اشخاص ارائه میدهند شامل : مشاوره های تلفنی و اطلاع رسانی مربوط به امور ثبتی و همچنین مشاوره های حضوری و انجام امور ثبتی و… میباشد .

مزایای ثبت توسط موسسات ثبت شرکت :
ثبت شرکت توسط موسسات ثبت شرکت مزایای بسیاری دارد :

  • صرفه جویی در هزینه ها
  • صرفه جویی در وقت
  • راهنمایی به سمت بهترین راه در جهت توسعه اقتصادی
  • کاهش نواقص احتمالی در امور ثبتی
  • ثبت سریع شرکت


بانک اطلاعات ثبتی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا